TA NEA Logo
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Πώς επηρεάζει τον ύπνο η γυμναστική
Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι η γυμναστική ωφελεί τον ύπνο. Ως φαίνεται, όμως, ο ύπνος βελτιώνεται ακριβώς εξαιτίας αυτής της πεποίθησης και όχι εξαιτίας της γυμναστικής, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Επικίνδυνο για τραυματισμούς το mountain bike
Οι υψηλές ταχύτητες, το εξαιρετικά ανώμαλο έδαφος και οι μεγάλες καθοδικές πορείες σε επικλινές έδαφος αυξάνουν κατακόρυφα τους κινδύνους της ορεινής ποδηλασίας, καθιστώντας τη εξίσου επικίνδυνη με το ποδόσφαιρο και τις καταδύσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία καναδικής μελέτης.
Πολύτιμη η γυμναστική για τους πάσχοντες από καρκίνο
Η συστηματική γυμναστική κατά τη διάρκεια και μετά τη θεραπεία μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής και να καταπολεμήσει την κόπωση που αισθάνονται οι πάσχοντες από καρκίνο του μαστού ή του προστάτη, σύμφωνα με νέα μελέτη.
Βρήκαν την άσκηση που επιβραδύνει τη γήρανση
Μόνο 13 λεπτά έντονης γυμναστικής είναι αρκετά για να «διαγράψουν» το στρες προκαλώντας παράλληλα βιολογική καθυστέρηση της γήρανση, σύμφωνα με νέα επιστημονική έρευνα.
Γιατί πρέπει να περπατάμε λίγο, κάθε μέρα
Περπατήστε λίγο και ο οργανισμός σας θα σας ευχαριστεί. Περπατήστε πολύ και θα σας ευγνωμονεί... Αυτό είναι το μήνυμα από μια νέα μελέτη που έδειξε ότι έστω και λίγο, έστω και με αργό ρυθμό, το περπάτημα μπορεί να μας προστατεύσει σημαντικά από έναν από τους μεγαλύτερους εχθρούς της υγείας: το μεταβολικό σύνδρομο.
Γιατί χαρίζει χρόνια η γυμναστική
Πολλές μελέτες έχουν δείξει πως η συστηματική γυμναστική από την παιδική ηλικία χαρίζει πολλά και καλά χρόνια στη ζωή, γεγονός που απέδιδαν οι επιστήμονες στην προστασία από σοβαρά νοσήματα, όπως η καρδιοπάθεια και ο διαβήτης. Μία νέα μελέτη όμως αποκαλύπτει ότι η γυμναστική δρα σε κυτταρικό επίπεδο, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής των κυττάρων.
Το τζόγκινγκ... βλάπτει την ομορφιά!
Τα οφέλη του τζόγκινγκ στην ψυχοσωματική υγεία είναι πολλά και καλά τεκμηριωμένα. Ωστόσο, παρά την πλειάδα των αποδείξεων για τις επιδράσεις του, η άγνοια γύρω από αυτό εξακολουθεί να είναι μεγάλη. Ο δρ Μαρκ Πόρτερ, ο γιατρός της εφημερίδας «Τάιμς» του Λονδίνου, παρουσίασε προ ημερών τα δεδομένα για τρεις από τις επιδράσεις του τζόγκινγκ στην ομορφιά.
Οι «πράσινες» βόλτες μας ξανανιώνουν
Μόλις πέντε λεπτά περπάτημα ή ποδηλασία σε ένα πάρκο την ημέρα μπορεί να ωφελήσουν σημαντικά την υγεία μας, καθώς αυξάνουν την αυτοεκτίμηση και βελτιώνουν την ψυχική μας διάθεση, αναφέρουν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Έσεξ.
Τo περπάτημα προστατεύει από το εγκεφαλικό
Το περπάτημα μπορεί να αποτελεί  σημαντικό όπλο στην προστασία  από τα εγκεφαλικά επεισόδια σύμφωνα με μία νέα μελέτη, καθώς μπορεί να μειώσει τουλάχιστον κατά 25% τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.
Εναλλακτικές ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά
Το να απαλλαγεί κανείς από την αντιαισθητική «κοιλίτσα» του δεν είναι  ούτε απλό ούτε εύκολο, καθώς πολλές  μελέτες έχουν αποδείξει πως είναι αδύνατον να αδυνατίσει κανείς μόνο σε ένα  σημείο του σώματός του.
Άσκηση με... όρια για τα παιδιά
Τoν Μάιο του 2001, ο 15χρονος Τέμπα Τσέρι από το Νεπάλ έγινε ο νεαρότερος άνθρωπος στον κόσμο που κατάφερε να κατακτήσει την κορυφή του Εβερεστ.
Στα μεγάλα βάρη το μυστικό για γράμμωση
Τα μεγάλα βάρη αυξάνουν τη μυϊκή μάζα και τον όγκο - ή αυτό τουλάχιστον πρεσβεύει η κοινή πεποίθηση και γι' αυτό πολλές γυναίκες (και μερικοί άντρες) που θέλουν να μείνουν αδύνατοι και γραμμωμένοι προτιμούν τα λίγα βάρη με πολλές επαναλήψεις. Ωστόσο, η επιστήμη δεν υποστηρίζει αυτή την άποψη.
Πόσο νερό χρειαζόμαστε όταν γυμναζόμαστε
Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού είναι απαραίτητη σε όσους γυμνάζονται συστηματικά _ και όσο περισσότερο γυμνάζεται κάποιος τόσο περισσότερα υγρά χρειάζεται. Το Αμερικανικό Συμβούλιο Ασκησης και ειδικοί από την Κλινική Μάγιο, στη Μινεσότα, παρέχουν συμβουλές στους ασκούμενους.
Αυξάνονται οι τραυματισμοί από τα βαράκια
Αύξηση κατά 50% παρουσιάζουν οι τραυματισμοί κατά την προπόνηση με βάρη τις δύο τελευταίες δεκαετίες, σύμφωνα με νέα μελέτη. Οι άντρες είναι αυτοί που συνηθέστερα τραυματίζονται, με τους νέους ηλικίας 13-24 ετών να υφίστανται τους μισούς από τους τραυματισμούς.
«Αδυνατίζει» τα μωρά η γυμναστική στην εγκυμοσύνη
Η ελαφριά άσκηση στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, έχει θετικές επιπτώσεις στην υγεία του παιδιού μελλοντικά. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν επιστήμονες από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Νέα Ζηλανδία.
Μία ώρα γυμναστική την ημέρα έχουν ανάγκη οι γυναίκες
Οι γυναίκες που δεν θέλουν να  πάρουν βάρος λόγω ηλικίας,  πρέπει να βάλουν τη συστηματική γυμναστική στη ζωή τους - και να φροντίσουν να γυμνάζονται με μέτρια ένταση επί μία ώρα κάθε μέρα, συνιστούν αμερικανοί ερευνητές.
Η οικονομική κρίση «χτυπάει» την υγεία
Σχεδόν τέσσερις στους δέκα έλληνες δυσκολεύονται να πληρώσουν την περίθαλψη των ίδιων και της οικογένειάς τους, ενώ αθλούνται λιγότερο από όλους τους ευρωπαίους.
Πως να «ανεβάσετε ταχύτητα» στη γυμναστική
Μπορεί να μη συμμετέχετε  στους Ολυμπιακούς, αλλά υπάρχουν μαθήματα που μπορείτε να πάρετε από τους κορυφαίους αθλητές αν θέλετε να  βελτιώσετε τις αθλητικές επιδόσεις σας, αναφέρει ένας αμερικανός ειδικός.
Το ποδόσφαιρο δυναμώνει τα οστά
Η συστηματική ερασιτεχνική ενασχόληση με το ποδόσφαιρο βελτιώνει την οστική πυκνότητα, τη μυϊκή δύναμη και την ισορροπία, αναφέρει διεθνής ομάδα επιστημόνων, οι οποίοι συμμετέχουν σε ένα μεγάλο ερευνητικό πρόγραμμα που αξιολογεί τις επιδράσεις του πιο δημοφιλούς αθλήματος στην υγεία.
Η αντοχή στο τρέξιμο είναι θέμα γονιδίων
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί μερικοί άνθρωποι μπορούν να διανύουν τρέχοντας μεγάλες αποστάσεις και άλλοι όχι; Η απάντηση πιθανώς κρύβεται σε ένα γονίδιο, οι μεταλλαγές του οποίου σχετίζονται με την αντοχή και μπορεί να κάνουν τη διαφορά στις επιδόσεις ενός δρομέα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα