TA NEA Logo
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η άσκηση προστατεύει από την υποτροπή του καρκίνου
Όσοι έχουν επιπλέον κιλά και έχουν διαγνωστεί με καρκίνο στον μαστό, τον προστάτη ή το παχύ έντερο, εκτός του ότι πρέπει να διατρέφονται σωστά, πρέπει οπωσδήποτε και να ασκούνται.
Όταν το Πιλάτες... συνάντησε το μποξ
Το Ρilox, ο συνδυασμός του Πιλάτες με το μποξ, είναι η νέα μόδα του φίτνες στο Χόλιγουντ και μπορεί να φτάσει σύντομα στο γυμναστήριο της γειτονιάς σας. Το ένα είναι ο δρόμος προς ένα επίπεδο στομάχι για τις αστές που τρώνε πολύ το μεσημέρι και το άλλο το άθλημα που προτιμάει ο εργαζόμενος άνδρας.
Οι έφηβοι που αθλούνται μένουν μακριά από το τσιγάρο
Οι έφηβοι που συμμετέχουν σε ομαδικά αθλήματα είναι λιγότερο πιθανόν να καπνίσουν. Ωστόσο, ο αθλητισμός δεν μπορεί να νικήσει την επιρροή που έχει ο κινηματογράφος ως προς το τσιγάρο, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη.
Όχι πια αγχολυτικά, μόνο γιόγκα
Η γιόγκα τα τελευταία χρονια έχει γίνει μόδα στη χώρα μας, με αποτέλεσμα τα περισσότερα γυμναστήρια να προσφέρουν ειδικά προγράμματα. Τί αναζητούν οι Έλληνες; Όπως λένε, όσοι έχουν ξεκινήσει μαθήματα είναι χαλάρωση, ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση μετά απο μία δύσκολή ημέρα.
Η γυμναστική ασκεί και τη μνήμη
Βάλτε τη συστηματική γυμναστική στη ζωή σας αν θέλετε να έχετε μυαλό ξυράφι μεγαλώνοντας, αλλά αν είστε γυναίκες μην το παρακάνετε. Αυτό είναι το συμπέρασμα δύο νέων μελετών, οι οποίες παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο του διεθνούς οργανισμού Αlzheimer΄s Αssociation, στη Βιέννη.
Τροφές για υψηλές επιδόσεις στην προπόνηση
Με όποια μορφή γυμναστικής κι αν ασχολείται κανείς - είτε είναι τζόγκινγκ, βάρη στο γυμναστήριο ή ποδηλασία - χρειάζεται την κατάλληλη διατροφή για να τροφοδοτήσει την προπόνησή του και να βοηθήσει το σώμα του να συνέλθει από αυτήν. Η διευθύντρια του Τμήματος Αθλητικής Διατροφής στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ εξηγεί τι πρέπει να κάνουμε.
Βρήκαν ουσία που ενισχύει την αντοχή στην προπόνηση
Η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών τα οποία είναι πλούσια στην αντιοξειδωτική ουσία κερσετίνη, ενισχύει την αντοχή στη διάρκεια της προπόνησης.
Διακοπές: ευκαιρία για νέα χόμπι
«Ασχολούμαι όλο τον χρόνο με το ψαροντούφεκο, αλλά κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μου διακοπών πέφτω στη θάλασσα σχεδόν καθημερινά. Μπορεί να μείνω στον βυθό για περισσότερες από τέσσερις ώρες» λέει στα «ΝΕΑ» ο 26χρονος εκτιμητής ακινήτων κ. Χρήστος Πλέσσιας.
Προφυλάξεις για να μην τραυματιστείτε με τα καλοκαιρινά σπορ
Το καλοκαίρι σάς καλεί να  ασκηθείτε έξω. Είναι, όμως,  απαραίτητες οι προφυλάξεις για  να μειώσετε τις πιθανότητες να  τραυματισθείτε κατά την ώρα  της ψυχαγωγικής άσκησης.
Καγιόγκα: η νέα μόδα στη γυμναστική θέλει... παραλία
Οι οδηγίες είναι απλές: αν απολαμβάνετε τη γαλήνη της θάλασσας και επιζητείτε τη χαλάρωση που μπορεί να σας προσφέρει η γιόγκα ή απλώς αν θέλετε να μάθετε για το καγιάκ σε συνδυασμό με τη γιόγκα, η λύση ονομάζεται καγιόγκα.
Το σώμα «μιλάει» όταν πονάει
Αν είστε ερασιτέχνες ή επαγγελματίες αθλητές, σίγουρα έχετε ακούσει την παραίνεση «άκου το σώμα σου», προκειμένου να προστατευθείτε από τους τραυματισμούς. Τι είναι όμως αυτό που υποτίθεται ότι πρέπει να «ακούσετε»; Όπως αποδεικνύεται, η απάντηση μόνο απλή δεν είναι...
Ο χορός βελτιώνει τη φυσική κατάσταση
Αν θέλετε να βελτιώσετε τη φυσική  σας κατάσταση και ταυτόχρονα να ξεφύγετε από τη ρουτίνα της προπόνησής σας, ρίξτε το στον χορό. Δύο νέες μελέτες δείχνουν πως ο γρήγορος χορός βελτιώνει σημαντικά την καρδιοαναπνευστική ικανότητα, ενώ ο αργός είναι εξίσου αποδοτικός ως γυμναστική με το βάδισμα!
Ο καλός ύπνος βοηθάει τις αθλητικές επιδόσεις
Οι περισσότεροι άνθρωποι που προπονούνται για έναν αγώνα (ερασιτεχνικό  ή επαγγελματικό) ρίχνουν το βάρος  στο να αυξήσουν τα χιλιόμετρα που  τρέχουν ή τις επαναλήψεις στις ασκήσεις με βάρη στο γυμναστήριο. Μια νέα μελέτη, όμως, δείχνει ότι αν... κοιμηθούν περισσότερο, θα βελτιώσουν σημαντικά τις αθλητικές επιδόσεις τους!
Η πολύ έντονη άσκηση βλάπτει την καρδιά
Ακόμα έναν λόγο για να μην το παρακάνετε με τη γυμναστική ανακάλυψαν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Νέας  Υόρκης. Όπως διαπίστωσαν, όσοι γυμνάζονταν πολύ έντονα, περισσότερες από 5 ημέρες την εβδομάδας, έχουν κατά μέσον όρο 20% περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καρδιακή αρρυθμία.
«Φάρμακο» η γυμναστική για τον χρόνιο πόνο στη μέση
Αν πάσχετε από χρόνιο πόνο στη μέση, καλό είναι να βάλετε τη συστηματική γυμναστική στη ζωή σας, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Αλμπέρτα. Σε μελέτη που πραγματοποίησαν διαπίστωσαν πως οι ασκήσεις με βάρη σε γυμναστήριο τέσσερις μέρες την εβδομάδα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής, τον πόνο και τα προβλήματα εξαιτίας του.
Η φυσική κατάσταση χρόνια δεν κοιτά
Υπάρχει «βαρόμετρο» για τη φυσική κατάσταση; «Ναι» απαντούν οι επιστήμονες, οι οποίοι ωστόσο υπογραμμίζουν πως όσο περνούν τα χρόνια οι αντοχές μειώνονται. Δεν βάζουν όμως στοίχημα όταν έρχεται η ώρα να συγκρίνουν τις επιδόσεις ενός 30άρη και ενός 50άρη στο τρέξιμο. Ο λόγος είναι πως τα πάντα εξαρτώνται από το πόσο... fit είναι κάποιος, ανεξαρτήτως ηλικίας!
Το περπάτημα βελτιώνει το τρέξιμο
Έχετε ακούσει για την τεχνική «τρέχα - περπάτα»; Αμερικανοί ειδικοί πιστεύουν ότι είναι ό,τι πρέπει για να γίνεται το τζόγγινγκ και το τρέξιμο λιγότερο κουραστικό, να μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμού και να «μαζεύουν» οι δρομείς χιλιόμετρα, δίχως να καταπονούν τον οργανισμό τους.
Η φυσική κατάσταση θωρακίζει την καρδιά
Η καλή φυσική κατάσταση όντως μας βοηθεί να ζήσουμε περισσότερο και όσο καλύτερη είναι τόσο μεγαλύτερο το όφελος, σύμφωνα με νέα μελέτη, η οποία έδειξε πως όσοι έχουν την καλύτερη δυνατή φυσική κατάσταση διατρέχουν τον μικρότερο κίνδυνο θανάτου από κάθε παθολογική αιτία, συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών προβλημάτων.
Η μουσική «ντοπάρει» όσους γυμνάζονται
Ξεχάστε τους ακριβούς προσωπικούς γυμναστές: σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που διήρκεσε 21 χρόνια, η λίστα των τραγουδιών που έχετε στο ΜΡ3 σας είναι το μόνο που χρειάζεστε για να αποδώσετε καλά στη γυμναστική - και να υπερβάλλετε εαυτόν αν θέλετε...
Το κράνος σώζει ζωές και στα σπορ
Οι τραυματικές εγκεφαλικές κακώσεις αποτελούν σύνηθες φαινόμενο στον ερασιτεχνικό και επαγγελματικό αθλητισμό. Τα κράνη, μολονότι δεν αποτρέπουν την εγκεφαλική διάσειση, προλαμβάνουν κατά σχεδόν 100% τα κατάγματα στο κρανίο και μπορούν να σώσουν χιλιάδες ζωές.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα