TA NEA Logo
Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Πως να αντιμετωπίσετε τη μοναξιά στις γιορτές
Για τους περισσότερους ανθρώπους οι γιορτές είναι μία χαρούμενη περίοδος την οποία θα περάσουν με συγγενείς και φίλους, αλλά για κάποιους είναι η εποχή του χρόνου που κορυφώνεται η μοναξιά τους.
Πολύτιμα δώρα που δεν κοστίζουν
Τα Χριστούγεννα είναι η κατ' εξοχήν εποχή της προσφοράς - και ευτυχώς υπάρχουν τρόποι δώσουμε χαρά στους γύρω και στον εαυτό μας, δίχως να ξοδέψουμε ούτε ένα ευρώ.
Μήπως αρχίσατε πάλι την μουρμούρα;
Η γκρίνια έχει πολλά πρόσωπα, αλλά μία στάση: αρνείται τα πάντα, ακόμη και τα ευχάριστα. Πόσες φορές την ημέρα μπλέκουμε στα γρανάζια της; Και τι αποκομίζουμε από αυτήν;
Πότε πρέπει να σας ανησυχήσει η μνήμη σας
Σε τι κατάσταση βρίσκεται η μνήμη σας; Θυμάστε λ.χ. πού έχετε παρκάρει το αυτοκίνητό σας ή χρειάζεστε αρκετά λεπτά για να το βρείτε; Και είναι αυτό ανησυχητικό ή μήπως δεν χρειάζεται να σας προβληματίσει;
Πώς να ξαναβρούμε τον χαμένο μας εαυτό
Πόσο έχουμε αλλάξει από τα παιδικά μας χρόνια; Από ποια κομμάτια μας έχουμε αποσυνδεθεί; Και πώς μπορούμε να ξαναβρούμε τον αυθεντικό μας εαυτό; Μερικά απλά βήματα μπορούν να μας βοηθήσουν.
Μήπως κρύβετε τον αληθινό σας εαυτό;
«Θέλω να γράφω ποιήματα, αλλά θα με κοροϊδεύουν». «Θα με κοιτάζουν περίεργα, αν φορέσω τα πολύχρωμα ρούχα που λατρεύω». «Στο σπίτι όλο αστειεύομαι, αλλά στη δουλειά είμαι πάντα σοβαρός». Μήπως κρύβετε συνέχεια τον αληθινό σας εαυτό; Γιατί;
«Όχι» στις τραγανές πατάτες και στο πολύ φρυγανισμένο ψωμί
Οι τραγανές ψητές πατάτες και το πολύ φρυγανισμένο ψωμί περιέχουν υψηλά επίπεδα μίας επικίνδυνης χημικής ουσίας, προειδοποιεί η βρετανική Αρχή τροφίμων.
Μετρώντας προχωράμε καλύτερα στη ζωή
Η ανάγκη να βάζουμε σε πιο σαφή πλαίσια αφηρημένες έννοιες, συναισθήματα και καταστάσεις είναι πηγαία και το μέτρημα μπορεί να μας βοηθήσει ουσιαστικά σ' αυτό. Υπάρχει άλλωστε άνθρωπος που δεν έχει ρωτήσει: «πόσο μ' αγαπάς;»
Τι εμποδίζει την αυτοπεποίθηση;
Ποιος δεν θέλει αυτοπεποίθηση; Ωραία η σιγουριά, η δύναμη, αλλά και οι επιτυχίες που συνεπάγεται. Με ντροπή και φόβο ποιος πήγε μπροστά; Ωστόσο υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μας εμποδίζουν να την αυξήσουμε.
Πως θα καταλάβετε αν ήρθε η στιγμή να πείτε «Όχι»
Το «όχι» είναι η πιο δυνατή λέξη από τότε που ήμασταν τριών χρονών, τότε που σηκώσαμε πρώτη φορά το ανάστημά μας αμφισβητώντας την εξουσία των ενηλίκων, αλλά μεγαλώνοντας η λέξη φαίνεται να χάνει τη δύναμή της. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως είναι και αλήθεια...
Τι ξέρει για μας ο μελλοντικός εαυτός μας;
Προφήτες δεν είμαστε για να μάθουμε τα νούμερα του λαχείου, ούτε χρονομηχανή έχουμε. Με λίγη φαντασία όμως μπορούμε να κάνουμε έναν εικονικό διάλογο με τον μελλοντικό μας εαυτό, αναζητώντας πληροφορίες που μπορεί να προσφέρουν κατεύθυνση και συμβουλές.
Διατροφή: «Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από» Vs «Aνάλωση μέχρι»
Οι ειδικοί συνιστούν να κοιτάζουμε πάντοτε τις ημερομηνίες λήξης των τροφίμων και να αποφεύγουμε την κατανάλωσή τους έπειτα από αυτές. Σε τι διαφέρουν, όμως, στ' αλήθεια το «Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από» και το «Ανάλωση μέχρι και»;
Πώς να σιωπήσετε τον εσωτερικό σαμποτέρ σας
Είναι η φωνή που συνήθως εμφανίζεται όταν αποφασίσουμε να προχωρήσουμε, πριν από κάθε αλλαγή, πρωτοβουλία ή ξεκίνημα - η φωνή της αμφιβολίας και του δισταγμού, που σαμποτάρει κάθε νέο ξεκίνημα. Ευτυχώς, υπάρχουν τρόποι να την αντιμετωπίσουμε.
Πώς να εντοπίζουμε τους κρυμμένους μας στόχους
Είναι κάποιες στιγμές που νιώθουμε ότι κάτι λείπει από τη ζωή μας αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς - ή έτσι νομίζουμε, διότι για να ξέρουμε ότι κάτι μας λείπει, ενδόμυχα ξέρουμε και τι είναι. Το θέμα είναι πως να το βρούμε...
Πώς να βγούμε από τα αδιέξοδα
Οταν ένα θέμα μας απασχολεί έντονα για καιρό, έχουμε συγκεντρώσει τόσες πολλές πληροφορίες γι' αυτό, που φαντάζει απίθανο να μην έχουμε ήδη μέσα μας κάποια λύση. Μα τότε γιατί δεν μπορούμε να σκεφτούμε ούτε ένα βήμα για να προχωρήσουμε;
Αντιμέτωποι με τις ενοχές μας
Δύσκολο συναίσθημα η ενοχή, αλλά εξελικτικό. Μας κινητοποιεί να διορθώσουμε λάθη, να βελτιώσουμε συμπεριφορές, να πάρουμε σωστές αποφάσεις. Υπάρχουν όμως και φορές που δεν μας εξυπηρετεί.
Πως μπορούμε να βελτιώσουμε το αφήγημα της ζωής μας
- Τι κάνεις; - Χάλια. Ασ’ τα να πάνε. Τρέχω και δεν φτάνω... Φράσεις με τις οποίες συχνά περιγράφουμε τη ζωή μας δηλώνοντας έμμεσα ματαίωση, θλίψη, περιορισμό. Είναι το αφήγημά μας για το πώς βλέπουμε τον κόσμο. Τί θα συμβεί, όμως, αν το αλλάξουμε;
Πως να διαχειριστούμε τον δύσκολο συνάδελφο στη δουλειά
Πολλοί έχουμε εμπειρία από κάποιο άτομο στον εργασιακό μας χώρο που οποιαδήποτε επαφή μαζί του είναι ικανή να μας χαλάσει την ημέρα. Πώς μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε;
Επιστροφή στα θρανία με λιγότερο στρες
Η επιστροφή στα θρανία μοιάζει με ανώμαλη προσγείωση, αλλά υπάρχουν τρόποι για να μειώσουμε το οικογενειακό σχολικό στρες, φροντίζοντας απαραιτήτως να βρίσκουμε χρόνο για ξεκούραση.
Η ομαλή επιστροφή από τις διακοπές
Η προσαρμογή μετά τις διακοπές κατά κανόνα διαρκεί λίγες ημέρες έως και εβδομάδες, με τις πιθανές δυσκολίες και αντιδράσεις να παρουσιάζουν διακύμανση από άτομο σε άτομο.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα