TA NEA Logo
Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Πως να βοηθήσετε το υπερκινητικό παιδί
Αν το παιδί σας πάσχει από σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής-υπερκινητικότητας, χρειάζεται την βοήθειά σας για να το διαχειριστεί καλύτερα. Το Εθνικό Ίδρυμα Ψυχικής Υγείας (NIMH) των ΗΠΑ παρέχει μερικές χρήσιμες συμβουλές.
Κλιματισμός: Απολαύστε με ασφάλεια τη δροσιά
Όταν η ζέστη λιώνει την άσφαλτο, η λαχτάρα για τη δροσιά του κλιματιστικού γίνεται ασίγαστη. Ωστόσο, οι υπερβολές μπορεί να βλάψουν την υγεία, προειδοποιούν οι ειδικοί. Και εξηγούν τι ακριβώς πρέπει να προσέχουμε.
H ζέστη εχθρός των φαρμάκων
Η καλοκαιρινή ζέστη και η υγρασία μπορεί να αλλοιώσουν τα φάρμακα, γι' αυτό και απαιτείται προσοχή στον χώρο και τις συνθήκες φύλαξής τους, αναφέρει ο καθηγητής Φαρμακολογίας Μάριος Μαρσέλος.
Ένα βιβλίο την ημέρα προστατεύει από την άνοια
Το διάβασμα θωρακίζει τη μνήμη και προστατεύει από την άνοια αργότερα στη ζωή, σύμφωνα με μία νέα μελέτη, ενώ ανάλογο όφελος παρέχουν και πολλές άλλες συνήθειες του καλοκαιριού.
Πώς να στηρίξετε έναν άρρωστο φίλο σας
Ολοι ξέρουμε κάποιον που είναι άρρωστος ή υποφέρει. Οταν όμως αυτός ο κάποιος είναι φίλος ή συγγενής μας, οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι να κάνουν. Ένα νέο βιβλίο-οδηγός έχει τις απαντήσεις.
Τι να προσέχουν το καλοκαίρι όσοι έχουν «ζάχαρο»
Οποιαδήποτε θερμοκρασία πάνω από τους 27 βαθμούς Κελσίου είναι επικίνδυνη για τα άτομα με «ζάχαρο», διότι όχι επηρεάζει η ζέστη τον οργανισμό τους, αλλά και τα φάρμακα, τις ταινίες και τους μετρητές σακχάρου.
Προσοχή στην καρδιά σας το καλοκαίρι
Το καλοκαίρι είναι η εποχή της αυξημένης φυσικής δραστηριότητας, αλλά η αλόγιστη έκθεση και η σωματική καταπόνηση στην ζέστη μπορεί να επιβαρύνουν την καρδιά - ιδίως όσων είναι αγύμανστοι ή πάσχουν από καρδιαγγειακά προβλήματα.
Πως να μην παχύνετε στις διακοπές
Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι η κατ' εξοχήν εποχή της αύξησης του σωματικού βάρους, παρά την αυξημένη φυσική δραστηριότητα και την πληθώρα των φρούτων και λαχανικών. Ωστόσο, δεν είναι αναπόφευκτο να παχύνετε.
Μάθε, παιδί μου, κολύμπι από την... κούνια!
Το κολύμπι είναι κάτι που όλα τα παιδιά πρέπει να ξέρουν, ακόμα κι αν δεν πηγαίνουν ποτέ στην παραλία, διότι «παγίδες» νερού υπάρχουν παντού - από τα πάρκα και τις πλατείες έως την εξοχή, τις αυλές και τις... βεράντες μας.
Η διαχείριση του καθημερινού στρες χωρίς τη βοήθεια ειδικού
Μία κατάσταση θεωρείται στρεσογόνος όταν το άτομο την αντιλαμβάνεται με αυτόν τον τρόπο. Η γνωστική αντίληψη μιας κατάστασης ως απειλητικής ή συνδεόμενης με μία απώλεια, βλάβη ή κίνδυνο είναι αυτή που πυροδοτεί τα συμπτώματα του στρες.
Παιδιά: Συμβουλές για ασφάλεια σε θάλασσα και βουνό
Όσοι κάνουν εκδρομές στη φύση με τα παιδιά τους πρέπει να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα, διότι δεν θέλει και πολύ για να συμβεί κανένα ατύχημα. Το Σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος» έχει μερικές χρήσιμες συμβουλές.
Πώς να «βγάλετε» τη μέρα μετά από μια κακή νύχτα
Όλοι έχουν περάσει δύσκολες νύχτες, κατά τις οποίες στριφογυρίζουν στο κρεβάτι δίχως να μπορούν να κλείσουν μάτι. Πώς, όμως, θα «βγάλουν» άυπνοι την επόμενη μέρα; Αμερικανοί ειδικοί έχουν μερικές χρήσιμες συμβουλές.
Πως να «ξυπνήσετε» τον μεταβολισμό σας
Ο διαιτολόγος-διατροφολόγος Γιάννης Χρύσου, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής, εξηγεί τι είναι ο μεταβολισμός, πόσο επηρεάζει το σωματικό βάρος και πώς μπορούμε να τον «ξυπνήσουμε».
Πώς να ψήσετε υγιεινά στα κάρβουνα
Το κρέας στα κάρβουνα θα έχει την τιμητική του την Κυριακή του Πάσχα και τις μέρες που θα την ακολουθήσουν. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα μυστικά για να είναι ασφαλές για την υγεία.
Συμβουλές για Πάσχα χωρίς κινδύνους
Πυροτεχνήματα, κόκκινα αυγά, κρεατικά στη σούβλα ή στα κάρβουνα, ταξίδια στο εξοχικό… Τα πασχαλινά έθιμα είναι πηγή χαράς - αρκεί να έχουμε το νου μας. Έλληνες και ξένοι ειδικοί έχουν μερικές χρήσιμες συμβουλές.
Συμβουλές για αγορές με ασφάλεια για το πασχαλινό τραπέζι
Συμβουλές για το τι πρέπει να προσέξουμε κατά την προμήθεια τροφίμων για το πασχαλινό τραπέζι εξέδωσε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ).
Πως να θωρακίστε την υγεία σας από την κρίση
Απολύσεις, περικοπές, ανατιμήσεις.... Η οικονομική κρίση δεν έχει αφήσει κανέναν ανεπηρεάστο, αλλά μαζί μπορεί να υποφέρει και η υγεία. Η διαιτολόγος Αστερία Σταματάκη έχει μερικές συμβουλές για να τονώσετε την ψυχική σας διάθεση και να προστατεύσετε την καρδιά και το ανοσοποιητικό σας.
Πως να ζήσετε πολλά και καλά χρόνια
Η καλοπέραση «κόβει» πολλά και καλά χρόνια ζωής από τους Έλληνες, οι οποίοι πριν από πέντε δεκαετίες ήταν οι μακροβιότεροι άνθρωποι του κόσμου, αλλά σήμερα βρίσκονται στην 10η παγκοσμίως σε προσδόκιμο επιβιώσεως. Ελληνικές και διεθνείς μελέτες έχουν βρει αρκετούς τρόπους για να παρατείνουμε τη διάρκεια της ζωής μας.
Επτά πόνοι που δεν πρέπει να αγνοείτε
Κανείς δεν τον θέλει, αλλά ο πόνος είναι ο τρόπος που έχει το σώμα για να προσελκύει την προσοχή μας όταν κάτι δεν πάει καλά. Πότε, όμως, πρέπει να μας ανησυχήσει στ’ αλήθεια; Αμερικανοί ειδικοί έχουν τις απαντήσεις.
Οι οδηγοί πρέπει να ελέγχουν τακτικά την όρασή τους
Καθώς μεγαλώνουμε, η οπτική οξύτητα αλλάζει και, παρότι συχνά δεν το αντιλαμβανόμαστε, αυτό μπορεί να έχει συνέπειες στο πόσο καθαρά βλέπουμε όταν οδηγούμε, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο τροχαίο.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα