TA NEA Logo
Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Ξεκλειδώνοντας τα μυστικά του ύπνου
Για να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες στον ύπνο αλλά και για να προφυλαχτούμε από αυτές, είναι χρήσιμο να υιοθετούμε αυτό που οι ειδικοί αποκαλούν «μέτρα υγιεινής του ύπνου». Πρόκειται για συμβουλές σχετικά με τις δραστηριότητές μας, δηλαδή τι θα πρέπει να αποφεύγουμε ή αντίθετα να επιδιώκουμε κατά τις βραδινές ώρες πριν από τον ύπνο, στο κρεβάτι όταν ξαπλώνουμε να κοιμηθούμε, αλλά και αμέσως μετά το πρωινό ξύπνημα. Επίσης, τα μέτρα υγιεινής του ύπνου περιλαμβάνουν υποδείξεις για τις δραστηριότητές μας στη διάρκεια της ημέρας και, βεβαίως, για την κρεβατοκάμαρά μας.
Διαβάστε ολόκληρο το αφιέρωμα
Μια ζωή με νόημα είναι το μυστικό του καλού ύπνου
Λένε ότι η καθαρή συνείδηση είναι απαραίτητη για να κοιμόμαστε καλά το βράδυ. Μια νέα μελέτη, όμως, αποκαλύπτει ότι το μυστικό του καλού ύπνου είναι να έχουμε ένα καλό λόγο για να ξυπνάμε κάθε πρωί.
Δίνουμε λάθος συμβουλές για την αϋπνία
Οι σύντροφοι των πασχόντων από αϋπνία συνηθίζουν να τους δίνουν διάφορες συμβουλές για να τους βοηθήσουν, αλλά αυτές όχι μόνο είναι λάθος αλλά μπορεί να επιδεινώνουν την κατάστασή τους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ο ακατάστατος ύπνος του Σαββατοκύριακου βλάπτει σοβαρά την υγεία
Περισσότεροι από οκτώ στους δέκα ανθρώπους συνηθίζουν στο τέλος της εβδομάδας να μπαίνουν αργά για ύπνο και να ξυπνάνε το επόμενο πρωί αργότερα απ’ ό,τι τις άλλες μέρες της εβδομάδας.
Τα καλύτερα σνακ πριν από τον ύπνο
Το φαγητό αργά το βράδυ δεν ωφελεί την υγεία, αλλά πολλοί πεινάνε και αναρωτιούνται αν και τι θα μπορούσαν να τσιμπολογήσουν μία ή δύο ώρες πριν πάνε στο κρεβάτι τους.
Πώς να νικήσετε το τζετ λαγκ από την αλλαγή της ώρας
Τη νύχτα της Κυριακής 26 Μαρτίου αρχίζει η θερινή ώρα και στις 3 το πρωί θα κληθούμε όλοι να γυρίσουμε τα ρολόγια μας μία ώρα μπροστά. Η αλλαγή αυτή, όμως, δεν θα μας επηρεάσει όλους με τον ίδιο τρόπο.
Ποιες είναι οι προδιαγραφές του καλού ύπνου
Πόσο καλά κοιμάστε το βράδυ; Μη βιαστείτε να απαντήσετε, διότι για να είναι ποιοτικός ο ύπνος πρέπει να διαθέτει μερικά πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα.
Περισσότερες και πιο σοβαρές οι αιτίες της αϋπνίας καθώς μεγαλώνουμε
Η αϋπνία είναι ένα δεινό που στερεί από χιλιάδες ανθρώπους, ηλικίας κυρίως άνω των 60 ετών, τον πολύτιμο αναζωογονητικό ύπνο, αλλά ως πρόβλημα συχνά δεν λαμβάνεται υπόψη στα τσεκάπ ρουτίνας, με συνέπεια να μένει αδιάγνωστη.
Περισσότερη ζάχαρη και καφεΐνη για όσους δεν κοιμούνται αρκετά
Οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται αρκετά έχουν αυξημένες πιθανότητες να καταναλώνουν ροφήματα πλούσια σε ζάχαρη και καφεΐνη, αναφέρουν επιστήμονες από την Καλιφόρνια.
Η έλλειψη ύπνου ανοίγει την όρεξη
Οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερο από επτά ώρες το βράδυ καταναλώνουν περισσότερο φαγητό στη διάρκεια της ημέρας, προειδοποιούν βρετανοί επιστήμονες.
Γιατί είναι συχνότερη η αϋπνία στις γυναίκες
Οι διαταραχές ύπνου είναι συχνότερες στις γυναίκες επειδή το βιολογικό τους ρολόι λειτουργεί με ταχύτερο ρυθμό απ’ ό,τι εκείνο των ανδρών, αναφέρουν επιστήμονες από τον Καναδά.
Βρήκαν γιατί ευνοεί η έλλειψη ύπνου τον καρκίνο του μαστού
Η έλλειψη ύπνου μπορεί να ευνοεί τον καρκίνο του μαστού επειδή μειώνει τα επίπεδα μίας ορμόνης η οποία εμποδίζει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων, αναφέρουν αμερικανοί επιστήμονες.
Οι γυναίκες βλέπουν περισσότερους εφιάλτες απ’ ό,τι οι άντρες
Οι γυναίκες βλέπουν περισσότερους εφιάλτες απ’ ό,τι οι άνδρες, με συχνότερο όλων ότι ο ερωτικός σύντροφός τους τις απατά, σύμφωνα με μία νέα αμερικανική δημοσκόπηση.
Ο ανήσυχος ύπνος «κόβει» δύο χρόνια από τη ζωή
Ο ανήσυχος ύπνος όχι μόνο δεν μας ξεκουράζει, αλλά μπορεί να επιταχύνει την βιολογική γήρανση του οργανισμού και να αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης χρόνιων νοσημάτων, αναφέρουν επιστήμονες από το Λος Άντζελες.
Κίνδυνος διαβήτη για τους άντρες που κοιμούνται πάρα πολύ ή πολύ λίγο
Ο υπερβολικά πολύς και ο λιγοστός ύπνος μπορεί να αυξάνουν τον κίνδυνο αναπτύξεως διαβήτη στους άνδρες αλλά όχι στις γυναίκες, σύμφωνα με μία νέα ευρωπαϊκή μελέτη.
Το μεγάλο λάθος που κάνουμε με τον ύπνο
Οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι δεν χρειάζονται πολύ ύπνο πλανώνται πλάνην οικτράν η οποία οφείλεται στο ότι η έλλειψη ύπνου έχει θολώσει την κρίση τους, σύμφωνα με μια αμερικανίδα ειδικό σε θέματα ύπνου.
Αυξημένος κίνδυνος αϋπνίας για τους αναβλητικούς
Νέο νόημα στην έκφραση «μην αναβάλλεις ποτέ για αύριο, ό,τι μπορείς να κάνεις σήμερα» δίνει μία νέα μελέτη, η οποία έδειξε πως οι αναβλητικοί άνθρωποι έχουν αυξημένες πιθανότητες να πάσχουν από αϋπνία.
Πόσο ύπνο χρειάζονται τα παιδιά και οι έφηβοι
Νέες κατευθυντήριες οδηγίες για τον ύπνο που χρειάζονται τα παιδιά και οι έφηβοι για να έχουν καλή ψυχική και σωματική υγεία, εξέδωσε η Αμερικανική Ακαδημία Ιατρικής Ύπνου (AASM).
Οταν ο εφιάλτης προκαλεί... έμφραγμα
Μπορεί ένας εφιάλτης να προκαλέσει έμφραγμα στη διάρκεια του ύπνου; Δεν μοιάζει και πολύ πιθανό, αλλά η αλήθεια είναι πως έχουν αναφερθεί μερικές περιπτώσεις, αναφέρουν οι «Νιου Γιορκ Τάιμς».
Αδέλφια στην Αυστραλία πάσχουν από θανατηφόρο αϋπνία
Μία νεαρή δημοσιογράφος από την Αυστραλία και ο μικρότερος αδελφός της ανακοίνωσαν ότι έχουν κληρονομήσει μία σπάνια μορφή αϋπνίας που τελικά θα τους κοστίσει τη ζωή.
Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε; Φάτε λίγη μαύρη σοκολάτα
Μένετε άϋπνοι όλη νύχτα, στριφογυρίζοντας στο κρεβάτι σας; Μία νέα μελέτη υποδηλώνει ότι ίσως υπάρχει κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει: λίγη μαύρη σοκολάτα.
« 1 2 3 4 5 »
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα