TA NEA Logo
Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η θρεπτική αξία του μάνγκο
Δημοσίευση: 10-11-2016
Εκτύπωση Αποστολή σε φίλο
Μου αρέσει πολύ και τρώω καθημερινά μάνγκο. Τι θρεπτικά συστατικά περιέχει;
(Ν.Ζ.)

Ο κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, επιστημονικός συνεργάτης του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου δρ Δημήτρης Γρηγοράκης απαντά ότι το φρούτο αυτό έχει μεγάλη διατροφική αξία.

Συγκεκριμένα, το μάγκο περιέχει πολλές φυτικές ίνες (ένα φλιτζάνι μάνγκο παρέχει περίπου 3 γραμμάρια φυτικών ινών, το 12% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε φυτικές ίνες). Είναι επίσης πηγή βιταμίνης Α (τα 100 γρ. φρέσκου μάνγκο παρέχουν 765 IU ή 25% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε βιταμίνη Α), πολύ καλή πηγή βιταμίνης B6 (πυριδοξίνης), βιταμίνης C (1 φλυτζάνι περιέχει 100% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης C) και βιταμίνης Ε.

Περιέχει ακόμα πολυφαινόλες και φλαβονοειδή (βήτα-καροτίνη, άλφα-καροτίνη και β-κρυπτοξανθίνη). Πολλές μελέτες αναφέρουν ότι οι πολυφαινολικές, αντιοξειδωτικές ενώσεις που περιέχονται στο μάνγκο προστατεύουν από τον καρκίνο του μαστού και του παχέος εντέρου.

Επιπλέον, παρέχει μέτριες ποσότητες χαλκού. Τα 100 γρ. μάνγκο παρέχουν 156 mg καλίου και μόνο 2 mg νατρίου. Ενα μέτριο μάνγκο δίνει 135 θερμίδες.



Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ Ένθετο Υγεία
Ερωτήσεις για την κατηγορία: Διατροφή
Τελευταίες ερωτήσεις
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα