TA NEA Logo
Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Τα ημερολόγια ως εργαλείο
Αν η εφημερίδα ενημερώνει για όσα γίνονται στον κόσμο, το ημερολόγιο ενημερώνει για τη δική μας πραγματικότητα. Οι ειδήσεις του είναι γεμάτες πολύτιμο αρχειακό υλικό. Οχι μόνο ως βιογραφία, αλλά ως ενδοσκόπηση.
Διαχείριση εμποδίων με τέσσερα βήματα
Αν μια μικρή τρικλοποδιά μπορεί να μας βγάλει εύκολα από την πορεία μας, τι γίνεται με τα πιο ψηλά εμπόδια; Μας κόβουν τον δρόμο, την όρεξη, τα όνειρα;Τι μπορούμε να κάνουμε για να μη σηκώνουμε τα χέρια ψηλά στην πρώτη δυσκολία;
Τέσσερις ερωτήσεις για να ξεκαθαρίζουμε καταστάσεις
Ολοι κάποτε έτυχε να «κολλήσουμε» σε μια μετέωρη κατάσταση, αναποφάσιστοι ή αναβλητικοί. Ασάφεια κινήτρων και αόριστες πληροφορίες θολώνουν τα κριτήριά μας και καταστέλλουν την αποφασιστικότητα για αλλαγή.
10 φρούτα και λαχανικά που αποθηκεύουμε λάθος
Αγοράζετε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τα βάζετε στο ψυγείο και λίγες μέρες αργότερα ανακαλύπτετε ότι έχουν χαλάσει. Τι κάνετε λάθος; Μπορεί να μην έπρεπε να τα βάλετε μαζί - ή πάλι να μην έπρεπε καν να μπουν στο ψυγείο.
Γιατί πρέπει πάντοτε να φοράμε πλυμένα τα καινούργια ρούχα
Όταν αγοράζετε καινούργια ρούχα, να φροντίζετε να τα πλένετε πρώτα καλά, διότι τα χημικά που χρησιμοποιούνται κατά την κατασκευή τους μπορεί να προκαλέσουν κάθε είδους αλλεργία και δερματικό ερεθισμό, συνιστά ένας αμερικανός ειδικός.
Πέντε ζητούμενα για καλύτερες αποφάσεις
Αμφιβολίες, επιφυλάξεις, φόβοι, αναποφασιστικότητα. Πώς λύνονται τα μεγάλα διλήμματα; Υπάρχουν πολλές στρατηγικές για τη σωστή λήψη αποφάσεων, αλλά υπάρχουν και μερικά προαπαιτούμενα που πρέπει να εξετάζονται κατά προτεραιότητα.
Μικρές επιλογές για να βρείτε την ισορροπία σας
Οταν η πίεση εντείνεται, η ισορροπία στη ζωή φαντάζει πολυτέλεια και το αδιέξοδο μοιάζει αληθινό. Στην πράξη, όμως, ισορροπία σημαίνει να δημιουργούμε επιλογές. Πόσο αληθεύει, επομένως, ότι δεν έχουμε καμία;
Οκτώ απλοί τρόποι προστασίας από τον καρκίνο
Το βρετανικό παράρτημα του Παγκόσμιου Ταμείου Ερευνας του Καρκίνου (WCRF) δημιούργησε έναν οδηγό με απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής που μπορούν να μειώσουν σημαντικά τον κίνδυνο εκδηλώσεως διαφόρων μορφών καρκίνου.
Δέκα τρόποι για να διαχειριστούν οι γονείς τις Πανελλαδικές
Το άγχος και ο φόβος των παιδιών που εξετάζονται στις Πανελλαδικές αποτελεί συχνά προβολή του άγχους των γονιών τους, οι οποίοι για να ηρεμήσουν καλό είναι να ακολουθήσουν ορισμένες χρήσιμες συμβουλές.
Τα SOS για γονείς την περίοδο των εξετάσεων
Στον ρυθμό των εξετάσεων ζουν οι ελληνικές οικογένειες με παιδιά κυρίως του Γυμνασίου και του Λυκείου. Πόσο, όμως, πρέπει να εμπλακούν τα παιδιά στις δοκιμασίες των παιδιών; Την απάντηση δίνουν μερικά θέματα-SOS που τους αφορούν.
Βγάλτε selfie στην ισορροπία της ζωής σας
Η ισορροπία, αν και βασικό συστατικό στις συνταγές ευδαιμονίας, φαντάζει πολυτέλεια στους γρήγορους και πιεστικούς ρυθμούς της σύγχρονης καθημερινότητας.
Μελέτη αποκαλύπτει τα 9 βήματα για να ξεπεράσουμε τα 100
Μην καπνίζετε, μην πίνετε πάνω από 4 καφέδες την ημέρα, να είστε αισιόδοξοι, διατηρήστε χαμηλή πίεση και χοληστερόλη, μην παχύνετε, αποκτήστε δικό σας σπίτι πριν τα 50 και διατηρήστε καλή φυσική κατάσταση είναι αυτά που μπορείτε να κάνετε για να ζήσετε ως τα 100 σας χρόνια.
Τέσσερα βήματα από την αποτυχία στην επιτυχία
Οι περισσότεροι έχουμε εκπαιδευτεί να φοβόμαστε την αποτυχία ως ένα κοινωνικό στίγμα. Παραλύουμε στη σκέψη της, αν και ξέρουμε ότι είναι αναπόφευκτη. Ωστόσο, είναι η βάση για να στηρίξουμε τις επιτυχίες μας - αρκεί να ξέρουμε πως να το κάνουμε.
Ποια τρόφιμα μας προστατεύουν από τα «κιλά της ηλικίας»
Αν θέλετε να αποφύγετε την αύξηση του σωματικού βάρους που παρατηρείται μετά τα 45, προσέξτε ποια τρόφιμα καταναλώνετε και σε ποιους συνδυασμούς, συνιστούν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.
Πώς ξεπερνάμε το σοκ της αποτυχίας
Για τους περισσότερους η αποτυχία είναι συνυφασμένη με την ντροπή για το πλήγμα στην εικόνα μας και τον φόβο ότι θα επαναληφθεί - και κάπως έτσι καταλήγουμε να μην προσπαθούμε καν να αλλάξουμε την κατάσταση.
Εξι κινήσεις πριν αρχίσουμε δίαιτα
Κάθε χρόνο όταν μυρίζει καλοκαιράκι κατακλυζόμαστε από μηνύματα για δίαιτες, καθώς ξυπνά το κίνητρο για βελτιωμένη εικόνα του εαυτού μας στην παραλία. Πριν ξεκινήσετε, όμως, σκεφθείτε έξι παραμέτρους.
Πως να ρυθμίσετε το ουρικό οξύ
Δύο στους δέκα ενηλίκους έχουν αυξημένα επίπεδα ουρικού οξέος, το οποίο σχετίζεται με την ανάπτυξη ουρικής αρθρίτιδας (ποδάγρας) και λίθων στους νεφρούς (νεφρολιθίαση), αλλά και με αυξημένο κίνδυνο καρδιαγγειακών προβλημάτων. Με την κατάλληλη διατροφή, όμως, τα επίπεδά του μπορεί να μειωθούν αρκετά.
Νηστεία: Τι να προσέξουν όσοι έχουν ζάχαρο, χοληστερίνη, ουρικό οξύ
Οι άνθρωποι που έχουν αυξημένο σάκχαρο, χοληστερόλη, τριγλυκερίδια ή/και ουρικό οξύ πρέπει να είναι προσεκτικοί ακόμα και όταν κάνουν νηστεία, διότι ακόμα και ένα πολύ υγιεινό διαιτολόγιο μπορεί να κρύβει παγίδες.
Πώς σχεδιάζουμε τα βήματα για έναν μελλοντικό στόχο
Η πιο συνηθισμένη παγίδα όταν βάζουμε έναν μακροπρόθεσμο ή πολύπλοκο στόχο είναι να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να συνειδητοποιήσουμε ότι πλησιάζει η προθεσμία, αλλά δεν έχουμε κάνει τίποτα για να τον πετύχουμε.
Συμβουλές για καλόν ύπνο και όνειρα γλυκά
Ποιο είναι ένα από τα μεγαλύτερα δώρα που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας; Μα να «φροντίσετε να κοιμάστε αρκετά και καλά, για να διαφυλάξετε την υγεία και την ευεξία σας». Πόσο και πώς; Οι ειδικοί έχουν τις απαντήσεις.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα