TA NEA Logo
Δευτέρα 24 Απριλίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Ο καφές σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο σκλήρυνσης κατά πλάκας
Τέσσερις κούπες καφές την ημέρα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο αναπτύξεως σκλήρυνσης κατά πλάκας, αναφέρει διεθνής ομάδα επιστημόνων.
Το γιαούρτι μπορεί να μας προστατεύει από την υπέρταση
Πέντε ή περισσότερα γιαούρτια την εβδομάδα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης υπέρτασης, ιδίως στις γυναίκες, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Έρευνα: Σούπες, τυριά, δημητριακά περιέχουν υπερβολικά πολύ αλάτι
Πολλά έτοιμα τρόφιμα περιέχουν υπερβολικά πολύ αλάτι, με ορισμένες τοματόσουπες σε κονσέρβα, τυριά τσένταρ, έτοιμα γεύματα και δημητριακά πρωινού να είναι μερικά από τα χειρότερα, αναφέρει ομάδα επιστημόνων.
Μήλα και φράουλες «διώχνουν» τα κιλά της ηλικίας
Η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών μετά τα 40 μπορεί να προστατεύει από τη συσσώρευση περιττών κιλών λόγω ηλικίας, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Πώς επηρεάζουν τα ρόδια την υγεία
Τα ρόδια είναι πλούσια σε πολύτιμα μικροθρεπτικά συστατικά και συχνά χαρακτηρίζονται εφάμιλλα με το κόκκινο κρασί και το πράσινο τσάι ως προς τα οφέλη που παρέχουν στην υγεία. Ωστόσο οι μελέτες γι' αυτά είναι απρόσμενα λιγοστές.
Η μέντα αυξάνει την ενεργητικότητα
Έχετε νιώσει ποτέ ευεξία και ενισχυμένη διάθεση για δραστηριότητα μετά από την κατανάλωση μιας τσίκλας ή καραμέλας με γεύση μέντας; Αν ναι, ίσως δεν είναι ιδέα σας.
Το πράσινο τσάι χαρίζει χρόνια στη ζωή
Λίγα φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα μπορεί να προσθέτουν χρόνια στη ζωή, καθώς μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και, ειδικά στους άντρες, εγκεφαλικού και πνευμονοπάθειας, αναφέρουν επιστήμονες από την Ιαπωνία.
Η σοκολάτα κάνει καλό στον εγκέφαλο
Μία νέα, διεθνής μελέτη επιβεβαιώνει ότι πολλές εγκεφαλικές λειτουργίες βελτιώνονται με την συστηματική κατανάλωση σοκολάτας - και αυτό είναι ανεξάρτητο από την ηλικία και άλλες παραμέτρους του τρόπου ζωής.
Πόσο μειώνει το αβοκάντο τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια
Λίγο αβοκάντο την ημέρα μπορεί να ελαττώσει ικανοποιητικά τα επίπεδα χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων στο αίμα, σύμφωνα με μία νέα συνδυασμένη ανάλυση.
Πολλά ψάρια στην εγκυμοσύνη, πολλά κιλά στο παιδί
Οι έγκυοι που τρώνε υπερβολικά πολλά ψάρια διακινδυνεύουν να αποκτήσουν μωρά τα οποία θα γίνουν παχύσαρκα μεγαλώνοντας και αιτία γι’ αυτό ενδέχεται να είναι οι ρύποι των ψαριών, σύμφωνα με μία νέα, μεγάλη διεθνή μελέτη.
«Φάρμακο» το ξύδι για την ελκώδη κολίτιδα;
Λίγο ξύδι στο φαγητό ενδέχεται να καταπολεμά αποτελεσματικά την ελκώδη κολίτιδα, μειώνοντας τη φλεγμονή και αυξάνοντας τα ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Το τσάι δυναμώνει τα οστά και αποτρέπει τα κατάγματα
Οι λάτρεις του τσαγιού μπορεί να έχουν πιο δυνατά οστά και να διατρέχουν μεγαλώνοντας μικρότερο κίνδυνο κατάγματος, ακόμα και στο ισχίο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ωφέλιμη για μητέρα και μωρό λίγη σοκολάτα στην εγκυμοσύνη
Οι έγκυοι που τρώνε ένα μικρό κομμάτι μαύρη σοκολάτα την ημέρα μπορεί να βελτιώνουν την κυκλοφορική υγεία του αγέννητου μωρού τους και να προστατεύουν τον εαυτό τους από την υπέρταση, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Φρούτα και λαχανικά μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού
Τα κορίτσια και οι νεαρές γυναίκες που τρώνε άφθονα τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες μπορεί να θωρακίζονται απέναντι στον καρκίνο του μαστού, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.
Πως να μειώσετε το λίπος στο συκώτι
Δύο στους δέκα Έλληνες έχουν λίπος συσσωρευμένο στο ήπαρ τους, το οποίο αν δεν αναχαιτισθεί μπορεί να εξελιχθεί σε σοβαρό πρόβλημα. Δύο ειδικοί εξηγούν που οφείλεται και πως μπορεί να εμποδιστεί η εξέλιξή του.
Η διατροφική αξία του μύρτιλου
Το μύρτιλο είναι ένα ασφαλές και γευστικό φρούτο που μπορούν να καταναλώσουν άτομα κάθε ηλικίας. Αποτελεί εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, αντιοξειδωτικών, βιταμίνης C και Ε, ενώ ανά φλιτζάνι παρέχει το περίπου 15% των φυτικών ινών και το 25% της βιταμίνης C που χρειάζεται ο μέσος ενήλικας.
Γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν παχαίνουν κι άλλοι δεν αδυνατίζουν
Την απάντηση στο προαιώνιο ερώτημα γιατί μερικοί άνθρωποι παχαίνουν με τον... αέρα και άλλοι τρώνε ό,τι θέλουν χωρίς να παίρνουν ούτε ένα γραμμάριο, πιστεύουν ότι βρήκαν επιστήμονες από το Ισραήλ.
Το σκόρδο εμποδίζει την εξέλιξη της καρδιοπάθειας
Το σκόρδο μπορεί να εμποδίζει την εξέλιξη της καρδιοπάθειας, μειώνοντας τις αθηρωματικές πλάκες που προκαλούν στένωση στις αρτηρίες της καρδιάς, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Πιο θρεπτικά τα... τηγανητά από τα βραστά λαχανικά!
Αν θέλετε να τρώτε θρεπτικά λαχανικά, φροντίστε να τα σοτάρετε ή να τα τηγανίζεται σε έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Γρανάδα, στην Ισπανία.
Ποια θρεπτικά συστατικά προστατεύουν από τη γρίπη
Ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται ορισμένα θρεπτικά συστατικά για να έχει γερούς αμυντικούς μηχανισμούς και να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις επιθέσεις ιών και βακτηρίων.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα