TA NEA Logo
Δευτέρα 24 Απριλίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Μύθος πως όποιος τρώει πολύ αλάτι, διψάει περισσότερο
Όταν τρώει κανείς αλμυρά φαγητά, διψάει και πίνει πολύ νερό, σωστά; Ίσως στην αρχή, αλλά μέσα σε 24 ώρες η δίψα σταματάει, γιατί ο οργανισμός αρχίζει να παράγει και να κατακρατά περισσότερο νερό, σύμφωνα με νέα ευρήματα.
Οι δίαιτες χωρίς γάλα απειλούν την οστική υγεία των νέων
Τα διαιτολόγια αδυνατίσματος που αποκλείουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα απειλούν την οστική υγεία των νέων, προειδοποιεί ένας βρετανικός επιστημονικός οργανισμός.
Αδυνάτισμα: Όχι στα παγωμένα ροφήματα με καλαμάκι
Αν θέλετε να βελτιώσετε την διατροφή σας και να χάσετε τα περιττά σας κιλά, πάψτε να χρησιμοποιείτε καλαμάκι και να πίνετε παγωμένα ροφήματα, συνιστά ένας καθηγητής από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Χυμός παντζαριών και άσκηση ξανανιώνουν τον εγκέφαλο
Όσοι διάγουν καθιστική ζωή και θέλουν να ξανανιώσουν τον εγκέφαλό τους, καλό είναι να αρχίσουν την γυμναστική, φροντίζοντας όμως να πίνουν ένα ποτήρι χυμό παντζαριών πριν από την προπόνηση, συνιστούν αμερικανοί επιστήμονες.
Ποιες είναι οι διατροφικές ανάγκες μετά τα 60
Το σώμα αλλάζει καθώς μεγαλώνουμε και έτσι οι άνθρωποι ηλικίας άνω των 60 ετών έχουν πολύ διαφορετικές διατροφικές ανάγκες απ’ ό,τι τα παιδιά, οι έφηβοι ή ακόμα και οι μεσήλικες.
Πως να αποφύγετε την πασχαλινή δυσπεψία
Ο ένας στους δύο από εμάς θα ταλαιπωρηθεί από το στομάχι του από το βράδυ της Ανάστασης και μέχρι να έρθει η Δευτέρα του Πάσχα. Αιτία η υπερκατανάλωση ζωικής προέλευσης τροφίμων, αλκοόλ και γλυκών, που «πέφτουν βαριά» στο στομάχι και μας κάνουν να νιώθουμε ότι θα... σκάσουμε.
Σίδηρος: Η έλλειψή του δεν προκαλεί πάντοτε συμπτώματα
Μπορεί κάποιος να έχει χαμηλά επίπεδα σιδήρου στο αίμα δίχως να έχει συμπτώματα αναιμίας; Ως φαίνεται ναι, διότι για να παρουσιαστούν συμπτώματα πρέπει να εκδηλώσει σιδηροπενική αναιμία, λένε αμερικανοί ειδικοί.
Το ελαιόλαδο αντιστρέφει τις βλάβες από τα πολλά λιπαρά
Το ελαιόλαδο μπορεί να εξουδετερώνει τις συνέπειες από τα πολλά λιπαρά στη διατροφή και να καταπολεμά τη συσσώρευση λίπους στο συκώτι, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ποιους απειλεί η... μαγειρίτσα
Την εβδομάδα μετά το Πάσχα αυξάνονται δραματικά οι εισαγωγές στα νοσοκομεία με καρδιακά και γαστρεντερικά επεισόδια, εξαιτίας της υπερκατανάλωσης λιπαρών, θερμίδων, αλατιού, αλκοόλ και ζάχαρης.
Γιατί δυσκολεύει το αδυνάτισμα με την ηλικία
Οποιος έχει προσπαθήσει πάνω από μία φορές να χάσει τα περιττά του κιλά ξέρει καλά πως όσο περνούν τα χρόνια τόσο πιο δύσκολο γίνεται. Γιατί, όμως, συμβαίνει αυτό;
Πώς να προστατευθείτε από τα μικρόβια στο σουπερμάρκετ
Τα μικρόβια εισβάλλουν στο σπίτι μας με πολλούς τρόπους και ένας από αυτούς - και ίσως από τους πλέον απρόσμενους - είναι με τα ψώνια του σουπερμάρκετ, λέει ένας κορυφαίος αμερικανός μικροβιολόγος.
Λιγότερο αλάτι, λιγότερες νυκτερινές επισκέψεις στην τουαλέτα
Αν ξυπνάτε συχνά τη νύχτα νιώθοντας ασίγαστη ανάγκη για ούρηση, ίσως πρέπει να μειώσετε το αλάτι στη διατροφή σας, συνιστούν γιατροί από την Ιαπωνία.
Μερικά τρόφιμα είναι εξίσου αλμυρά με το... θαλασσινό νερό
Μερικά τρόφιμα είναι εξίσου αλμυρά με το θαλασσινό νερό, υποστηρίζει ομάδα επιστημόνων από τη Βρετανία που ανέλυσαν 28 είδη τροφίμων.
«Ασπίδα» το τσάι εναντίον της άνοιας
Η συστηματική κατανάλωση τσαγιού μπορεί να μειώνει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο αναπτύξεως άνοιας, αναφέρουν επιστήμονες από το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σιγκαπούρης (NUS).
Φρούτα, λαχανικά μάς προστατεύουν από το στρες
Τρία φρούτα και δύο σαλάτες την ημέρα μπορεί να είναι ό,τι χρειαζόμαστε για να θέσουμε υπό έλεγχο το στρες, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Σύδνεϋ.
Μεσογειακή διατροφή: Φάρμακο για τους πόνους της παχυσαρκίας
Οι παχύσαρκοι που βασανίζονται από χρόνιους πόνους μπορεί να βρουν ανακούφιση στη μεσογειακή διατροφή, αναφέρουν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.
10 τρόφιμα που μας οδηγούν ή μας προστατεύουν από το έμφραγμα
Σχεδόν οι μισοί θάνατοι από έμφραγμα, εγκεφαλικό και διαβήτη σχετίζονται με την υπερκατανάλωση ή την ανεπαρκή κατανάλωση ορισμένων τροφίμων, σύμφωνα με μία νέα μελέτη επικεφαλής της οποίας είναι μία Ελληνίδα ειδικός.
Καρύδια, φρούτα μάς προστατεύουν από επιθετικό καρκίνο του μαστού
Οι γυναίκες που τρώνε συστηματικά καρύδια, φρούτα και ψάρια μπορεί να μειώνουν τις πιθανότητες αναπτύξεως μιας επιθετικής μορφής καρκίνου του μαστού, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
«Επικίνδυνη για την καρδιά η διατροφή χωρίς αλάτι», λέει ένας ειδικός
Οι συστάσεις των ειδικών να τρώμε λιγότερο αλάτι μπορεί να μας οδηγούν σε ελλιπή κατανάλωση επικίνδυνη για την υγεία, προειδοποιεί ένας κορυφαίος ειδικός στα καρδιαγγειακά νοσήματα.
Ασπίδα οι σαλάτες για τους πνεύμονες
Αν είστε νυν ή πρώην καπνιστές, καλό είναι να αρχίσετε να τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Καρολίνσκα στη Σουηδία.
10 μερίδες φρούτα και λαχανικά την ημέρα η συνταγή της μακροζωίας
Αν θέλετε να προσθέσετε χρόνια στη ζωή σας, ίσως πρέπει να καταστήσετε κορμό της διατροφής σας τα φρούτα και τα λαχανικά, συνιστούν βρετανοί επιστήμονες, που ανακάλυψαν ότι 800 γραμμάρια την ημέρα είναι το κλειδί για πολλά και καλά χρόνια ζωής.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα