TA NEA Logo
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η γυμναστική αγαπάει τις γυναικείες καρδιές
Το περίπου 60% της προστασίας που- τεκμηριωμένα παρέχει η άσκηση στις γυναίκες εναντίον της στεφανιαίας νόσου και των εγκεφαλικών επεισοδίων, πηγάζει από τις επιδράσεις της γυμναστικής σε συγκεκριμένους δείκτες της υγείας, αναφέρει η επιθεώρηση «Circulation».
Τα βάρη εμποδίζουν τη συσσώρευση λίπους
Ακόμα έναν λόγο για να κάνουν βαράκια οι γυναίκες ανακάλυψαν Αμερικανοί επιστήμονες. Μελετώντας μία ομάδα νεαρών γυναικών, ηλικίας 25 έως 44 ετών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δύο προπονήσεις με βάρη την εβδομάδα μπορεί να αποτρέψουν τη σχετιζόμενη με την ηλικία αύξηση του σωματικού λίπους στην κοιλιά και στους μηρούς - και αυτό διαπιστώθηκε ότι συμβαίνει ακόμα και στις κυρίες με λίγα ή πολλά περιττά κιλά.
Καλύτερα να τρέχετε, παρά να περπατάτε
Να τρέχετε και να μην περπατάτε, εάν θέλετε να αυξήσετε στο μέγιστο τις πιθανότητες να ζήσετε πολλά και υγιή χρόνια- και να μην αφήνετε να σας παραπλανούν οι περί του αντιθέτου οδηγίες επίσημων φορέων, συνιστούν Βρετανοί ειδικοί.
Γιατί δεν πρέπει να κάνετε τζόγκινγκ όταν έχει πολλή κίνηση
Έναν καλό λόγο για να μην κάνει κανείς τζόγκινγκ στις πόλεις και, ιδίως, τις ώρες που έχει πολλή κίνηση στους δρόμους ανακάλυψαν Σκώτοι ερευνητές.
Καλύτερο το ποδόσφαιρο από το τζόγκινγκ
Οι λάτρεις των σπορ υποστηρίζουν εδώ  και χρόνια ότι οι παίκτες του ποδοσφαίρου έχουν το καλύτερο σώμα.
Πώς να ρίξετε το ζάχαρο με γυμναστική
Oι πάσχοντες από διαβήτη που θέλουν να ρυθμίζουν καλά το σάκχαρό τους πρέπει να γυμνάζονται τρεις φορές την εβδομάδα, επί 60 λεπτά τη φορά, κάνοντας τόσο ασκήσεις με βάρη όσο και αεροβικές ασκήσεις αντοχής, αναφέρουν Καναδοί ερευνητές.
Τα μυστικά της αποδοτικής ποδηλασίας
Πολλά και σημαντικά οφέλη έχει να προσφέρει στην υγεία η ποδηλασία, αρκεί να γίνεται σωστά.
Πόση γυμναστική ξανανιώνει τα αγγεία
Oι μεσήλικοι άντρες που θέλουν να αποκτήσουν τα αγγεία της νιότης τους, καλό είναι να γυμνάζονται έστω και ήπια επί μία ώρα την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα.
Αγελαδινό γάλα παρά γάλα σόγιας για καλοσχηματισμένους μυς
Δύο ποτήρια αγελαδινό λάιτ γάλα την ημέρα μπορεί να βοηθήσει τους νεαρούς άνδρες που κάνουν ασκήσεις με βάρη να αποκτήσουν περισσότερη μυϊκή μάζα.
Η διακοπτόμενη προπόνηση καίει λίπος
Η ανάπαυση επί 20 λεπτά μεταξύ δύο 30λεπτων προπονήσεων προκαλεί ταχύτερες καύσεις του σωματικού λίπους απ΄ όσες η άσκηση επί μία ώρα δίχως διακοπή, σύμφωνα με νέα μελέτη.
Ποια είναι η ιδεώδης άσκηση
Δεν αυξάνουν όλες οι ασκήσεις τις αντοχές του ανθρώπου και ορισμένες ακατάλληλες ασκήσεις αυξάνουν την πιθανότητες για ατύχημα ή ασθένεια και μειώνουν τελικά το προσδόκιμο επιβιώσεως.
Πρόληψη των ατυχημάτων στο θαλάσσιο σκι
Πάνω από τριάντα εκατομμύρια άνθρωποι ασχολούνται σήμερα παγκοσμίως (ερασιτεχνικά ή επαγγελματικά) με το θαλάσσιο σκι, που γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές.
Πηγή νεότητας τα βάρη για τους μυς
Oι ασκήσεις με βάρη τονώνουν και ανανεώνουν τους μυς, αντιστρέφοντας τη διαδικασία της γήρανσης μέσα στους ιστούς και βελτιώνοντας την ικανότητα διεκπεραιώσεως κάθε είδους σωματικής εργασίας, αναφέρει η επιθέωρηση «Ρublic Library of Science Οne» (ΡLoS Οne).
Προπόνηση και το καλοκαίρι
Το καλοκαίρι πολύς  κόσμος είθισται να  διακόπτει την προπόνησή του και να περιμένει  να έρθει το φθινόπωρο  για να ξαναρχίσει.
Δείκτης καλής υγείας η αντοχή στον διάδρομο
Το πόσο καλά τα καταφέρνει κανείς όταν τρέχει στον κυλιόμενο διάδρομο, μπορεί να αποτελεί καλή ένδειξη για το αν θα πάθει έμφραγμα ή εγκεφαλικό μέσα στην επόμενη δεκαετία ή όχι, αναφέρει η «Αμερικανική Επιθεώρηση Επιδημιολογίας».
Μαθήματα τζόγκινγκ
Έως πρότινος, οι ερασιτέχνες αθλητές έκαναν μαθήματα τένις ή κολύμβησης,  αλλά σπανίως σκέπτονταν  ότι πρέπει να διδαχθούν  τους σωστούς τρόπους για  να κάνουν τζόγκινγκ.
Η προπόνηση με GΡS
Στην υπηρεσία των ασκουμένων- επαγγελματιών  και μη- μπαίνει ολοένα πιο δυναμικά η τεχνολογία  που βασίζεται στο σύστημα προσδιορισμού γεωγραφικού στίγματος (το γνωστό μας GΡS).
Το «μυστικό» για ανάρρωση των μυών
Η κατανάλωση ενός μπολ δημητριακών ολικής  αλέσεως με άπαχο γάλα έπειτα από μια παρατεταμένη προπόνηση είναι εξίσου αποτελεσματική  για την ανάρρωση των μυών με την κατανάλωση ενός ροφήματος για αθλητές.
Τι να προσέχετε στο γουίντ-σέρφινγκ
Το γουίντ-σέρφινγκ, του οποίου η δημοτικότητα ολοένα αυξάνεται, έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις εκ μέρους του αθλουμένου.
Ασκήσεις για ισορροπία
Η καλή ισορροπία αποτελεί κλειδί για την άνετη εκτέλεση των δραστηριοτήτων της καθημερινής ζωής και τη διατήρηση της ανεξαρτησίας.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα