TA NEA Logo
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η «όρεξη» για τρέξιμο καθορίζεται από την όρεξη για φαγητό;
Η όρεξη για τρέξιμο μπορεί να τροφοδοτείται από την πρωτόγονη ανάγκη της αναζήτησης τροφής, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Μόντρεαλ, στον Καναδά.
Αντιγηραντικές ιδιότητες έχει η συστηματική γυμναστική
Η συστηματική γυμναστική μπορεί να μειώνει το ρυθμό γήρανσης του οργανισμού και να προσθέσει χρόνια στη ζωή, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Κίνδυνος πνευμονικής εμβολής για τους 40άρηδες από την ακινησία
Η πολύωρη ακινησία μπροστά σε μία οθόνη είναι εξίσου επικίνδυνη με τα πολύωρα αεροπορικά ταξίδια, καθώς ενέχει κίνδυνο εν τω βάθει φλεβικής θρόμβωσης και πνευμονικής εμβολής, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Γαλακτικό οξύ: Αθωώνοντας τον... δαίμονα του πιασίματος
Το «δεν μπορώ άλλο, γαλάκτωσα»! είναι από τις δημοφιλέστερες εκφράσεις που χρησιμοποιούνται για να περιγραφεί η κόπωση και το σφίξιμο που νιώθει ο δρομέας στους μυς του. Ωστόσο είναι παντελώς λανθασμένη, λένε οι ειδικοί.
Μόνη της η γυμναστική δεν αρκεί για αδυνάτισμα
Αν θέλετε να χάσετε τα περιττά σας κιλά, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να περιορίσετε τις θερμίδες που καταναλώνετε - το αν στη συνέχεια πάτε στο γυμναστήριο ή όχι, δεν έχει καθοριστική σημασία, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση.
Πιο εύκολη η γυμναστική με μουσική και... τραγούδι
Η μουσική στη διάρκεια της γυμναστικής διεγείρει την παραγωγή ορισμένων χημικών ουσιών στον εγκέφαλο που «μουδιάζουν» τον πόνο και μειώνουν την κόπωση που αυτή επιφέρει, σύμφωνα με νέα ευρήματα.
Ένας περίπατος την ημέρα μετά τα 60 προσθέτει χρόνια στη ζωή
Δεκαπέντε λεπτά περπάτημα πέντε φορές την εβδομάδα είναι αρκετά για να αυξηθεί το προσδόκιμο επιβίωσης μετά τα 60, αναφέρουν επιστήμονες από τη Γαλλία που εξέτασαν στοιχεία από 120.000 εθελοντές.
Ποτέ δεν είναι αργά για να αρχίσει η άσκηση
Η συστηματική γυμναστική, ακόμα κι αν την εντάξει κανείς στη ζωή του μετά τα 65 ή και τα 70 του χρόνια, παρέχει οφέλη εφάμιλλα ή και καλύτερα ακόμα από την διακοπή του καπνίσματος, σύμφωνα με μία νέα μεγάλη μελέτη.
Τα ψυχικά οφέλη της σωματικής άσκησης
Η αεροβική άσκηση παρέχει τεκμηριωμένα αντικαταθλιπτικά και αγχολυτικά οφέλη, προστατεύοντας μικρούς και μεγάλους από τις επώδυνες συνέπειες του καθημερινού στρες στην ψυχοσωματική υγεία.
Η γυμναστική μετά τα 65 προσθέτει πέντε χρόνια στη ζωή
Οι ηλικιωμένοι που γυμνάζονται συστηματικά αυξάνουν το προσδόκιμο επιβιώσεώς τους κατά πέντε χρόνια - όσο και εκείνοι που σταματούν το κάπνισμα, αναφέρουν επιστήμονες από τη Νορβηγία.
«Κάνετε λεπτομερή καρδιολογικό έλεγχο σε όλους τους αθλητές»
Οι αθλητές, ακόμα και όταν είναι ολυμπιακού επιπέδου, πρέπει να υποβάλλονται πριν από τους αγώνες σε ειδικό καρδιολογικό έλεγχο για να εντοπιστούν εγκαίρως τυχόν απειλητικές για τη ζωή τους ασθένειες, συνιστούν ειδικοί από την Ιταλία.
Η γυμναστική καθυστερεί 15 χρόνια την αύξηση της χοληστερίνης
Οι νεαροί άντρες που γυμνάζονται συστηματικά μπορεί να καθυστερήσουν κατά 15 χρόνια την αύξηση της χοληστερόλης που σχετίζεται με την ηλικία, αναφέρουν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.
Η δύναμη της χειραψίας είναι δείκτης της υγείας
Μία χειραψία με τον γιατρό μπορεί να αποτελεί καλύτερο τρόπο αξιολόγησης του κινδύνου πρόωρου θανάτου απ’ ό,τι ο έλεγχος της αρτηριακής πίεσης, υποστηρίζει διεθνής ομάδα επιστημόνων.
Θέλετε να ζήσετε περισσότερο; Να κάθεστε 2 λεπτά λιγότερα την ώρα
Αν θέλετε να ζήσετε περισσότερο, ανταλλάξτε 2 λεπτά ακινησίας ανά ώρα στην καρέκλα με 2 λεπτά περπάτημα μέσα στον χώρο όπου βρίσκεστε, συνιστούν αμερικανοί επιστήμονες.
«Είναι μύθος ότι αδυνατίζει η γυμναστική», υποστηρίζουν τρεις επιστήμονες
«Ήρθε η ώρα να σπάσουμε τον μύθο της σωματικής αδράνειας και της παχυσαρκίας: δεν μπορείς να καταπολεμήσεις με άσκηση την κακή διατροφή», υποστηρίζει διεθνής ομάδα επιστημόνων.
Βρήκαν την ιδανική «δόση» της άσκησης που χαρίζει μακροζωία
Η ιδεώδης δόση άσκησης που χρειαζόμαστε για να ζήσουμε πολλά και καλά χρόνια είναι περισσότερη απ’ ό,τι συνιστούν έως τώρα οι ειδικοί, αλλά λιγότερη απ’ ό,τι νομίζουμε πως είναι απαραίτητη, σύμφωνα με δύο νέες, μεγάλες μελέτες.
Ο τερματισμός στον μαραθώνιο «σβήνει» τους πόνους της διαδρομής
Ο τερματισμός στον μαραθώνιο προκαλεί τόση χαρά στους δρομείς, ώστε τους κάνει να ξεχνούν όλους τους πόνους, τα μυϊκά «τραβήγματα» ή ακόμα και τις «φουσκάλες» που έβγαλαν στη διάρκειά του, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Η γυμναστική μεγαλώνει τον εγκέφαλο
Η συστηματική φυσική δραστηριότητα μπορεί να αυξάνει την φαιά ουσία στον εγκέφαλο, ιδίως στις περιοχές που συμβάλλουν στην ισορροπία και στον συντονισμό των κινήσεων, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Η έντονη γυμναστική προσθέτει χρόνια στη ζωή
Όταν το θέμα είναι η μακροζωία, η έστω και σύντομη έντονη γυμναστική που «κόβει» την ανάσα είναι καλύτερη από την παρατεταμένη «απαλή» άσκηση, αναφέρουν επιστήμονες από την Αυστραλία.
Η γυμναστική «φρενάρει» τον καρκίνο
Η αεροβική άσκηση επιβραδύνει την ανάπτυξη των καρκινικών όγκων του μαστού και τους καθιστά πιο ευαίσθητους στην χημειοθεραπεία, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα