TA NEA Logo
Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Υγεία από το Α ως το Ω: Α
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα. Εναλλακτικά μπορείτε να αναζητήσετε την ασθένεια που σας ενδιαφέρει συμπληρώνοντας το παρακάτω πεδίο.
Τελευταία άρθρα
Άσκηση
«Ελιξίριο» νεότητας η αεροβική άσκηση
Η συστηματική, υψηλής εντάσεως αεροβική γυμναστική μπορεί να επιβραδύνει το βιολογικό γήρας έως 12 χρόνια, σύμφωνα με μια νέα ανασκόπηση της ιατρικής βιβλιογραφίας.
Άσκηση
«Κοκτέιλ» ασκήσεων για αποτελεσματική γυμναστική
Οι εναλλαγές διαφορετικών ειδών ασκήσεως είναι απαραίτητες για όσους θέλουν να προπονούνται καθημερινά, προκειμένου να προστατευτούν από τους τραυματισμούς που επιφέρει η συνεχής ενασχόληση με την ίδια άσκηση.
Άσκηση
«Σπάστε» τις δικαιολογίες-εμπόδιο στην άσκηση
Οι άνθρωποι που δεν γυμνάζονται πάντοτε έχουν μια καλή δικαιολογία να πουν όταν τους ρωτάει κανείς γιατί. Όμως η Αμερικανική Εταιρεία Διαβήτη λέει πως για κάθε τυπική δικαιολογία που μας εμποδίζει να γυμναστούμε, υπάρχει μια απλή και εύκολη λύση...
Άσκηση
«Τρέχω χιλιόμετρα στο σαλόνι μου»
Η κ. Μίνα Μίτου πρόσφατα αγόρασε ένα ελλειπτικό όργανο γυμναστικής για να διατηρείται σε φόρμα, χωρίς να φεύγει από το σαλόνι της. Έτσι, όπως λέει, ασκείται οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας επιθυμεί, χωρίς να χάνει χάνει χρόνο σε μετακινήσεις.
Άσκηση
«Φάρμακο» η γυμναστική για τους ασθενείς
Η συστηματική γυμναστική έχει πολλά οφέλη να προσφέρει στην υγεία. Δεν συμβάλλει όμως μόνο στην πρόληψη πολυάριθμων νοσημάτων, αλλά έχει πολλά να προσφέρει και σε άτομα που ήδη είναι άρρωστα.
Άσκηση
2,5 ώρες γυμναστική την εβδομάδα για καλή υγεία
Δυόμισι ώρες μέτριας αεροβικής άσκησης την εβδομάδα είναι αρκετές για τους ενηλίκους που θέλουν να διατηρούνται σε καλή φυσική κατάσταση. Τα παιδιά και οι έφηβοι όμως χρειάζονται περισσότερη γυμναστική: τουλάχιστον μία ώρα ημερησίως.
Άσκηση
4 λεπτά γυμναστικής σας βάζουν σε φόρμα
Τριάντα δευτερόλεπτα εντατικής άσκησης μπορεί να είναι εξίσου ευεργετικά με πολλές ώρες στο γυμναστήριο, λένε επιστήμονες. Σε μελέτη που πραγματοποίησαν διαπίστωσαν πως οι νέοι, και πιθανόν οι μεσήλικοι, μπορούν με την βοήθειά τους να προστατεύσουν την υγεία τους.
Άσκηση
7 τρόποι για να αποφύγετε τους τραυματισμούς στο τζόγκινγκ
Οι τραυματισμοί είναι αρκετά συνηθισμένοι μεταξύ των ερασιτεχνών και των επαγγελματιών δρομέων, αναφέρει η Αμερικανική Ακαδημία Ορθοπεδικών Χειρουργών (AAOS). Πολλοί από αυτούς όμως θα μπορούσαν να αποφευχθούν με τη βοήθεια ορισμένων απλών μέτρων...
Άσκηση
Αθλητικά παπούτσια: πιο ακριβό δεν σημαίνει κατ΄ ανάγκην πιο καλό
Όταν ένας λάτρης του τζόγκινγκ διαλέγει αθλητικά παπούτσια, αυτό που πρέπει να κοιτάει είναι αν ταιριάζουν στα πόδια του και όχι πόσο κοστίζουν, σύμφωνα με μία νέα μελέτη που δημοσιεύεται στη «Βρετανική Επιθεώρηση Αθλητιατρικής».
Άσκηση
Αθλητισμός: Ενας στους τρεις με κακώσεις στη μέση
Οι κακώσεις στη μέση είναι πολύ συχνές στον αθλητισμό, ιδίως ανάμεσα στους αθλητές που συμμετέχουν σε αγώνες, σύμφωνα με μια νέα ανάλυση.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα