TA NEA Logo
Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Τo περπάτημα προστατεύει από το εγκεφαλικό
Το περπάτημα μπορεί να αποτελεί  σημαντικό όπλο στην προστασία  από τα εγκεφαλικά επεισόδια σύμφωνα με μία νέα μελέτη, καθώς μπορεί να μειώσει τουλάχιστον κατά 25% τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.
Εναλλακτικές ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά
Το να απαλλαγεί κανείς από την αντιαισθητική «κοιλίτσα» του δεν είναι  ούτε απλό ούτε εύκολο, καθώς πολλές  μελέτες έχουν αποδείξει πως είναι αδύνατον να αδυνατίσει κανείς μόνο σε ένα  σημείο του σώματός του.
Άσκηση με... όρια για τα παιδιά
Τoν Μάιο του 2001, ο 15χρονος Τέμπα Τσέρι από το Νεπάλ έγινε ο νεαρότερος άνθρωπος στον κόσμο που κατάφερε να κατακτήσει την κορυφή του Εβερεστ.
Στα μεγάλα βάρη το μυστικό για γράμμωση
Τα μεγάλα βάρη αυξάνουν τη μυϊκή μάζα και τον όγκο - ή αυτό τουλάχιστον πρεσβεύει η κοινή πεποίθηση και γι' αυτό πολλές γυναίκες (και μερικοί άντρες) που θέλουν να μείνουν αδύνατοι και γραμμωμένοι προτιμούν τα λίγα βάρη με πολλές επαναλήψεις. Ωστόσο, η επιστήμη δεν υποστηρίζει αυτή την άποψη.
Πόσο νερό χρειαζόμαστε όταν γυμναζόμαστε
Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού είναι απαραίτητη σε όσους γυμνάζονται συστηματικά _ και όσο περισσότερο γυμνάζεται κάποιος τόσο περισσότερα υγρά χρειάζεται. Το Αμερικανικό Συμβούλιο Ασκησης και ειδικοί από την Κλινική Μάγιο, στη Μινεσότα, παρέχουν συμβουλές στους ασκούμενους.
Αυξάνονται οι τραυματισμοί από τα βαράκια
Αύξηση κατά 50% παρουσιάζουν οι τραυματισμοί κατά την προπόνηση με βάρη τις δύο τελευταίες δεκαετίες, σύμφωνα με νέα μελέτη. Οι άντρες είναι αυτοί που συνηθέστερα τραυματίζονται, με τους νέους ηλικίας 13-24 ετών να υφίστανται τους μισούς από τους τραυματισμούς.
«Αδυνατίζει» τα μωρά η γυμναστική στην εγκυμοσύνη
Η ελαφριά άσκηση στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, έχει θετικές επιπτώσεις στην υγεία του παιδιού μελλοντικά. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν επιστήμονες από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Νέα Ζηλανδία.
Μία ώρα γυμναστική την ημέρα έχουν ανάγκη οι γυναίκες
Οι γυναίκες που δεν θέλουν να  πάρουν βάρος λόγω ηλικίας,  πρέπει να βάλουν τη συστηματική γυμναστική στη ζωή τους - και να φροντίσουν να γυμνάζονται με μέτρια ένταση επί μία ώρα κάθε μέρα, συνιστούν αμερικανοί ερευνητές.
Η οικονομική κρίση «χτυπάει» την υγεία
Σχεδόν τέσσερις στους δέκα έλληνες δυσκολεύονται να πληρώσουν την περίθαλψη των ίδιων και της οικογένειάς τους, ενώ αθλούνται λιγότερο από όλους τους ευρωπαίους.
Πως να «ανεβάσετε ταχύτητα» στη γυμναστική
Μπορεί να μη συμμετέχετε  στους Ολυμπιακούς, αλλά υπάρχουν μαθήματα που μπορείτε να πάρετε από τους κορυφαίους αθλητές αν θέλετε να  βελτιώσετε τις αθλητικές επιδόσεις σας, αναφέρει ένας αμερικανός ειδικός.
Το ποδόσφαιρο δυναμώνει τα οστά
Η συστηματική ερασιτεχνική ενασχόληση με το ποδόσφαιρο βελτιώνει την οστική πυκνότητα, τη μυϊκή δύναμη και την ισορροπία, αναφέρει διεθνής ομάδα επιστημόνων, οι οποίοι συμμετέχουν σε ένα μεγάλο ερευνητικό πρόγραμμα που αξιολογεί τις επιδράσεις του πιο δημοφιλούς αθλήματος στην υγεία.
Η αντοχή στο τρέξιμο είναι θέμα γονιδίων
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί μερικοί άνθρωποι μπορούν να διανύουν τρέχοντας μεγάλες αποστάσεις και άλλοι όχι; Η απάντηση πιθανώς κρύβεται σε ένα γονίδιο, οι μεταλλαγές του οποίου σχετίζονται με την αντοχή και μπορεί να κάνουν τη διαφορά στις επιδόσεις ενός δρομέα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
«Θεραπεία» για χρόνιες νόσους η άσκηση
Η συστηματική άσκηση μπορεί ενδεχομένως να είναι ευεργετική για όσους πάσχουν από χρόνια νοσήματα, όπως καρδιοπάθεια, ινομυαλγία, χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια και αρθρίτιδα.
Το ντόπινγκ έγινε... αόρατο
Ακόμη κι αν υπήρχαν αθλητές στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Βανκούβερ που θα είχαν πειραματιστεί με γονιδιακό ντόπινγκ, οι ειδικοί δεν θα μπορούσαν να τους εντοπίσουν, αφού δεν διαθέτουν ακόμη τα κατάλληλα εργαλεία με τα οποία θα ανιχνεύουν τις επεμβάσεις στο DΝΑ.
Η ποικιλία στη γυμναστική κάνει καλό
Ένα καλά σχεδιασμένο  πρόγραμμα προπόνησης με  εναλλαγές συμπεριλαμβάνει  ποικιλία από διαφορετικές  ασκήσεις, που χρησιμοποιούν  διαφορετικές μεθόδους  εκγύμνασης και επηρεάζουν  διαφορετικές μυϊκές ομάδες του  σώματος.
Η γυμναστική προστατεύει από τις πέτρες στη χολή
Ακόμη έναν λόγο για να βάλουμε τη συστηματική γυμναστική στη ζωή μας ανακάλυψαν επιστήμονες από τη Βρετανία. Σε μελέτη με 25.000 εθελοντές διαπίστωσαν πως μειώνει σε ποσοστό 70% τον κίνδυνο εμφάνισης χολολιθίασης.
Από άχρηστα έως επικίνδυνα τα συμπληρώματα πρωτεΐνης
Οι πρωτεΐνες σε σκόνη που χρησιμοποιούν αρκετοί μετά τη γυμναστική, είναι στην πλειονότητά τους άχρηστές και δυνητικά επιβαρύνουν τον οργανισμό, σύμφωνα με δύο νέες μελέτες.
«Τζάμπα» το... τρέξιμο για έναν στους πέντε
Περίπου το 20% του πληθυσμού δεν έχει οφέλη από την αερόβια γυμναστική που κάνει, σύμφωνα με έρευνα ειδικών από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου.
Η γυμναστική «ασκεί» και το μυαλό των γυναικών
Oι γυναίκες ηλικίας άνω των 50 ετών που κάνουν μία ή δύο ώρες προπόνηση για δύναμη την εβδομάδα, αποδίδουν καλύτερα στα τεστ δεξιοτήτων που αφορούν τον προγραμματισμό και τη διεκπεραίωση διαφόρων εργασιών, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
ΕΟΦ: Ανακαλούνται 65 συμπληρώματα διατροφής
Η αμερικάνικη εταιρεία συμπληρωμάτων διατροφής «Bodybuilding.com LCC» (ΗΠΑ) προέβη σε εθελοντική ανάκληση των 65 συμπληρωμάτων διατροφής, καθώς είναι πιθανόν να περιέχουν συστατικά που πρόσφατα χαρακτηρίστηκαν ως αναβολικά στεροειδή.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα