TA NEA Logo
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Προπόνηση για λαγούς, προπόνηση για χελώνες
Μερικοί λάτρεις του γυμναστηρίου είναι αργοί σαν χελώνες: τους αρέσει να ασκούνται με το πάσο τους, να κάνουν αργά πεντάλ ή να σεργιανίζουν στον κυλιόμενο διάδρομο. Άλλοι είναι λαγοί: τρέχουν με πάθος χιλιόμετρα ολόκληρα και τα «δίνουν όλα» όποια άσκηση κι αν διαλέξουν. Και οι δύο μέθοδοι παρέχουν παρόμοια οφέλη στην υγεία.
Πώς να αποκτήσετε ακόμα καλύτερη φυσική κατάσταση
Εάν έχει αρχίσει να σας «ζορίζει» η προπόνησή σας, δώστε της μια φρέσκια πνοή ενέργειας με τις συμβουλές του προπονητή Ματ Ρόμπερτς, που δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα «Τάιμς του Λονδίνου».
Προπόνηση για επίπεδη κοιλιά
Αν και πολλοί πιστεύουν το αντίθετο, το να χάσει κανείς το περιττό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Οι κατάλληλες ασκήσεις για την πρόληψη της οστεοπόρωσης
Η οστεοπόρωση αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες απειλές για την υγεία και τη ζωή των γυναικών.
Και τώρα, προπόνηση με... στεντόρεια φωνή
Όσοι βρίσκουν μονότονη την προπόνησή τους και θέλουν να της δώσουν νέα πνοή, δεν έχουν παρά να επιστρατεύσουν τις... φωνητικές τους χορδές. Όπως αναφέρει το βρετανικό περιοδικό «Τop Ηealth and Βeauty», στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού
Βosu: Η νέα τάση της γυμναστικής
Θραύση κάνει σε ΗΠΑ και Ευρώπη το Βosu - ένα νέο βοήθημα γυμναστικής, το οποίο επινοήθηκε ως εργαλείο αποκατάστασης για ασθενείς που ανάρρωναν έπειτα από εγχειρήσεις μέσης, ισχίων, γονάτων και αστραγάλων, αλλά πλέον έχει λάβει εξέχουσα θέση στα γυμναστήρια.
Ποιες ασκήσεις δυναμώνουν τα οστά
Έναν μίνι κατάλογο με τις ασκήσεις που δυναμώνουν τα οστά εξέδωσε το Αμερικανικό Συμβούλιο Ασκήσεως (ΑCΕ), η αρμόδια Αρχή των ΗΠΑ σε θέματα φυσικής κατάστασης. Οι ασκήσεις είναι οι εξής...
Γυμναστική με βαράκια για καλλίγραμμα μπράτσα και ώμους
Εάν θέλετε να έχετε καλλίγραμμα μπράτσα και ώμους, καλό είναι να βάλετε τις ασκήσεις με ελεύθερα βάρη στην προπόνησή σας. Αυτό συνιστά η Βρετανή προσωπική προπονήτρια Τζέιν Γουέικ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει μια πλήρης προπόνηση
Η σωστή προπόνηση βελτιώνει όλες τις παραμέτρους της φυσικής κατάστασης: την ταχύτητα, την αντοχή, την ισορροπία, τον συντονισμό, τις αντιδράσεις, τη δύναμη και την ευλυγισία.
Fitness
Η ώρα που γυμνάζεται κανείς μπορεί να επηρεάζει σημαντικά την προσπάθεια που θα καταβάλλει και τις επιδόσεις που θα έχει.
Η γυμναστική θέλει προσπάθεια αλλά και πίστη
Oι άνθρωποι που πραγματικά πιστεύουν ότι η γυμναστική ωφελεί την υγεία τους, αποκομίζουν τελικά περισσότερα οφέλη για την υγεία τους από τη συστηματική φυσική δραστηριότητα από ό,τι όσοι γυμνάζονται αλλά δεν πιστεύουν πως η άσκηση ωφελεί την υγεία.
Πώς να αυξήσετε τη διάρκεια του τζόγκινγκ
Το τζόγκινγκ θεωρείται μια θαυμάσια αεροβική άσκηση, αλλά πολλοί ασκούμενοι δεν κατορθώνουν να τρέχουν πολλή ώρα δίχως να μειώσουν τον ρυθμό τους.
Ο τεχνητός σύντροφος στο τζόγκινγκ
Εάν ο ανταγωνισμός αποτελεί το μεγαλύτερο κίνητρο για να κάνετε τζόγκινγκ παρά να γυμνάζεστε μόνοι και σκληρά, ίσως χρειάζεστε το Garmin Forerunner 305...
Γιατί χρειάζονται λίπη οι ασκούμενοι
Oι λάτρεις της γυμναστικής που θέλουν να διατηρούν τη γραμμή τους, καλό είναι να τρώνε πού και πού λίγα λίπη παραπάνω, αναφέρει η «Αμερικανική Επιθεώρηση Κλινικής Διατροφής».
Πότε μπορεί κανείς να γυμνάζεται, παρ΄ ότι πονάει
Μοιάζει σχεδόν με ιεροσυλία. Η συνήθης συμβουλή των ειδικών για την αντιμετώπιση των τραυματισμών κατά την άσκηση είναι η άμεση διακοπή της άσκησης και η αποφυγή προπόνησης έως ότου περάσει ο πόνος.
Ασφαλέστερο το σέρφινγκ από το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο
Εάν θέλετε να γυμνασθείτε με ασφάλεια, προτιμότερο είναι να κάνετε σέρφινγκ παρά να παίζετε ποδόσφαιρο ή μπάσκετ, σύμφωνα με τα ευρήματα εξαετούς μελέτης σε επαγγελματίες και ερασιτέχνες αθλητές. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Μπράουν κατέγραψαν όλους τους τραυματισμούς σε 10 ερασιτεχνικούς και 22 επαγγελματικούς αγώνες σέρφινγκ, που διεξήχθησαν μεταξύ Μαρτίου 1999 και Σεπτεμβρίου 2005.
Άσκηση για προστασία από το κρυολόγημα
Εάν θέλετε να αποφύγετε το κρυολόγημα, φροντίστε να γυμνάζεστε ήπια επί μισή ώρα σχεδόν καθημερινά, συνιστούν επιστήμονες από το Κέντρο Μελέτης του Καρκίνου «Φρεντ Χάτσινσον», στο Σιάτλ.
Εμπρός (θλάσεις) μαρς (ρήξεις)
«Τη στιγμή που πάτησα και ήμουν έτοιμος για το σουτ, ήρθε από το πλάι ο συναθλητής μου και με κτύπησε. Αυτό ήταν, γύρισε το γόνατό μου κι έπεσα κάτω. Είχα πάθει ολική ρήξη του συνδέσμου της επιγονατίδας».
Γερά οστά μετά την κλιμακτήριο
Ο ανθρώπινος οργανισμός δεν αποθηκεύει ασβέστιο, γι' αυτό είναι πολύ σημαντικό να το καταναλώνουμε καθημερινά από τη διατροφή. Για να είναι όμως γερά τα οστά μετά την κλιμακτήριο, απαραίτητη είναι και η συστηματική γυμναστική.
Πως να ασκούνται με ασφάλεια τα παιδιά
Η συστηματική γυμναστική - είτε αυτό σημαίνει ενασχόληση με κάποιο σπορ είτε παιχνίδι στην αλάνα - ωφελεί με πολλούς τρόπους την ψυχοσωματική υγεία των παιδιών. Ωστόσο, πρέπει να τηρούνται ορισμένοι κανόνες, ώστε τα παιδιά να αποφύγουν τους τραυματισμούς.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα