TA NEA Logo
Σάββατο 24 Ιουνίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Εγγύηση καλής υγείας η γυμναστική για τους άνδρες
Η συστηματική άσκηση, ακόμα και αν είναι σύντομη και γίνεται μέρα παρά μέρα, μπορεί να παρατείνει σημαντικά τη ζωή των ανδρών, αποκαλύπτει μια νέα μελέτη σε μεσήλικες εθελοντές.
Πως να διατηρήσετε την ισορροπία σας
Όποιος έχει χάσει την ισορροπία του - ακόμα και επειδή έκανε κάτι τόσο απλό, όσο το να γυρνάει γύρω-γύρω πολύ γρήγορα - ξέρει καλά πόσο αποπροσανατολιστική και επικίνδυνη είναι η απώλεια της ισορροπίας. Χωρίς αυτήν, σχεδόν τα πάντα στην ζωή μπορεί να αποδειχθούν ανυπέρβλητα εμπόδια. Δυστυχώς, η ισορροπία αρχίζει να φθίνει μετά την ηλικία των 20 ετών και εξακολουθεί έκτοτε να πέφτει - κυριολεκτικά και μεταφορικά - εκτός κι αν λάβει κανείς τα μέτρα του για να τη διατηρήσει. Ευτυχώς, υπάρχουν ασκήσεις που μπορούν να μας βοηθήσουν να τη διατηρήσουμε - και ειδικά τεστ για να μάθουμε πόσο καλή είναι (ή δεν είναι) η ισορροπία που τώρα έχουμε...
Τα ποδόμετρα μας κάνουν να περπατάμε περισσότερο
Oι άνθρωποι που αρχίζουν πρόγραμμα βάδισης για να βελτιώσουν την υγεία τους αποκομίζουν μεγαλύτερα οφέλη όταν χρησιμοποιούν το ποδόμετρο, μία ειδική συσκευή που μετράει τα βήματα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Γιατί δεν πρέπει να προπονείστε δίπλα σε... καλογυμνασμένους
Τροχοπέδη στην προπόνηση των άλλων μπορεί να αποτελούν οι ιδιαίτερα γυμνασμένοι νέοι, καθώς μία νέα μελέτη έδειξε πως όσοι γυμνάζονται δίπλα σε ανθρώπους με καλογυμνασμένο σώμα διαθέτουν λιγότερο χρόνο στην προπόνησή τους και αισθάνονται άσχημα για το σώμα τους.
Πώς να αποφύγετε τους τραυματισμούς σε σκι και snowboard
Oι μεγάλες ταχύτητες και οι πολύπλοκοι ελιγμοί προκαλούν ολοένα περισσότερους σοβαρούς τραυματισμούς στους ασχολούμενους με τα χειμερινά σπορ, προειδοποιεί η επιθεώρηση «Ιnjury Ρrevention».
Προάγγελος μακροζωίας η ταχύτητα βάδισης
Όσοι περπατούν γρήγορα, έχουν αυξημένες πιθανότητες να ζήσουν μέχρι τα βαθιά τους γηρατειά, σύμφωνα με δύο νέες μελέτες που διεξήχθησαν σε μεγάλης ηλικίας εθελοντές.
Προστασία από τα μικρόβια στο γυμναστήριο
Τα μικρόβια που μπορεί να κολλήσει κανείς στο γυμναστήριο είναι πολλά και ποικίλα, αλλά με την υιοθέτηση μερικών απλών μέτρων οι ασκούμενοι μπορούν να προστατευθούν από αυτά.
Το στρέτσινγκ δεν προλαμβάνει τον μυϊκό πόνο
Αμφιβολίες για την αξία των διατάσεων των μυών γεννά μία νέα μελέτη που έδειξε ότι το στρέτσινγκ πριν ή μετά την προπόνηση δεν προλαμβάνει τον μυϊκό πόνο. Η μελέτη βασίσθηκε στην εκ νέου ανάλυση δέκα προγενέστερων ερευνητικών εργασιών.
Οι καλύτερες ασκήσεις για γερή πλάτη
Τα προβλήματα της σπονδυλικής στήλης αποτελούν αληθινή μάστιγα μεταξύ  των ασκουμένων. Η «Βρετανική Επιθεώρηση Αθλητιατρικής» ανέφερε προσφάτως  πως το 85% των εφήβων αθλητών του τένις εμφανίζουν  προβλήματα από κύστεις και  κατάγματα έως αρθρίτιδες και  κήλες.
Αθλητικά παπούτσια: πιο ακριβό δεν σημαίνει κατ΄ ανάγκην πιο καλό
Όταν ένας λάτρης του τζόγκινγκ διαλέγει αθλητικά παπούτσια, αυτό που πρέπει να κοιτάει είναι αν ταιριάζουν στα πόδια του και όχι πόσο κοστίζουν, σύμφωνα με μία νέα μελέτη που δημοσιεύεται στη «Βρετανική Επιθεώρηση Αθλητιατρικής».
Η γυμναστική αγαπάει τις γυναικείες καρδιές
Το περίπου 60% της προστασίας που- τεκμηριωμένα παρέχει η άσκηση στις γυναίκες εναντίον της στεφανιαίας νόσου και των εγκεφαλικών επεισοδίων, πηγάζει από τις επιδράσεις της γυμναστικής σε συγκεκριμένους δείκτες της υγείας, αναφέρει η επιθεώρηση «Circulation».
Τα βάρη εμποδίζουν τη συσσώρευση λίπους
Ακόμα έναν λόγο για να κάνουν βαράκια οι γυναίκες ανακάλυψαν Αμερικανοί επιστήμονες. Μελετώντας μία ομάδα νεαρών γυναικών, ηλικίας 25 έως 44 ετών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δύο προπονήσεις με βάρη την εβδομάδα μπορεί να αποτρέψουν τη σχετιζόμενη με την ηλικία αύξηση του σωματικού λίπους στην κοιλιά και στους μηρούς - και αυτό διαπιστώθηκε ότι συμβαίνει ακόμα και στις κυρίες με λίγα ή πολλά περιττά κιλά.
Καλύτερα να τρέχετε, παρά να περπατάτε
Να τρέχετε και να μην περπατάτε, εάν θέλετε να αυξήσετε στο μέγιστο τις πιθανότητες να ζήσετε πολλά και υγιή χρόνια- και να μην αφήνετε να σας παραπλανούν οι περί του αντιθέτου οδηγίες επίσημων φορέων, συνιστούν Βρετανοί ειδικοί.
Γιατί δεν πρέπει να κάνετε τζόγκινγκ όταν έχει πολλή κίνηση
Έναν καλό λόγο για να μην κάνει κανείς τζόγκινγκ στις πόλεις και, ιδίως, τις ώρες που έχει πολλή κίνηση στους δρόμους ανακάλυψαν Σκώτοι ερευνητές.
Καλύτερο το ποδόσφαιρο από το τζόγκινγκ
Οι λάτρεις των σπορ υποστηρίζουν εδώ  και χρόνια ότι οι παίκτες του ποδοσφαίρου έχουν το καλύτερο σώμα.
Πώς να ρίξετε το ζάχαρο με γυμναστική
Oι πάσχοντες από διαβήτη που θέλουν να ρυθμίζουν καλά το σάκχαρό τους πρέπει να γυμνάζονται τρεις φορές την εβδομάδα, επί 60 λεπτά τη φορά, κάνοντας τόσο ασκήσεις με βάρη όσο και αεροβικές ασκήσεις αντοχής, αναφέρουν Καναδοί ερευνητές.
Τα μυστικά της αποδοτικής ποδηλασίας
Πολλά και σημαντικά οφέλη έχει να προσφέρει στην υγεία η ποδηλασία, αρκεί να γίνεται σωστά.
Πόση γυμναστική ξανανιώνει τα αγγεία
Oι μεσήλικοι άντρες που θέλουν να αποκτήσουν τα αγγεία της νιότης τους, καλό είναι να γυμνάζονται έστω και ήπια επί μία ώρα την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα.
Αγελαδινό γάλα παρά γάλα σόγιας για καλοσχηματισμένους μυς
Δύο ποτήρια αγελαδινό λάιτ γάλα την ημέρα μπορεί να βοηθήσει τους νεαρούς άνδρες που κάνουν ασκήσεις με βάρη να αποκτήσουν περισσότερη μυϊκή μάζα.
Η διακοπτόμενη προπόνηση καίει λίπος
Η ανάπαυση επί 20 λεπτά μεταξύ δύο 30λεπτων προπονήσεων προκαλεί ταχύτερες καύσεις του σωματικού λίπους απ΄ όσες η άσκηση επί μία ώρα δίχως διακοπή, σύμφωνα με νέα μελέτη.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα