TA NEA Logo
Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Το στρέτσινγκ δεν αυξάνει την ευλυγισία
Η ευλυγισία θεωρείται θεμέλιος λίθος της  υγείας και της φυσικής κατάστασης.Ωστόσο, δεν υπάρχουν αρκετά επιστημονικά στοιχεία που να υποδηλώνουν ότι το στρέτσινγκ μπορεί να την αυξήσει.
Η γυμναστική κάνει τους άντρες επιτυχημένους
Η καλή αεροβική ικανότητα στα πρώτα χρόνια της ενήλικης ζωής, μπορεί να αυξήσει την δύναμη του μυαλού, βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις στις σπουδές και ανοίγοντας το δρόμο για καλύτερη επαγγελματική επιτυχία αργότερα στη ζωή, ανακάλυψαν ερευνητές που μελέτησαν 1,2 εκατομμύρια εθελοντές.
Παραμονεύει η αρθρίτιδα για όσους το παρακάνουν με τη γυμναστική
Οι μεσήλικοι άνδρες και γυναίκες κινδυνεύουν να προσβληθούν από αρθρίτιδα αν το παρακάνουν με τη γυμναστική, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Μας... απογειώνουν τα αμφίρροπα ντέρμπι!
Οι αγώνες που χαρίζουν την μεγαλύτερη ικανοποίηση στους οπαδούς της «στρογγυλής θεάς» είναι τα ντέρμπι που κρίνονται στο τελευταίο δευτερόλεπτο - και είναι τόσο αμφίρροπα, ώστε οι θεατές περνούν συνεχώς από τον ενθουσιασμό στην αμφιβολία, στην αγωνία ή και στην απελπισία ακόμα.
«Ασπίδα» η γυμναστική από τον καρκίνο προστάτη
Οι άντρες που γυμνάζονται συστηματικά διατρέχουν μειωμένο κίνδυνο να αναπτύξουν καρκίνο του προστάτη.
Το τρέξιμο είναι στη φύση μας
Τα υπάρχοντα στοιχεία δείχνουν πως ο άνθρωπος είναι γεννημένος για να τρέχει - και συνεπώς οι τραυματισμοί δεν οφείλονται τόσο στο ότι ωθούμε το σώμα μας πέρα από τα όριά του, αλλά στο ότι τρέχουμε με λάθος τρόπο.
Ο Ντε Νίγκρις και τα σημάδια-SOS για τους ασκούμενους
Τον αιφνίδιο θάνατο των αθλητών έφερε στο προσκήνιο η απώλεια του ποδοσφαιριστή της Λάρισας Αντόνιο Ντε Νίγκρις. Ο άσος της ΑΕΛ έφυγε ξαφνικά από τη ζωή τα ξημερώματα της Δευτέρας, στα 31 του χρόνια από «καρδιοαναπνευστικά αίτια».
Κάντο όπως η Νικόλ Κίντμαν
Η διάσημη Αυστραλή ηθοποιός Νικόλ Κίντμαν βασίζεται σε συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής, για να έχει πόδια όμοια με έφηβης, με σφικτούς μηρούς, αλαβάστρινες γάμπες, άψογο μυϊκό τόνο, χωρίς ίχνος κυτταρίτιδας ή κατακράτησης υγρών.
Η υπερβολική γυμναστική μειώνει τη γυναικεία γονιμότητα
Η σωματική άσκηση στα όρια της εξάντλησης έχει παρενέργειες στον οργανισμό, αρκετές από τις οποίες μάς ήταν άγνωστες μέχρι σήμερα. Η τελευταία επιστημονική ανακάλυψη καταδεικνύει πως οι γυναίκες που το «παρακάνουν» στο γυμναστήριο, μειώνουν δραματικά τη γονιμότητά τους.
Τα 45 λεπτά που «διώχνουν» τις ιώσεις...
Ακόμα έναν τρόπο για να μειώσουμε τον κίνδυνο να αναπτύξουμε λοιμώξεις του αναπνευστικού τον χειμώνα ανακάλυψαν Αμερικανοί επιστήμονες: τη γυμναστική. Όπως λένε, όσοι γυμνάζονται επί τουλάχιστον 45 λεπτά, τέσσερις ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα, παίρνουν 25% έως 50% λιγότερες αναρρωτικές άδειες εξαιτίας των χειμερινών ιώσεων.
Τα αναβολικά προκαλούν (και) νεφρική ανεπάρκεια
Ακόμα έναν λόγο για να μην παίρνει κανένας ασκούμενος αναβολικά στεροειδή ανακάλυψαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια: μπορεί να προκαλέσουν σοβαρές νεφρικές βλάβες, οδηγώντας τελικά τους χρήστες τους ακόμα και στην τελικού σταδίου νεφρική ανεπάρκεια που απαιτεί αιμοκάθαρση ή μεταμόσχευση νεφρού.
Μία διάσειση κάθε 7 δευτερόλεπτα
Στην Αμερική κάθε επτά δευτερόλεπτα ένας άνθρωπος χτυπά στο κεφάλι και παθαίνει διάσειση - στον δρόμο με το αυτοκίνητο, σε εργατικό ατύχημα, στη διάρκεια ενός αγώνα...
Ποια όργανα πρέπει να διαλέγουμε στο γυμναστήριο
Τα μηχανήματα γυμναστικής είναι πολλά και διαφορετικών ειδών και πολλοί αναρωτιούνται ποιο είναι το καλύτερο. Η απάντηση, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι απλή: δεν υπάρχει κανένα μηχάνημα τέλειο για όλους, ενώ το ιδανικό είναι να συνδυάζονται πολλά και διαφορετικά ώστε να γυμνάζεται με διάφορους τρόπους το σώμα.
Χάνουμε δυνάμεις γρήγορα μετά τα 45
Οι μειώσεις στην φυσική κατάσταση που τυπικά συνοδεύουν το πέρασμα του χρόνου, επιταχύνονται μετά την ηλικία των 45 ετών και ο μόνος τρόπος για να αποφύγει κανείς το αναπόφευκτο είναι να φροντίσει να μην παχύνει, να γυμνάζεται συστηματικά και να αποφεύγει το κάπνισμα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
«Σπάστε» τις δικαιολογίες-εμπόδιο στην άσκηση
Οι άνθρωποι που δεν γυμνάζονται πάντοτε έχουν μια καλή δικαιολογία να πουν όταν τους ρωτάει κανείς γιατί. Όμως η Αμερικανική Εταιρεία Διαβήτη λέει πως για κάθε τυπική δικαιολογία που μας εμποδίζει να γυμναστούμε, υπάρχει μια απλή και εύκολη λύση...
Κρας τεστ: Τζόγκινγκ σε διάδρομο ή σε δρόμο
Άλλοι δρομείς προτιμούν να τρέχουν στον κυλιόμενο διάδρομο και άλλοι προτιμούν το τζόγκινγκ σε εξωτερικούς χώρους. Ποιο είναι όμως το καλύτερο; Όπως φαίνεται οι ειδικοί είναι διχασμένοι, διότι το καθένα έχει τα θετικά και τα αρνητικά του, αναφέρει η εφημερίδα «Τάιμς» του Λονδίνου.
Ευεργετική η άσκηση μετά από καρκίνο του μαστού
Μπορεί η αντιμετώπιση καρκίνου του μαστού να είναι και συναισθηματικά μία δύσκολη κατάσταση, αλλά σύμφωνα με νέες μελέτες η άσκηση, ακόμη και η ήπια, βοηθά στην ψυχολογία και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής
Η σκληρή προπόνηση ρίχνει τον αιματοκρίτη στους άνδρες
Η συστηματική άσκηση κάνει καλό στην υγεία, αλλά προσοχή: μία νέα μελέτη έδειξε ότι οι νεαροί άνδρες που γυμνάζονται πολύ σκληρά κινδυνεύουν να παρουσιάσουν χαμηλό αιματοκρίτη και ανεπάρκεια σιδήρου. Γιατί; Ίσως διότι υφίστανται βλάβες στα ερυθρά αιμοσφαίρια λόγω των ασυνήθιστα υψηλών επιπέδων φυσικής δραστηριότητας.
Προστατεύστε τα γόνατά σας στη γυμναστική
Το σύνδρομο των δρομέων είναι ο πόνος γύρω ή πίσω από την επιγονατίδα που οφείλεται σε τραυματισμό. Είναι πιο συνηθισμένο σε όσους κάνουν τζόγγινγκ, παίζουν ποδόσφαιρο ή μπάσκετ, στους ποδηλάτες και στους σκιέρ, αλλά ευτυχώς υπάρχουν τρόποι προστασίας από αυτό.
Προβλήματα υγείας αναπτύσσουν τα παιδιά εργαζόμενων μητέρων
Ανθυγιεινές συνήθειες αποκτούν τα παιδιά των εργαζόμενων μητέρων που αργότερα εξελίσσονται σε «κακή υγεία» ενώ οι μητέρες που ασχολούνται τον απαραίτητο χρόνο με την ανάπτυξη των παιδιών τους «μεγαλώνουν γερά παιδιά»!
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα