TA NEA Logo
Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η έντονη εφίδρωση στη διάρκεια της νύχτας
Δημοσίευση: 8-9-2016
Εκτύπωση Αποστολή σε φίλο
Ο πατέρας μου, 90 ετών, πάσχει από καρδιακή ανεπάρκεια και κολπική μαρμαρυγή, ενώ έχει υποβληθεί σε εγχείρηση για ανεύρυσμα θωρακικής αορτής και επέμβαση στον προστάτη. Παίρνει έξι φάρμακα για την καρδιά και τον προστάτη. Ιδρώνει πολύ κατά τη διάρκεια της νύχτας και τελευταία και κατά τη διάρκεια της ημέρας.Τι να κάνουμε;
(E.K.)

H παθολόγος, τ. διευθύντρια στο ΕΣΥ, δρ Βασιλική Σιατερλή απαντά ότι η έντονη εφίδρωση μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους, από μια πιθανή αλληλεπίδραση των φαρμάκων έως αιμοδυναμικές διαταραχές (όπως πτώση της αρτηριακής πίεσης) και διαταραχές της λειτουργίας του θυρεοειδούς αδένα.

Λόγω των σοβαρών προβλημάτων υγείας του πατέρα σας και της λήψης πολλών φαρμάκων, είναι απαραίτητο να αποταθείτε στους θεράποντες γιατρούς (παθολόγο και καρδιολόγο) για να γίνει πλήρης εργαστηριακός και αιμοδυναμικός έλεγχος.



Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ Ένθετο Υγεία
Ερωτήσεις για την κατηγορία: Παθολογία
Τελευταίες ερωτήσεις
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα