TA NEA Logo
Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η πρόσληψη πρωτεϊνών στη μέση ηλικία
Δημοσίευση: 29-12-2016
Εκτύπωση Αποστολή σε φίλο
Είμαι γυναίκα 58 ετών. Πόσες πρωτεΐνες χρειάζομαι καθημερινά σε αυτή την ηλικία και σε τι μεταφράζεται αυτό πρακτικά;
(Α.Π., Χαλάνδρι)

Ο κλινικός διαιτολόγος - διατροφολόγος, επιστημονικός συνεργάτης στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, δρ Δημήτρης Γρηγοράκης απαντά ότι οι πρωτεϊνικές ανάγκες μιας γυναίκας αυτής της ηλικίας προσδιορίζονται από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας σε 0,8 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό βάρους σώματος.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εάν έχετε βάρος 70 κιλά, οι ημερήσιες πρωτεϊνικές ανάγκες σας προσδιορίζονται σε 56 γρ.
 
Η ποσότητα αυτή μεταφράζεται σε: 1) 150 γρ. κόκκινο κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι (35 γρ. πρωτεϊνών), ένα αβγό (7 γρ.) και 2 φλιτζάνια γάλα 1,5% (16 γρ.). 2) 150 γρ. κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι (35 γρ. πρωτεϊνών), 60 γρ. κίτρινο τυρί (14 γρ.) και δύο φέτες ψωμί ολικής αλέσεως (6 γρ.). 3) Ενα γιαούρτι 2% (8 γρ. πρωτεϊνών), ένα αβγό (7 γρ.) και 90 γρ. κίτρινο τυρί (21 γρ.), δύο φέτες γαλοπούλα (14 γρ.) και δύο φέτες ψωμί ολικής (6 γρ.). 4) Δύο φλιτζάνια όσπρια (12 γρ.πρωτεϊνών), 60 γρ. κίτρινο τυρί (14 γρ.), μία φέτα ψωμί ολικής (3 γρ.), 90 γρ. τόνος ή θαλασσινά (21 γρ.) και ένα φλιτζάνι γάλα 1,5% (8 γρ.).



Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ Ένθετο Υγεία
Ερωτήσεις για την κατηγορία: Διατροφή
Τελευταίες ερωτήσεις
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα