TA NEA Logo
Σάββατο 29 Απριλίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Με γυμναστική διατηρείται το νέο βάρος μετά το αδυνάτισμα
Για όσους κάνουν δίαιτα, η άσκηση μπορεί να είναι πολύτιμο βοήθημα, όχι για να κάνουν περισσότερες καύσεις και να αδυνατίσουν, αλλά για να μην ξαναπαχύνουν, σύμφωνα με μία νέα μελέτη που δημοσιεύεται στην «Αμερικανική Επιθεώρηση Φυσιολογίας».
Πως να αποκτήσετε τα μπράτσα της Μισέλ Ομπάμα...
Το μυστικό για τα καλοσχηματισμένα μπράτσα της Μισέλ Ομπάμα δεν είναι πια μυστικό: κάμψεις για τους τρικεφάλους στην τροχαλία και άρσεις με βαράκια κάθετα στο πάτωμα με τις παλάμες παράλληλα. Το αποκάλυψε ο Κόρνελ Μακλέλαν, ο εδώ και πολλά χρόνια προσωπικός γυμναστής της πρώτης κυρίας των ΗΠΑ.
Η γιόγκα καταπραΰνει τον πόνο στη μέση
Νέα ευρήματα ότι η γιόγκα, εφ’ όσον γίνεται σωστά, μπορεί να συμβάλλει στην καταπολέμηση της επίμονης οσφυαλγίας ανακάλυψαν αμερικανοί επιστήμονες. Όπως γράφουν στην επιθεώρηση «Spine», σε μελέτη με 90 ασθενείς διαπίστωσαν ότι όντως μπορεί να μειώσει τον πόνο και να βελτιώσει την κινητικότητά τους.
Χαρίζει χρόνια ακόμα και η λίγη γυμναστική
Οι άνθρωποι που παραμένουν έστω και λίγο δραστήριοι, με το πέρασμα του χρόνου ζουν περισσότερο απ' ό,τι όσοι διαγράφουν εντελώς τη φυσική δραστηριότητα από τη ζωή τους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη, στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 4.400 υγιείς μεσήλικοι και ηλικιωμένοι εθελοντές.
«Φάρμακο» για τον καρκίνο το τζόγγινγκ
Φινλανδοί ερευνητές διαπίστωσαν προσφάτως ότι εάν θέλει κανείς να προστατευθεί από τους καρκίνους του πνεύμονος και του πεπτικού συστήματος, καλό είναι να περνάει τον ελεύθερο χρόνο του κάνοντας τζόγκινγκ. Και αυτό, διότι με τη βοήθειά του μειώνει κατά 50% τον κίνδυνο καρκίνου.
Το τζόγκινγκ κάνει καλό στα γόνατα
Δεν υπάρχει δρομέας ηλικίας άνω των 40 ετών που να μην έχει ακούσει έστω και μία φορά ότι το τρέξιμο θα καταστρέψει τα γόνατά του. Παρά τις επικρατούσες αντιλήψεις για το αντίθετο, όμως, οι δρομείς όχι μόνον δεν φαίνεται να είναι επιρρεπείς στην εκφύλιση των γονάτων, αλλά μάλλον το χόμπι τους δρα προστατευτικά!
Πως να αδυνατίσετε στην παραλία
Τόνωση των μυών, γράμμωση, απώλεια βάρους αλλά και βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος: αυτά είναι μόνο μερικά από τα οφέλη των καλοκαιρινών σπορ. Αρκεί, όπως υπογραμμίζουν οι ειδικοί, οι λουόμενοι να αφήσουν για λίγο την ξαπλώστρα και να πιάσουν τη ρακέτα ή την μπάλα, να νοικιάσουν θαλάσσιο ποδήλατο και να βάλουν στοίχημα πως θα καταρρίψουν το ατομικό τους ρεκόρ στην κολύμβηση.
Νερό: το καλύτερο όργανο γυμναστικής
Γυμναστές, ορθοπεδικοί και αγγειολόγοι συμφωνούν ότι η άσκηση μέσα στο νερό είναι η καλύτερη προπόνηση, διότι η η άνωση του νερού (ειδικά της θάλασσας) σε συνδυασμό με την αντίσταση που συναντά το ανθρώπινο σώμα, γυμνάζουν ομοιόμορφα τους μυς δίχως να προκαλούν κόπωση. Δύο ειδικοί στη φυσική αγωγή, η Ελένη Πετρουλάκη και ο Μιχάλης Καλφόπουλος, αποκαλύπτουν τις καλύτερες ασκήσεις που μπορεί ο καθένας να κάνει στη θάλασσα ή την πισίνα.
Η άσκηση προστατεύει από την υποτροπή του καρκίνου
Όσοι έχουν επιπλέον κιλά και έχουν διαγνωστεί με καρκίνο στον μαστό, τον προστάτη ή το παχύ έντερο, εκτός του ότι πρέπει να διατρέφονται σωστά, πρέπει οπωσδήποτε και να ασκούνται.
Όταν το Πιλάτες... συνάντησε το μποξ
Το Ρilox, ο συνδυασμός του Πιλάτες με το μποξ, είναι η νέα μόδα του φίτνες στο Χόλιγουντ και μπορεί να φτάσει σύντομα στο γυμναστήριο της γειτονιάς σας. Το ένα είναι ο δρόμος προς ένα επίπεδο στομάχι για τις αστές που τρώνε πολύ το μεσημέρι και το άλλο το άθλημα που προτιμάει ο εργαζόμενος άνδρας.
Οι έφηβοι που αθλούνται μένουν μακριά από το τσιγάρο
Οι έφηβοι που συμμετέχουν σε ομαδικά αθλήματα είναι λιγότερο πιθανόν να καπνίσουν. Ωστόσο, ο αθλητισμός δεν μπορεί να νικήσει την επιρροή που έχει ο κινηματογράφος ως προς το τσιγάρο, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη.
Όχι πια αγχολυτικά, μόνο γιόγκα
Η γιόγκα τα τελευταία χρονια έχει γίνει μόδα στη χώρα μας, με αποτέλεσμα τα περισσότερα γυμναστήρια να προσφέρουν ειδικά προγράμματα. Τί αναζητούν οι Έλληνες; Όπως λένε, όσοι έχουν ξεκινήσει μαθήματα είναι χαλάρωση, ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση μετά απο μία δύσκολή ημέρα.
Η γυμναστική ασκεί και τη μνήμη
Βάλτε τη συστηματική γυμναστική στη ζωή σας αν θέλετε να έχετε μυαλό ξυράφι μεγαλώνοντας, αλλά αν είστε γυναίκες μην το παρακάνετε. Αυτό είναι το συμπέρασμα δύο νέων μελετών, οι οποίες παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο του διεθνούς οργανισμού Αlzheimer΄s Αssociation, στη Βιέννη.
Τροφές για υψηλές επιδόσεις στην προπόνηση
Με όποια μορφή γυμναστικής κι αν ασχολείται κανείς - είτε είναι τζόγκινγκ, βάρη στο γυμναστήριο ή ποδηλασία - χρειάζεται την κατάλληλη διατροφή για να τροφοδοτήσει την προπόνησή του και να βοηθήσει το σώμα του να συνέλθει από αυτήν. Η διευθύντρια του Τμήματος Αθλητικής Διατροφής στο Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ εξηγεί τι πρέπει να κάνουμε.
Βρήκαν ουσία που ενισχύει την αντοχή στην προπόνηση
Η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών τα οποία είναι πλούσια στην αντιοξειδωτική ουσία κερσετίνη, ενισχύει την αντοχή στη διάρκεια της προπόνησης.
Διακοπές: ευκαιρία για νέα χόμπι
«Ασχολούμαι όλο τον χρόνο με το ψαροντούφεκο, αλλά κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μου διακοπών πέφτω στη θάλασσα σχεδόν καθημερινά. Μπορεί να μείνω στον βυθό για περισσότερες από τέσσερις ώρες» λέει στα «ΝΕΑ» ο 26χρονος εκτιμητής ακινήτων κ. Χρήστος Πλέσσιας.
Προφυλάξεις για να μην τραυματιστείτε με τα καλοκαιρινά σπορ
Το καλοκαίρι σάς καλεί να  ασκηθείτε έξω. Είναι, όμως,  απαραίτητες οι προφυλάξεις για  να μειώσετε τις πιθανότητες να  τραυματισθείτε κατά την ώρα  της ψυχαγωγικής άσκησης.
Καγιόγκα: η νέα μόδα στη γυμναστική θέλει... παραλία
Οι οδηγίες είναι απλές: αν απολαμβάνετε τη γαλήνη της θάλασσας και επιζητείτε τη χαλάρωση που μπορεί να σας προσφέρει η γιόγκα ή απλώς αν θέλετε να μάθετε για το καγιάκ σε συνδυασμό με τη γιόγκα, η λύση ονομάζεται καγιόγκα.
Το σώμα «μιλάει» όταν πονάει
Αν είστε ερασιτέχνες ή επαγγελματίες αθλητές, σίγουρα έχετε ακούσει την παραίνεση «άκου το σώμα σου», προκειμένου να προστατευθείτε από τους τραυματισμούς. Τι είναι όμως αυτό που υποτίθεται ότι πρέπει να «ακούσετε»; Όπως αποδεικνύεται, η απάντηση μόνο απλή δεν είναι...
Ο χορός βελτιώνει τη φυσική κατάσταση
Αν θέλετε να βελτιώσετε τη φυσική  σας κατάσταση και ταυτόχρονα να ξεφύγετε από τη ρουτίνα της προπόνησής σας, ρίξτε το στον χορό. Δύο νέες μελέτες δείχνουν πως ο γρήγορος χορός βελτιώνει σημαντικά την καρδιοαναπνευστική ικανότητα, ενώ ο αργός είναι εξίσου αποδοτικός ως γυμναστική με το βάδισμα!
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα