TA NEA Logo
Κυριακή 20 Αυγούστου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Ένας περίπατος μετά το φαγητό προστατεύει την καρδιά
Ένα γεύμα με πολλά λιπαρά μπορεί να μην είναι τόσο επιζήμιο για την καρδιά εάν φροντίσουμε να κάνουμε μία βόλτα σύντομα μετά την ολοκλήρωσή του, σύμφωνα με μία μικρή ιαπωνική μελέτη.
Πρωταθλητές μακροζωίας οι αθλητές των Ολυμπιακών Αγώνων
Ορισμένα αθλήματα μπορεί να είναι καλύτερα από άλλα για την παράταση της ζωής, αποκαλύπτουν δύο νέες μελέτες που πραγματοποιήθηκαν σε αθλητές οι οποίοι συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες από το 1896 και μετά.
Καλύτερα μεσημέρι η γυμναστική
Νέα επιστημονικά ευρήματα αποκαλύπτουν ότι η γυμναστική το μεσημέρι ή πολύ νωρίς το απόγευμα μπορεί να «ξαναρυθμίσει» το βιολογικό μας ρολόι, παρέχοντας πολλά οφέλη στον οργανισμό.
Καθίστε στο πάτωμα για να μάθετε πόσο θα ζήσετε
Θέλετε να μάθετε πόσο θα ζήσετε; Δοκιμάστε να καθίσετε στο πάτωμα και να σηκωθείτε, δίχως να στηριχθείτε πουθενά - ούτε καν στα γόνατά σας, συνιστούν επιστήμονες από τη Βραζιλία.
Οι αθλητές ζουν περισσότερο και καλύτερα
Οι αθλητές που συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες ζουν κατά μέσον όρο 2,8 χρόνια περισσότερα απ’ ό,τι οι κοινοί θνητοί, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση. Ωστόσο, όλοι μπορούμε να κερδίσουμε χρόνια ζωής.
Η υπερβολική γυμναστική κόβει χρόνια απ’ τη ζωή
Είναι μία είδηση που πρέπει να λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν οι ασκούμενοι: η υπερβολική γυμναστική όχι μόνο δεν προσθέτει χρόνια στη ζωή, αλλά της κόβει κιόλας, διότι εξαντλεί πρόωρα την καρδιά.
Περπάτημα, κηπουρική «ρίχνουν» τη χοληστερίνη όσο τα φάρμακα
Αν έχετε κακή φυσική κατάσταση και υψηλή χοληστερίνη, μην βασίζεστε μόνο στα φάρμακα για να προστατεύσετε την καρδιά σας: βάλτε στη ζωή σας και απλές δραστηριότητες, όπως η κηπουρική ή έστω λίγο περπάτημα, συνιστούν επιστήμονες από την Ουάσινγκτον.
Η ορμόνη του έρωτα «ντοπάρει» τους αθλητές
Τι σχέση μπορεί να έχει η «ορμόνη του έρωτα» με τα ομαδικά αθλήματα; Εν πρώτοις καμία, αλλά η σύγχρονη ιατρική έρευνα άλλα δείχνει, αναφέρει η εφημερίδα «Νιου Γιορκ Τάιμς».
Πώς θα σηκωθούμε από τον καναπέ
Μια νέα έρευνα δείχνει πως η μελλοντική υγεία, το αδυνάτισμα και η εικόνα του σώματος δεν αποτελούν επαρκή κίνητρα για άσκηση. Αντί γι’ αυτά, ίσως πρέπει να αρχίσει να προωθείται η γυμναστική ως κάτι πολύ πιο άμεσο: ένας άριστος τρόπος για να αυξήσει κάποιος τη σημερινή ευεξία και ευτυχία του
Η γυμναστική κάνει καλό στο σπέρμα
Οι άντρες που θέλουν να αποκτήσουν παιδιά, καλό είναι να αρχίσουν να γυμνάζονται συστηματικά, αλλά δίχως να το παρακάνουν. Μία νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι η ήπια γυμναστική βελτιώνει την ποιότητα του σπέρματος, βοηθώντας τα σπερματοζωάρια να κολυμπούν καλύτερα.
Η γυμναστική αποτρέπει τη συρρίκνωση του εγκεφάλου
Η συστηματική γυμναστική μπορεί να σταματήσει την συρρίκνωση του εγκεφάλου και να επιβραδύνει τα σημάδια της γήρανσης που σχετίζονται με την άνοια, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου.
Γυναίκες: Κίνδυνος για τα γόνατα από την άσκηση πριν την περίοδο
Οι γυναίκες που γυμνάζονται, ίσως πρέπει να αποφεύγουν την προπόνηση την εβδομάδα πριν από την έμμηνο ρύση, διότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος τραυματισμού, συνιστούν αμερικανοί επιστήμονες.
Η πρωινή γυμναστική «κόβει» την όρεξη
Αν θέλετε να αδυνατίσετε, ίσως πρέπει να κάνετε λίγη γυμναστική το πρωί, διότι μία νέα μελέτη αποκαλύπτει πως η πρωινή προπόνηση μειώνει την επιθυμία μας για φαγητό.
«Η καθιστική ζωή πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν αρρώστια»
Ένας αμερικανός ειδικός εισηγείται να αρχίσει να αντιμετωπίζεται η καθιστική ζωή ως ιατρικό πρόβλημα, ούτως ώστε να βρεθούν και θεραπείες γι’ αυτήν!
Γυμναστήριο κατά του διαβήτη
Η αεροβική γυμναστική, όπως το τζόγκινγκ, συνιστάται από τους ειδικούς ως ένα από τα καλύτερα «όπλα» για την πρόληψη του τύπου 2 διαβήτη. Μία νέα μελέτη όμως αποκαλύπτει ότι προστασία παρέχουν και πιο στατικές ασκήσεις, όπως τα βάρη.
Γιατί δεν μας αδυνατίζει η γυμναστική
Εάν ο κόσμος ήταν δίκαιος, όποιος έβαζε τη γυμναστική στη ζωή του κανονικά θα αδυνάτιζε. Η μία μελέτη πίσω από την άλλη όμως, καθώς και η απτή πραγματικότητα, αποδεικνύουν ότι πολλοί άνθρωποι αδυνατίζουν ελάχιστα ή καθόλου ενώ κάποιοι παίρνουν και λίγα κιλά.
Τα βαράκια προστατεύουν τους άντρες απ’ τον διαβήτη
Η προπόνηση με βάρη μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη του τύπου 2 διαβήτη στους άντρες, μειώνοντας κατά 34% τον κίνδυνο αναπτύξεώς του, σύμφωνα με μία νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε 32.000 εθελοντές.
Πως τρέχει κάποιος 100 μέτρα σε λίγα δευτερόλεπτα
Ο Τζαμαϊκανός Γιουσέιν Μπολτ κέρδισε χθες στους Ολυμπιακούς Αγώνες το χρυσό μετάλλιο στα 100 μέτρα σπριντ, κάνοντας και ολυμπιακό ρεκόρ το οποίο ούτως ή άλλως κατείχε. Πώς κατορθώνει όμως να διανύει την απόσταση αυτή σε λίγα δευτερόλεπτα;
Η σκληρή γυμναστική αρρωσταίνει την καρδιά
Η υπερβολική γυμναστική, όπως το να τρέχει κανείς στον μαραθώνιο, μπορεί να προκαλέσει μόνιμες καρδιολογικές βλάβες και να προκαλέσει καρδιακές αρρυθμίες, προειδοποιούν αμερικανοί επιστήμονες.
Πως ωφελεί το κολύμπι την υγεία
Το κολύμπι είναι κατάλληλο για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας ή κινητικών προβλημάτων, και είναι εξαιρετικά ωφέλιμο για όσους έχουν αρθρίτιδα ή γόνατα και ισχία εκφυλισμένα από δεκαετίες δραστηριοτήτων που τους ασκούν πιέσεις.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα