TA NEA Logo
Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Αγελαδινό γάλα παρά γάλα σόγιας για καλοσχηματισμένους μυς
Δύο ποτήρια αγελαδινό λάιτ γάλα την ημέρα μπορεί να βοηθήσει τους νεαρούς άνδρες που κάνουν ασκήσεις με βάρη να αποκτήσουν περισσότερη μυϊκή μάζα.
Η διακοπτόμενη προπόνηση καίει λίπος
Η ανάπαυση επί 20 λεπτά μεταξύ δύο 30λεπτων προπονήσεων προκαλεί ταχύτερες καύσεις του σωματικού λίπους απ΄ όσες η άσκηση επί μία ώρα δίχως διακοπή, σύμφωνα με νέα μελέτη.
Ποια είναι η ιδεώδης άσκηση
Δεν αυξάνουν όλες οι ασκήσεις τις αντοχές του ανθρώπου και ορισμένες ακατάλληλες ασκήσεις αυξάνουν την πιθανότητες για ατύχημα ή ασθένεια και μειώνουν τελικά το προσδόκιμο επιβιώσεως.
Πρόληψη των ατυχημάτων στο θαλάσσιο σκι
Πάνω από τριάντα εκατομμύρια άνθρωποι ασχολούνται σήμερα παγκοσμίως (ερασιτεχνικά ή επαγγελματικά) με το θαλάσσιο σκι, που γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές.
Πηγή νεότητας τα βάρη για τους μυς
Oι ασκήσεις με βάρη τονώνουν και ανανεώνουν τους μυς, αντιστρέφοντας τη διαδικασία της γήρανσης μέσα στους ιστούς και βελτιώνοντας την ικανότητα διεκπεραιώσεως κάθε είδους σωματικής εργασίας, αναφέρει η επιθέωρηση «Ρublic Library of Science Οne» (ΡLoS Οne).
Προπόνηση και το καλοκαίρι
Το καλοκαίρι πολύς  κόσμος είθισται να  διακόπτει την προπόνησή του και να περιμένει  να έρθει το φθινόπωρο  για να ξαναρχίσει.
Δείκτης καλής υγείας η αντοχή στον διάδρομο
Το πόσο καλά τα καταφέρνει κανείς όταν τρέχει στον κυλιόμενο διάδρομο, μπορεί να αποτελεί καλή ένδειξη για το αν θα πάθει έμφραγμα ή εγκεφαλικό μέσα στην επόμενη δεκαετία ή όχι, αναφέρει η «Αμερικανική Επιθεώρηση Επιδημιολογίας».
Μαθήματα τζόγκινγκ
Έως πρότινος, οι ερασιτέχνες αθλητές έκαναν μαθήματα τένις ή κολύμβησης,  αλλά σπανίως σκέπτονταν  ότι πρέπει να διδαχθούν  τους σωστούς τρόπους για  να κάνουν τζόγκινγκ.
Η προπόνηση με GΡS
Στην υπηρεσία των ασκουμένων- επαγγελματιών  και μη- μπαίνει ολοένα πιο δυναμικά η τεχνολογία  που βασίζεται στο σύστημα προσδιορισμού γεωγραφικού στίγματος (το γνωστό μας GΡS).
Το «μυστικό» για ανάρρωση των μυών
Η κατανάλωση ενός μπολ δημητριακών ολικής  αλέσεως με άπαχο γάλα έπειτα από μια παρατεταμένη προπόνηση είναι εξίσου αποτελεσματική  για την ανάρρωση των μυών με την κατανάλωση ενός ροφήματος για αθλητές.
Τι να προσέχετε στο γουίντ-σέρφινγκ
Το γουίντ-σέρφινγκ, του οποίου η δημοτικότητα ολοένα αυξάνεται, έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις εκ μέρους του αθλουμένου.
Ασκήσεις για ισορροπία
Η καλή ισορροπία αποτελεί κλειδί για την άνετη εκτέλεση των δραστηριοτήτων της καθημερινής ζωής και τη διατήρηση της ανεξαρτησίας.
Προπόνηση για λαγούς, προπόνηση για χελώνες
Μερικοί λάτρεις του γυμναστηρίου είναι αργοί σαν χελώνες: τους αρέσει να ασκούνται με το πάσο τους, να κάνουν αργά πεντάλ ή να σεργιανίζουν στον κυλιόμενο διάδρομο. Άλλοι είναι λαγοί: τρέχουν με πάθος χιλιόμετρα ολόκληρα και τα «δίνουν όλα» όποια άσκηση κι αν διαλέξουν. Και οι δύο μέθοδοι παρέχουν παρόμοια οφέλη στην υγεία.
Πώς να αποκτήσετε ακόμα καλύτερη φυσική κατάσταση
Εάν έχει αρχίσει να σας «ζορίζει» η προπόνησή σας, δώστε της μια φρέσκια πνοή ενέργειας με τις συμβουλές του προπονητή Ματ Ρόμπερτς, που δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα «Τάιμς του Λονδίνου».
Προπόνηση για επίπεδη κοιλιά
Αν και πολλοί πιστεύουν το αντίθετο, το να χάσει κανείς το περιττό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Οι κατάλληλες ασκήσεις για την πρόληψη της οστεοπόρωσης
Η οστεοπόρωση αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες απειλές για την υγεία και τη ζωή των γυναικών.
Και τώρα, προπόνηση με... στεντόρεια φωνή
Όσοι βρίσκουν μονότονη την προπόνησή τους και θέλουν να της δώσουν νέα πνοή, δεν έχουν παρά να επιστρατεύσουν τις... φωνητικές τους χορδές. Όπως αναφέρει το βρετανικό περιοδικό «Τop Ηealth and Βeauty», στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού
Βosu: Η νέα τάση της γυμναστικής
Θραύση κάνει σε ΗΠΑ και Ευρώπη το Βosu - ένα νέο βοήθημα γυμναστικής, το οποίο επινοήθηκε ως εργαλείο αποκατάστασης για ασθενείς που ανάρρωναν έπειτα από εγχειρήσεις μέσης, ισχίων, γονάτων και αστραγάλων, αλλά πλέον έχει λάβει εξέχουσα θέση στα γυμναστήρια.
Ποιες ασκήσεις δυναμώνουν τα οστά
Έναν μίνι κατάλογο με τις ασκήσεις που δυναμώνουν τα οστά εξέδωσε το Αμερικανικό Συμβούλιο Ασκήσεως (ΑCΕ), η αρμόδια Αρχή των ΗΠΑ σε θέματα φυσικής κατάστασης. Οι ασκήσεις είναι οι εξής...
Γυμναστική με βαράκια για καλλίγραμμα μπράτσα και ώμους
Εάν θέλετε να έχετε καλλίγραμμα μπράτσα και ώμους, καλό είναι να βάλετε τις ασκήσεις με ελεύθερα βάρη στην προπόνησή σας. Αυτό συνιστά η Βρετανή προσωπική προπονήτρια Τζέιν Γουέικ
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα