TA NEA Logo
Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Τα 45 λεπτά που «διώχνουν» τις ιώσεις...
Ακόμα έναν τρόπο για να μειώσουμε τον κίνδυνο να αναπτύξουμε λοιμώξεις του αναπνευστικού τον χειμώνα ανακάλυψαν Αμερικανοί επιστήμονες: τη γυμναστική. Όπως λένε, όσοι γυμνάζονται επί τουλάχιστον 45 λεπτά, τέσσερις ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα, παίρνουν 25% έως 50% λιγότερες αναρρωτικές άδειες εξαιτίας των χειμερινών ιώσεων.
Τα αναβολικά προκαλούν (και) νεφρική ανεπάρκεια
Ακόμα έναν λόγο για να μην παίρνει κανένας ασκούμενος αναβολικά στεροειδή ανακάλυψαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Κολούμπια: μπορεί να προκαλέσουν σοβαρές νεφρικές βλάβες, οδηγώντας τελικά τους χρήστες τους ακόμα και στην τελικού σταδίου νεφρική ανεπάρκεια που απαιτεί αιμοκάθαρση ή μεταμόσχευση νεφρού.
Μία διάσειση κάθε 7 δευτερόλεπτα
Στην Αμερική κάθε επτά δευτερόλεπτα ένας άνθρωπος χτυπά στο κεφάλι και παθαίνει διάσειση - στον δρόμο με το αυτοκίνητο, σε εργατικό ατύχημα, στη διάρκεια ενός αγώνα...
Ποια όργανα πρέπει να διαλέγουμε στο γυμναστήριο
Τα μηχανήματα γυμναστικής είναι πολλά και διαφορετικών ειδών και πολλοί αναρωτιούνται ποιο είναι το καλύτερο. Η απάντηση, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι απλή: δεν υπάρχει κανένα μηχάνημα τέλειο για όλους, ενώ το ιδανικό είναι να συνδυάζονται πολλά και διαφορετικά ώστε να γυμνάζεται με διάφορους τρόπους το σώμα.
Χάνουμε δυνάμεις γρήγορα μετά τα 45
Οι μειώσεις στην φυσική κατάσταση που τυπικά συνοδεύουν το πέρασμα του χρόνου, επιταχύνονται μετά την ηλικία των 45 ετών και ο μόνος τρόπος για να αποφύγει κανείς το αναπόφευκτο είναι να φροντίσει να μην παχύνει, να γυμνάζεται συστηματικά και να αποφεύγει το κάπνισμα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
«Σπάστε» τις δικαιολογίες-εμπόδιο στην άσκηση
Οι άνθρωποι που δεν γυμνάζονται πάντοτε έχουν μια καλή δικαιολογία να πουν όταν τους ρωτάει κανείς γιατί. Όμως η Αμερικανική Εταιρεία Διαβήτη λέει πως για κάθε τυπική δικαιολογία που μας εμποδίζει να γυμναστούμε, υπάρχει μια απλή και εύκολη λύση...
Κρας τεστ: Τζόγκινγκ σε διάδρομο ή σε δρόμο
Άλλοι δρομείς προτιμούν να τρέχουν στον κυλιόμενο διάδρομο και άλλοι προτιμούν το τζόγκινγκ σε εξωτερικούς χώρους. Ποιο είναι όμως το καλύτερο; Όπως φαίνεται οι ειδικοί είναι διχασμένοι, διότι το καθένα έχει τα θετικά και τα αρνητικά του, αναφέρει η εφημερίδα «Τάιμς» του Λονδίνου.
Ευεργετική η άσκηση μετά από καρκίνο του μαστού
Μπορεί η αντιμετώπιση καρκίνου του μαστού να είναι και συναισθηματικά μία δύσκολη κατάσταση, αλλά σύμφωνα με νέες μελέτες η άσκηση, ακόμη και η ήπια, βοηθά στην ψυχολογία και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής
Η σκληρή προπόνηση ρίχνει τον αιματοκρίτη στους άνδρες
Η συστηματική άσκηση κάνει καλό στην υγεία, αλλά προσοχή: μία νέα μελέτη έδειξε ότι οι νεαροί άνδρες που γυμνάζονται πολύ σκληρά κινδυνεύουν να παρουσιάσουν χαμηλό αιματοκρίτη και ανεπάρκεια σιδήρου. Γιατί; Ίσως διότι υφίστανται βλάβες στα ερυθρά αιμοσφαίρια λόγω των ασυνήθιστα υψηλών επιπέδων φυσικής δραστηριότητας.
Προστατεύστε τα γόνατά σας στη γυμναστική
Το σύνδρομο των δρομέων είναι ο πόνος γύρω ή πίσω από την επιγονατίδα που οφείλεται σε τραυματισμό. Είναι πιο συνηθισμένο σε όσους κάνουν τζόγγινγκ, παίζουν ποδόσφαιρο ή μπάσκετ, στους ποδηλάτες και στους σκιέρ, αλλά ευτυχώς υπάρχουν τρόποι προστασίας από αυτό.
Προβλήματα υγείας αναπτύσσουν τα παιδιά εργαζόμενων μητέρων
Ανθυγιεινές συνήθειες αποκτούν τα παιδιά των εργαζόμενων μητέρων που αργότερα εξελίσσονται σε «κακή υγεία» ενώ οι μητέρες που ασχολούνται τον απαραίτητο χρόνο με την ανάπτυξη των παιδιών τους «μεγαλώνουν γερά παιδιά»!
Η γυμναστική προστατεύει από τον καρκίνο του προστάτη
Η συστηματική άσκηση μπορεί να προστατεύει τους άντρες από τον καρκίνο του προστάτη, σύμφωνα με μία νέα μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 190 άνδρες. Η μελέτη έδειξε πως όσο περισσότερο γυμνάζονταν, τόσο μειώνονταν οι πιθανότητές τους να αναπτύξει τον καρκίνο αυτό, ο οποίος είναι ένας από τους πιο συχνούς στους άνδρες.
«Κλειδί» για την υγεία της καρδιάς η ήπια άσκηση
Απαραίτητη είναι η φυσική δραστηριότητα για την προστασία της καρδιάς και των αγγείων, σύμφωνα με πολυάριθμες μελέτες. Ωστόσο, λίγοι είναι όσοι γυμνάζονται συστηματικά - ακόμα και μεταξύ των καρδιοπαθών, μόνο το 20% ασκούνται επαρκώς.
Δυνατή μουσική για δυνατή προπόνηση
Χρειάζεστε κάτι για να δυναμώσετε την ένταση της προπόνησής σας; Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική στο mp3 και δυναμώστε τον ήχο: μία νέα μελέτη δείχνει ότι μπορεί κανείς να αυξήσει την ένταση της προπόνησής του, ιδίως των ασκήσεων δύναμης, εάν ακούει δυνατά μουσική που του αρέσει.
«Το τρέξιμο μού έσωσε τη ζωή»
«Από την παιδική μου ηλικία πάλευα να ξεπεράσω την κατάθλιψη που μου κατέστρεφε τη ζωή. Όταν η ψυχοθεραπεία και τα φάρμακα απέτυχαν να με βοηθήσουν, στράφηκα σε άλλους δρόμους. Το τρέξιμο μού έσωσε τη ζωή», λέει η Ντάνιελ Σέις, δημοσιογράφος της «Ουάσιγκτον Ποστ» η οποία περιγράφει σε άρθρο της πως κέρδισε τη μάχη με την κατάθλιψη.
Με γυμναστική διατηρείται το νέο βάρος μετά το αδυνάτισμα
Για όσους κάνουν δίαιτα, η άσκηση μπορεί να είναι πολύτιμο βοήθημα, όχι για να κάνουν περισσότερες καύσεις και να αδυνατίσουν, αλλά για να μην ξαναπαχύνουν, σύμφωνα με μία νέα μελέτη που δημοσιεύεται στην «Αμερικανική Επιθεώρηση Φυσιολογίας».
Πως να αποκτήσετε τα μπράτσα της Μισέλ Ομπάμα...
Το μυστικό για τα καλοσχηματισμένα μπράτσα της Μισέλ Ομπάμα δεν είναι πια μυστικό: κάμψεις για τους τρικεφάλους στην τροχαλία και άρσεις με βαράκια κάθετα στο πάτωμα με τις παλάμες παράλληλα. Το αποκάλυψε ο Κόρνελ Μακλέλαν, ο εδώ και πολλά χρόνια προσωπικός γυμναστής της πρώτης κυρίας των ΗΠΑ.
Η γιόγκα καταπραΰνει τον πόνο στη μέση
Νέα ευρήματα ότι η γιόγκα, εφ’ όσον γίνεται σωστά, μπορεί να συμβάλλει στην καταπολέμηση της επίμονης οσφυαλγίας ανακάλυψαν αμερικανοί επιστήμονες. Όπως γράφουν στην επιθεώρηση «Spine», σε μελέτη με 90 ασθενείς διαπίστωσαν ότι όντως μπορεί να μειώσει τον πόνο και να βελτιώσει την κινητικότητά τους.
Χαρίζει χρόνια ακόμα και η λίγη γυμναστική
Οι άνθρωποι που παραμένουν έστω και λίγο δραστήριοι, με το πέρασμα του χρόνου ζουν περισσότερο απ' ό,τι όσοι διαγράφουν εντελώς τη φυσική δραστηριότητα από τη ζωή τους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 4.400 υγιείς μεσήλικοι και ηλικιωμένοι εθελοντές.
«Φάρμακο» για τον καρκίνο το τζόγγινγκ
Φινλανδοί ερευνητές διαπίστωσαν προσφάτως ότι εάν θέλει κανείς να προστατευθεί από τους καρκίνους του πνεύμονος και του πεπτικού συστήματος, καλό είναι να περνάει τον ελεύθερο χρόνο του κάνοντας τζόγκινγκ. Και αυτό, διότι με τη βοήθειά του μειώνει κατά 50% τον κίνδυνο καρκίνου.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα