TA NEA Logo
Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η προπόνηση στην πόλη
Δημοσίευση: 1-6-2017
Εκτύπωση Αποστολή σε φίλο
Eίμαι άνδρας 26 ετών και μένω σε συνοικία της Αθήνας. Πόσο συχνά να γυμνάζομαι στην ηλικία μου και με τι είδους άσκηση; Είναι ωφέλιμο το τρέξιμο μέσα στην πόλη;
(Α.Ι.)

O επίκουρος Καθηγητής Ορθοπεδικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών Ιωάννης Τριανταφυλλόπουλος απαντά ότι η συστηματική άσκηση για έναν ερασιτέχνη δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα είναι ευεργετική γιατί ο οργανισμός προλαβαίνει έτσι να αναρρώσει και να επουλώσει τυχόν υπερκαταπονήσεις (η καθημερινή άσκηση αφορά επαγγελματίες και πρέπει να γίνεται υπό την καθοδήγηση προπονητών και γυμναστών).

Ο συνδυασμός αερόβιας άσκησης (δηλαδή, περπάτημα, ποδηλασία, τρέξιμο, τζόγκινγκ κ.λπ.) και αναερόβιας (με βάρη, όργανα κ.λπ.) αποφέρει τα περισσότερα οφέλη. Η άσκηση στους εξωτερικούς χώρους μιας ρυπογόνου περιοχής μπορεί να προκαλέσει αναπνευστικά προβλήματα ή και αλλεργικές αντιδράσεις.
 
Καλύτερα να τρέχετε μακριά από βιομηχανικές περιοχές ή περιοχές με αυξημένη κυκλοφορία. To καλύτερο είναι η άσκηση στο βουνό ή στη θάλασσα, ενώ σε μεγάλα πάρκα είναι μια καλή λύση. Προσοχή απαιτείται στα γυμναστήρια που δεν αερίζονται καλά ή αερίζονται με κλιματιστικά παλαιάς τεχνολογίας ή μη επαρκώς συντηρημένα.



Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ Ένθετο Υγεία
Ερωτήσεις για την κατηγορία: Fitness
Τελευταίες ερωτήσεις
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα