TA NEA Logo
Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Κίνδυνος για καρκίνο από τις πισίνες με χλώριο
Η κολύμβηση σε πισίνα που περιέχει χλώριο μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο πρόκλησης καρκίνου, σύμφωνα με νέα επιστημονική έρευνα. Μάλιστα, αρκούν 40 λεπτά στο νερό για να προκληθούν αλλοιώσεις στο DNA.
Φάρμακο το τάι τσι για την ινομυαλγία
Η αρχαία κινεζική πρακτική τάι τσι μπορεί να αμβλύνει αποτελεσματικά τα συμπτώματα της ινομυαλγίας, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύεται στην «Ιατρική Επιθεώρηση της Νέας Αγγλίας» («ΝΕJΜ»). Η μελέτη πραγματοποιήθηκε στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Ταφτς, στη Βοστώνη.
Κλιφ Ρίτσαρντ: Κορμί 20άρη στα 70 του…
Δεν πρέπει να υπάρχουν πολλοί άντρες που γιορτάζουν ωσονούπω τα 70 τους χρόνια, αλλά πρόθυμα φωτογραφίζονται χωρίς μπλουζάκι. Ο σερ Κλιφ Ρίτσαρντ, ο θρυλικός βρετανός τραγουδιστής, είναι η περήφανη εξαίρεση του κανόνα, σύμφωνα με την εφημερίδα Daily Mail.
Διώξτε τον καρκίνο περπατώντας
Εκατοντάδες κρούσματα καρκίνου του μαστού και του παχέος εντέρου θα μπορούσαν να αποτρέπονται κάθε χρόνο, εάν αρχίζαμε να περπατάμε καθημερινά με γρήγορο βήμα, αναφέρουν επιστήμονες από το Παγκόσμιο Ταμείο Έρευνας του Καρκίνου (WCRF).
«Φάρμακο» για τις καούρες η σωστή γυμναστική
Για τους πάσχοντες από καούρες, η αποφυγή της γυμναστικής συχνά μοιάζει ως αυτονόητη, αφού αν αρχίσουν να τρέχουν, να κάνουν άλματα ή απλές ασκήσεις όπως οι επικύψεις, τα οξέα του στομάχου τους παλινδρομούν ταχύτερα στον οισοφάγο και οι καούρες τους εντείνονται.
Οι απειλές για το δέρμα των αθλητών
Oταν πηγαίνετε στο γυμναστήριο πλένετε τα χέρια  σας πριν χρησιμοποιήσετε  τον εξοπλισμό και μετά; Εχετε  το δικό σας επίπεδο στρωματάκι για τις ασκήσεις εδάφους, το  οποίο πλένετε συχνά; Κάνετε  ντους με αντιβακτηριακό προϊόν  και φοράτε καθαρά ρούχα αμέσως μετά την άσκηση;
Ασκήσεις με βάρη κατά της αρθρίτιδας
Η τακτική γυμναστική με βαράκια βοηθά στην αντιμετώπιση της ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Σε μελέτη που έκαναν βρετανοί επιστήμονες, διαπίστωσαν ότι όλοι όσοι ασκούνται με βάρη παρουσιάζουν βελτίωση στις φυσικές λειτουργίες του σώματός τους, όπως είναι η βάδιση.
Τζόκινγκ στη φύση ή στο σπίτι;
Διάδρομος ή τζόγκινγκ στη φύση; Οι ειδικοί επισημαίνουν πως τρέξιμο από τρέξιμο διαφέρει! Για παράδειγμα, όσοι βάζουν αθλητικά παπούτσια και αθλούνται έξω- στον δρόμο, στο δάσος, στο γήπεδο ή στην παραλία- καίνε περισσότερες θερμίδες από όσες εκείνοι που ιδρώνουν στον διάδρομο.
Η προπόνηση με άδειο στομάχι καίει λίπος
Το τρέξιμο με άδειο στομάχι μπορεί να μην είναι και τόσο κακή ιδέα τελικά- αρκεί να μην τρέχετε σε αγώνα, αλλά απλώς για να έχετε καλή φυσική κατάσταση.
Γερή καρδιά, νεανικό μυαλό!
Μυαλό έφηβου έχουν όσοι φροντίζουν να κρατούν γερή την καρδιά τους. Σύμφωνα με νέα έρευνα, τα δύο ζωτικά όργανα αλληλοεξαρτώνται.
Η καθιστική ζωή μειώνει το προσδόκιμο επιβίωσης
Η παραμονή επί μόλις 6 ώρες την ημέρα σε μία καρέκλα κόβει χρόνια από τη ζωή εάν την υπόλοιπη ημέρα δεν είναι κάποιος πολύ δραστήριος, σύμφωνα με μία νέα μελέτη. Το εύρημα αυτό δεν ισχύει μόνον για ανθρώπους που έχουν περιττά κιλά, αλλά και για όσους έχουν φυσιολογικό βάρος.
«Φάρμακο» η αεροβική για τη ρευματοειδή αρθρίτιδα
Oι αεροβικές ασκήσεις, όπως το περπάτημα, το κολύμπι και ο χορός, όχι μόνο είναι ασφαλείς για τους πάσχοντες από ρευματοειδή αρθρίτιδα αλλά μπορεί να μειώσουν τους πόνους στις αρθρώσεις, να βελτιώσουν την κινητικότητα και να έχουν καλύτερη ποιότητα ζωής, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση 14 προγενέστερων μελετών.
Αποκτήστε την κοιλιά της... Σακίρα!
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πώς κατορθώνουν οι rich & famous κυρίες να διατηρούν σφριγηλή και εντελώς επίπεδη την κοιλιά τους, ακόμα κι αν μόλις έχουν αποκτήσει ένα μωρό; Oι μέθοδοι που χρησιμοποιούν είναι αρκετές – και μερικές από αυτές ιδιαίτερα κοπιώδεις.
Η γυμναστική προστατεύει το γυναικείο μυαλό
Οι γυναίκες που ασκούνται συστηματικά διατρέχουν μειωμένο κίνδυνο να παρουσιάσουν διαταραχή των νοητικών λειτουργιών τους, με το μεγαλύτερο όφελος να παρατηρείται σε όσες γυμνάζονται από την εφηβική ηλικία, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Το ποδήλατο αδυνατίζει τις γυναίκες
Η ποδηλασία μπορεί να βοηθήσει τις 30άρες και τις 40άρες γυναίκες να διατηρήσουν το σωματικό τους βάρος υπό έλεγχο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη. Αν ήδη όμως έχουν περιττά κιλά, είτε είναι υπέρβαρες είτε παχύσαρκες, την ίδια δράση παρέχει το περπάτημα με γρήγορο βήμα. Το απλό περπάτημα, όμως, δεν βοηθάει.
«Ένοχα» για τραυματισμούς τα βαράκια
Oλοένα και περισσότεροι άνθρωποι  κάνουν ασκήσεις με βάρη και ενίοτε  τα αφήνουν να... πέφτουν εκεί που δεν  πρέπει, σύμφωνα με νέα μελέτη, η οποία έδειξε πως μόνο στις ΗΠΑ σχεδόν  80.000 άνθρωποι τραυματίζονται κάθε  χρόνο από τα βαράκια.
Φάρμακο ζωής για την τρίτη ηλικία η 10λεπτη καθημερινή άσκηση
Διανύει καθημερινά περίπου 2 χλμ. με το ποδήλατο, από το σπίτι του έως τη δουλειά του και αντίστροφα, αλλά και όσες φορές χρειάζεται να κατέβει στο κέντρο των Ιωαννίνων για δουλειές χρησιμοποιεί το ποδήλατό του κάνοντας πετάλι για περίπου 8 χλμ.
Το μετρό μας... αδυνατίζει!
Εάν θέλετε να χάσετε βάρος δίχως να κάνετε δίαιτα, αφήστε το αυτοκίνητο στο σπίτι και αρχίστε να μετακινήστε με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, συνιστούν αμερικανοί επιστήμονες. Σε μελέτη που πραγματοποίησαν διαπίστωσαν πως με αυτή την απλή αλλαγή μπορεί να χάσει κανείς από 4 κιλά και πάνω σε έναν χρόνο, αναλόγως με το ύψος και το αρχικό του σωματικό βάρος.
Το ιδανικό «σάουντρακ» για προπόνηση
Εάν θέλετε να αποδίδει καλά η προπόνησή σας, βάλτε τη ροκ, τη χιπ χοπ ή την r&b μουσική στη ζωή σας: ο ρυθμός τους πραγματικά μπορεί να κάνει τη διαφορά στις επιδόσεις σας. Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας νέας μελέτης, την οποία πραγματοποιεί το Αμερικανικό Συμβούλιο Ασκήσεως (ACE).
Σώστε τα γόνατά σας στο τζόγγινγκ
Oι ασκήσεις των ισχίων μπορεί να θέσουν υπό έλεγχο έναν πόνο στο γόνατο που συχνά εμφανίζουν οι γυναίκες που κάνουν τζόγκινγκ, σύμφωνα με νέα μελέτη. Πρόκειται για τον επιγονατιδομηριαίο πόνο, ο οποίος εκδηλώνεται όταν το μηριαίο οστούν τρίβεται με το οπίσθιο τμήμα της επιγονατίδας.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα