TA NEA Logo
Τρίτη 30 Μαίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Γυμναστική: Πότε πρέπει να γίνεται με άδειο και πότε με γεμάτο στομάχι
Η προπόνηση με άδειο στομάχι ωφελεί περισσότερο την υγεία, σύμφωνα με μία νέα μελέτη. Αν, όμως, θέλει κανείς καλές αθλητικές επιδόσεις, προτιμότερο είναι να προπονείται μετά από ένα καλό πρωινό γεύμα.
Η άσκηση μετά τα 50 ο καλύτερος τρόπος για μυαλό-ξυράφι
Η μετρίας εντάσεως άσκηση αρκετές φορές την εβδομάδα είναι ο καλύτερος τρόπος για να διατηρούν ακμαίες τις νοητικές λειτουργίες τους τα άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση.
Χυμός παντζαριών και άσκηση ξανανιώνουν τον εγκέφαλο
Όσοι διάγουν καθιστική ζωή και θέλουν να ξανανιώσουν τον εγκέφαλό τους, καλό είναι να αρχίσουν την γυμναστική, φροντίζοντας όμως να πίνουν ένα ποτήρι χυμό παντζαριών πριν από την προπόνηση, συνιστούν αμερικανοί επιστήμονες.
Η καθημερινή ποδηλασία μειώνει τον κίνδυνο για έμφραγμα, καρκίνο
Σημαντικά οφέλη στην υγεία αποκομίζουν οι μεσήλικες που φροντίζουν να πηγαινοέρχονται στην δουλειά τους με το ποδήλατο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Κάθε ώρα τρέξιμο προσθέτει 7 ώρες στη ζωή
Το τρέξιμο είναι η μορφή της άσκησης που παρέχει το μεγαλύτερο όφελος στην επιβίωση, καθώς μία και μόνη ώρα μπορεί να προσθέσει επτά ώρες στη ζωή, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση.
Πιο αδύναμα οστά για τους εφήβους που δεν γυμνάζονται
Η καθιστική ζωή στην εφηβεία μπορεί να «καταδικάζει» τους νέους σε μια ζωή αδύναμων οστών, προειδοποιούν καναδοί επιστήμονες οι οποίοι εξέτασαν την οστική υγεία δεκάδων εφήβων και νεαρών ενηλίκων.
Ποια είναι η καλύτερη άσκηση για τους γερασμένους μυς
Οι μύες υποφέρουν από το πέρασμα του χρόνου γιατί τα κύτταρά τους χάνουν σταδιακά τη βασική πηγή ενέργειας (τα μιτοχόνδρια), με αποτέλεσμα να φθίνει η δύναμη, η αντοχή και ο αριθμός τους. Η άσκηση όμως μπορεί να βοηθήσει.
Μας γερνάει πριν την ώρα μας η καθιστική ζωή
Οι γυναίκες που καθημερινά περνούν πολλές ώρες καθισμένες σε μια καρέκλα μπορεί να επιταχύνουν τη διαδικασία της γήρανσής τους, αναφέρουν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.
Ο μαραθώνιος μπορεί να βλάπτει τους νεφρούς, λένε επιστήμονες
Η συμμετοχή σε μαραθωνίους δρόμους βλάπτει - τουλάχιστον προσωρινά - τη νεφρική λειτουργία, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Γέιλ. Και προειδοποιούν ότι μακροπρόθεσμα δεν ξέρουν αν οι βλάβες θα είναι πιο μόνιμες.
Πως επηρεάζει την καρδιά η καθιστική ζωή
Η καθιστική ζωή και η αδράνεια μπορεί να προκαλέσουν δύσπνοια, δυσφορία και μυϊκή αδυναμία. Μία νέα μελέτη εξηγεί που μπορεί να οφείλεται αυτό.
Το τρέξιμο δεν καταστρέφει τα γόνατα
Υπάρχει άραγε δρομέας που δεν έχει ακούσει ότι το τρέξιμο σταδιακά θα καταστρέψει τα γόνατά του; Μία νέα μελέτη έρχεται να καταρρίψει την κινδυνολογία που συντηρείται επί δεκαετίες.
Πως αντιμετωπίζεται η φλεγμονή στον Αχίλλειο τένοντα
Η αχίλλειος τενοντίτιδα είναι μία δύσκολη φλεγμονή, η οποία αν δεν αντιμετωπιστεί εγκαίρως μπορεί να γίνει χρόνια, απαιτώντας μακροχρόνια αντιμετώπιση που σε μερικές περιπτώσεις φθάνει έως την χειρουργική επέμβαση.
Αμφιβολίες για apps, ποδόμετρα που συνιστούν 10.000 βήματα
Οι συσκευές και τα apps που μετρούν τα βήματα που κάνουμε κάθε μέρα, μπορεί να βλάπτουν αντί να ωφελούν την υγεία, υποστηρίζει ένας κορυφαίος ειδικός στην Πληροφορική.
Η γυμναστική στην κλιμακτήριο μειώνει τις εξάψεις
Η μετρίας εντάσεως γυμναστική στην εμμηνόπαυση μπορεί να βοηθήσει τις γυναίκες να διαχειριστούν καλύτερα τις εξάψεις, να βελτιώσουν την φυσική τους κατάσταση και να αισθανθούν καλύτερα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Πώς να αποφύγετε τους τραυματισμούς στα χειμερινά σπορ
Η ενασχόληση με τα χειμερινά σπορ μπορεί να έχει δυσάρεστη κατάληξη, εάν οι λάτρεις τους δεν φροντίσουν να ακολουθήσουν ορισμένους βασικούς κανόνες προστασίας, αναφέρει ένας Έλληνας ειδικός.
Ποιες ασκήσεις πρέπει να μπορείτε να κάνετε ανά ηλικία
Νομίζετε ότι έχετε καλή φυσική κατάσταση; Μπορείτε να το μάθετε θετικά, κάνοντας ένα απλό τεστ που θα δείξει αν μπορείτε να εκτελέσετε τις βασικές για την ηλικία σας ασκήσεις.
Οι αναβολές της προπόνησης πλήγμα για τον εγκέφαλο
Πριν αποφασίσετε να αναβάλετε για αύριο την προπόνησή σας, ίσως θέλετε να σκεφθείτε τον εγκέφαλό σας. Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι αρχίζει να... χάνει στροφές όταν κάποιος αποφασίσει να μην γυμναστεί έστω και για μία εβδομάδα.
Γιατί πρέπει να έχετε κλειστό το κινητό όταν κάνετε γυμναστική
Οι άνθρωποι που μιλάνε στο κινητό ή γράφουν SMS την ώρα που γυμνάζονται, υπονομεύουν την προσπάθεια αλλά και την υγεία τους, προειδοποιούν αμερικανοί επιστήμονες.
Το σεξ γυμνάζει και τους 657 μυς του ανθρώπινου σώματος
Η δραστηριότητα που χρησιμοποιεί τους περισσότερους μυς είναι το σεξ, το οποίο μπορεί να ενεργοποιήσει και τους 657 μικρούς και μεγάλους μυς που διαθέτει το ανθρώπινο σώμα, αναφέρει ένας βρετανός φυσιοθεραπευτής.
Πώς να αυξήσετε τη μυϊκή μάζα μετά τα 60
Τα προβλήματα ισορροπίας, οι πτώσεις και η σωματική αδυναμία είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τους ηλικιωμένους, αλλά ευτυχώς με την τακτική προπόνηση μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή τους μάζα και να προστατευθούν.
Περπάτημα: Κάνετε ένα πολύτιμο δώρο στον εαυτό σας
Εφέτος στις γιορτές κάνετε ένα πολύτιμο δώρο στον εαυτό σας: βάλτε στην καθημερινότητά σας το περπάτημα ή οποιαδήποτε άλλη μορφή φυσικής δραστηριότητας σας αρέσει, διότι είναι πια τεκμηριωμένο πως όσο περισσότερο καθόμαστε, τόσο περισσότερο αρρωσταίνουμε.
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα