TA NEA Logo
Κυριακή 26 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Υγεία από το Α ως το Ω: Υ
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα. Εναλλακτικά μπορείτε να αναζητήσετε την ασθένεια που σας ενδιαφέρει συμπληρώνοντας το παρακάτω πεδίο.
Τελευταία άρθρα
Ύπνος
«Αληθινή διαταραχή του ύπνου» το σύνδρομο «εκρηγνυόμενης» κεφαλής
Μία αυθεντική αλλά παραμελημένη διαταραχή του ύπνου είναι το σύνδρομο «εκρηγνυόμενης» κεφαλής, υποστηρίζει ένας επιστήμονας από το Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον (WSU).
Ύπνος
«Αντίδοτο» ο ύπνος στα γονίδια του πάχους
Αν θέλετε να χάσετε τα περιττά σας κιλά, φροντίστε να αυξήσετε τις ώρες του... ύπνου σας! Μία νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι ο πολύς και καλός ύπνος μπορεί να μας βοηθήσει να νικήσουμε την γενετική προδιάθεση προς την παχυσαρκία.
Ύπνος
«Για χρόνια δεν έκλεινα μάτι»
«Επί δέκα χρόνια δεν μπορούσα να κοιμηθώ κανονικά, ενώ έβλεπα εφιάλτες. Και το πρωί ξυπνούσα υπερβολικά κουρασμένος, λες και δούλευα σε εργοστάσιο όλη τη νύχτα. Πολλές φορές μάλιστα κοιμόμουν στη διάρκεια της μέρας, συχνά χωρίς να το καταλαβαίνω. Υπέφερα κι εγώ, αλλά και η γυναίκα μου. Ήταν εφιαλτικό».
Ύπνος
«Έξυπνο» μαξιλάρι αλλάζει τη θέση όποιου ροχαλίζει
Ένα «έξυπνο» μαξιλάρι που ανιχνεύει το ροχαλητό και φουσκώνει για να αλλάξει θέση ο χρήστης του, υπόσχεται ήσυχες νύχτες σε όσους ταλαιπωρούνται από τον θορυβώδη σύντροφό τους.
Ύπνος
«Κοιμηθείτε»: Η νέα συμβουλή για απώλεια βάρους
Όσο πιο φυσιολογικό και επαρκή ύπνο έχει κάποιος, τόσο πιο σωστά λειτουργεί ο οργανισμός και η ταχύτητα του μεταβολισμού του, υποστηρίζει ομάδα ειδικών επιστημόνων.
Ύπνος
«Κόντρα» ειδικών για τη διάρκεια του ύπνου
Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερο ή περισσότερο από επτά ώρες τη μέρα (συμπεριλαμβανομένου του μεσημεριανού) έχουν αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων, ενώ σε άλλη μελέτη φαίνεται πως όσοι στερούνται ύπνο μέσα στην εβδομάδα, καλά θα κάνουν να αναπληρώνουν το Σαββατοκύριακο.
Ύπνος
«Ξυπνάω τη νύχτα από το άγχος»
Έχεις πέσει στο κρεβάτι από τις 12 με το όνειρο να χορτάσεις ύπνο. Αλλά ξαφνικά, εκεί γύρω στις 4 το πρωί, ξυπνάς και αδυνατείς να ξανακοιμηθείς. Το μυαλό σου γεμίζει αρνητικές ή αγχωτικές σκέψεις, σε κυριεύει κάτι σαν μελαγχολία... Ακούγεται γνώριμο; Συμβαίνει σε πολλούς - και σε ακόμα πιο πολλές.
Ύπνος
«Πεδίο μάχης» η κρεβατοκάμαρα λόγω του ροχαλητού
Δύσκολες ώρες περνάνε στο κρεβάτι πολλά ζευγάρια που βρίσκονται αντιμέτωπα με το ροχαλητό, σύμφωνα με μία νέα βρετανική δημοσκόπηση.
Ύπνος
«Υπναράς» ο Γκέιτς, όρθιος απ’ τα χαράματα ο Μπερλουσκόνι
Τις συνήθειες ύπνου μερικών από τους πιο επιτυχημένους ανθρώπους στην ιστορία παραθέτει ένα πρωτότυπο infographic, που επινόησε μία εταιρεία κατασκευής περσίδων.
Ύπνος
«Φάρμακο» για την άπνοια η μεσογειακή διατροφή
Η ακολούθηση των επιταγών της μεσογειακής διατροφής, σε συνδυασμό με λίγο περπάτημα την ημέρα, μπορεί να βελτιώσει τα συμπτώματα της υπνικής άπνοιας, σύμφωνα με μία νέα, ελληνική μελέτη.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα