TA NEA Logo
Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Πόσο αποτελεσματικά είναι τα «γιατροσόφια» της γρίπης
Στη μάχη εναντίον των ιώσεων της εποχής χρησιμοποιούμε τα πάντα - από την κοτόσουπα και τη βιταμίνη C έως ζεστά ροφήματα και μέλι. Πόσο αποδοτικά είναι όμως;
Οδηγός για να μην σας παχύνουν οι εκπομπές μαγειρικής
Οι συνταγές που παρουσιάζονται στις τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής συχνά είναι γεμάτες λίπη, αλάτι και θερμίδες, αλλά με μερικές «έξυπνες» αντικαταστάσεις μπορούν να μετατραπούν σε πιο υγιεινά πιάτα.
Γιατί οι γυναίκες δεν πρέπει να τρέχουν όταν φορούν τακούνια
Μία... τρεχάλα για να μπουν στο μετρό ή για να περάσουν το δρόμο είναι συνηθισμένη στις γυναίκες που φορούν τακούνια. Ωστόσο, μπορεί να αποδειχθεί ολέθρια για τα γόνατά τους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Να λέμε στο παιδί όλη την αλήθεια ή όχι;
Ο γονιός, σεβόμενος την προσωπικότητα του παιδιού του, οφείλει να σεβαστεί και την ανάγκη του να κατανοήσει τον κόσμο ως έχει. Η συγκάλυψη της αλήθειας μπορεί να κάνει το παιδί να νιώσει προδομένο.
Οι δέκα καλύτεροι τρόποι προστασίας από την άνοια
Βρετανοί επιστήμονες δημιούργησαν τον «χρυσό δεκάλογο προστασίας από την άνοια» - έναν κατάλογο με δέκα απλές συμβουλές που μπορεί να μας βοηθήσουν διατηρήσουμε μυαλό «ξυράφι» μέχρι τα βαθιά μας γηρατειά.
Τι να κάνετε αν «δεν σας πιάνει ύπνος»
Πόσες φορές σας έχει πάρει ο ύπνος την ώρα που χαζεύετε στην τηλεόραση; Και πόσες έχετε νιώσει υπνηλία στο τιμόνι; Αν σας έχει συμβεί έστω και μία, πρέπει να λάβετε τα μέτρα σας.
Οδηγός για καλή σχολική χρονιά
Η μετάβαση στην καθημερινή σχολική ρουτίνα δεν είναι εύκολη για τα παιδιά, ούτε για τους γονείς, αλλά ευτυχώς υπάρχουν πολλά που μπορεί κάποιος να κάνει για να πάνε όλα καλά.
Οδηγός κατά της τροφικής δηλητηρίασης
Κάθε χρόνο, ένας στους δέκα ανθρώπους αρρωσταίνει από την κατανάλωση μολυσμένου φαγητού, με το 70% των κρουσμάτων να οφείλεται σε τροφική δηλητηρίαση στο σπίτι.
Πως να βοηθήσετε το υπερκινητικό παιδί
Αν το παιδί σας πάσχει από σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας, χρειάζεται την βοήθειά σας για να το διαχειριστεί καλύτερα. Το Εθνικό Ίδρυμα Ψυχικής Υγείας (NIMH) των ΗΠΑ παρέχει μερικές χρήσιμες συμβουλές.
Κλιματισμός: Απολαύστε με ασφάλεια τη δροσιά
Όταν η ζέστη λιώνει την άσφαλτο, η λαχτάρα για τη δροσιά του κλιματιστικού γίνεται ασίγαστη. Ωστόσο, οι υπερβολές μπορεί να βλάψουν την υγεία, προειδοποιούν οι ειδικοί. Και εξηγούν τι ακριβώς πρέπει να προσέχουμε.
H ζέστη εχθρός των φαρμάκων
Η καλοκαιρινή ζέστη και η υγρασία μπορεί να αλλοιώσουν τα φάρμακα, γι' αυτό και απαιτείται προσοχή στον χώρο και τις συνθήκες φύλαξής τους, αναφέρει ο καθηγητής Φαρμακολογίας Μάριος Μαρσέλος.
Ένα βιβλίο την ημέρα προστατεύει από την άνοια
Το διάβασμα θωρακίζει τη μνήμη και προστατεύει από την άνοια αργότερα στη ζωή, σύμφωνα με μία νέα μελέτη, ενώ ανάλογο όφελος παρέχουν και πολλές άλλες συνήθειες του καλοκαιριού.
Πώς να στηρίξετε έναν άρρωστο φίλο σας
Ολοι ξέρουμε κάποιον που είναι άρρωστος ή υποφέρει. Οταν όμως αυτός ο κάποιος είναι φίλος ή συγγενής μας, οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι να κάνουν. Ένα νέο βιβλίο-οδηγός έχει τις απαντήσεις.
Τι να προσέχουν το καλοκαίρι όσοι έχουν «ζάχαρο»
Οποιαδήποτε θερμοκρασία πάνω από τους 27 βαθμούς Κελσίου είναι επικίνδυνη για τα άτομα με «ζάχαρο», διότι όχι επηρεάζει η ζέστη τον οργανισμό τους, αλλά και τα φάρμακα, τις ταινίες και τους μετρητές σακχάρου.
Προσοχή στην καρδιά σας το καλοκαίρι
Το καλοκαίρι είναι η εποχή της αυξημένης φυσικής δραστηριότητας, αλλά η αλόγιστη έκθεση και η σωματική καταπόνηση στην ζέστη μπορεί να επιβαρύνουν την καρδιά - ιδίως όσων είναι αγύμανστοι ή πάσχουν από καρδιαγγειακά προβλήματα.
Πως να μην παχύνετε στις διακοπές
Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι η κατ' εξοχήν εποχή της αύξησης του σωματικού βάρους, παρά την αυξημένη φυσική δραστηριότητα και την πληθώρα των φρούτων και λαχανικών. Ωστόσο, δεν είναι αναπόφευκτο να παχύνετε.
Μάθε, παιδί μου, κολύμπι από την... κούνια!
Το κολύμπι είναι κάτι που όλα τα παιδιά πρέπει να ξέρουν, ακόμα κι αν δεν πηγαίνουν ποτέ στην παραλία, διότι «παγίδες» νερού υπάρχουν παντού - από τα πάρκα και τις πλατείες έως την εξοχή, τις αυλές και τις... βεράντες μας.
Η διαχείριση του καθημερινού στρες χωρίς τη βοήθεια ειδικού
Μία κατάσταση θεωρείται στρεσογόνος όταν το άτομο την αντιλαμβάνεται με αυτόν τον τρόπο. Η γνωστική αντίληψη μιας κατάστασης ως απειλητικής ή συνδεόμενης με μία απώλεια, βλάβη ή κίνδυνο είναι αυτή που πυροδοτεί τα συμπτώματα του στρες.
Παιδιά: Συμβουλές για ασφάλεια σε θάλασσα και βουνό
Όσοι κάνουν εκδρομές στη φύση με τα παιδιά τους πρέπει να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα, διότι δεν θέλει και πολύ για να συμβεί κανένα ατύχημα. Το Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος» έχει μερικές χρήσιμες συμβουλές.
Πώς να «βγάλετε» τη μέρα μετά από μια κακή νύχτα
Όλοι έχουν περάσει δύσκολες νύχτες, κατά τις οποίες στριφογυρίζουν στο κρεβάτι δίχως να μπορούν να κλείσουν μάτι. Πώς, όμως, θα «βγάλουν» άυπνοι την επόμενη μέρα; Αμερικανοί ειδικοί έχουν μερικές χρήσιμες συμβουλές.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα