TA NEA Logo
Τρίτη 23 Μαίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η μεσογειακή διατροφή δεν αυξάνει τον κίνδυνο για κάταγμα
Οι γυναίκες που ακολουθούν τις επιταγές της μεσογειακής διατροφής μπορεί να διατρέχουν λίγο μειωμένο κίνδυνο κατάγματος λόγω οστεοπόρωσης, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ένας στους τρεις ενήλικες τρώνε φαγητό που έχει πέσει στο πάτωμα
Περισσότεροι από ένας στους τρεις άντρες και γυναίκες θέτουν την υγεία τους σε κίνδυνο, πιστεύοντας ότι η στιγμιαία επαφή του φαγητού με το πάτωμα δεν μπορεί να το μολύνει με μικρόβια, σύμφωνα με μία νέα δημοσκόπηση.
Η βιταμίνη C προστατεύει από τον καταρράκτη
Οι άνθρωποι που καταναλώνουν καθημερινά φρούτα και λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C μπορεί να προστατεύουν τα μάτια τους από τον καταρράκτη, αναφέρουν βρετανοί επιστήμονες.
Ξέρετε να χρησιμοποιείτε σωστά τα φρούτα;
Όπως όλα τα τρόφιμα, έτσι και τα φρούτα έχουν μερικά μυστικά τα οποία μπορεί να κάνουν τη διαφορά στη γεύση, τη διάρκεια ζωής και την θρεπτικά αξία τους.
Τρώμε ολοένα λιγότερα φρούτα
Τα φρούτα μπορεί να είναι ένας αληθινός θησαυρός για την υγεία, αλλά ολοένα περισσότερες μελέτες αποκαλύπτουν ότι τους γυρνάμε αργά αλλά σταθερά την πλάτη, με την τάση αυτή να είναι ιδιαιτέρως οξυμένη στις νέες γενιές.
Τι πρέπει να ξέρουμε για την στέβια
Η στέβια είναι ένα καλά μελετημένο φυσικό γλυκαντικό, με μηδενικές θερμίδες, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στις ΗΠΑ από τη δεκαετία του 1980, αλλά μόλις τα τελευταία χρόνια άρχισε να «κερδίζει» την Ευρώπη.
Μαρμελάδα: Μία υγιεινή επιλογή για γλυκό
Με κομματάκια φρούτων ή χωρίς, σε μορφή ζελέ ή με συνδυασμούς φρούτων, οι μαρμελάδες μπορεί να αποτελέσουν μία από τις υγιεινές λύσεις για να καταπολεμήσουμε την όρεξή μας για γλυκό.
Ποια θρεπτικά συστατικά περιέχει κάθε φρούτο
Τα φρούτα είναι γεμάτα βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικές και φυτοχημικές ουσίες. Ωστόσο, δεν έχουν όλα την ίδια θρεπτική αξία γι’ αυτό και συνιστάται κατανάλωση διαφορετικών φρούτων κάθε μέρα.
Πως επηρεάζουν τα φρούτα την υγεία
Πολυάριθμες μελέτες έχουν αποδείξει ότι χρειαζόμαστε τα φρούτα για γερό ανοσοποιητικό, καλή λειτουργία του πεπτικού, για απώλεια βάρους και για ενεργητικότητα, καθώς και για προστασία από πολλά χρόνια προβλήματα υγείας.
Η διατροφή που προστατεύει από τις πέτρες στα νεφρά
Περισσότερες από μία στις οκτώ πιθανότητες έχει ο μέσος ενήλικος να παρουσιάσει νεφρολιθίαση, αλλά ευτυχώς με την προσεγμένη διατροφή μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο να την εμφανίσει για πρώτη φορά, αλλά και να υποτροπιάσει.
Κίνδυνος διαβήτη από τις πολλές τηγανητές πατάτες
Οι ενήλικες που τρώνε συστηματικά πατάτες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν τύπου 2 διαβήτη, ανεξάρτητα από το αν διαθέτουν περιττά κιλά ή όχι, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Βρετανία: Φόρος στα αναψυκτικά με ζάχαρη για να μειωθεί η παχυσαρκία
Την απόφαση να θεσπίσει ειδικό φόρο στα αναψυκτικά με ζάχαρη, προκειμένου να καταπολεμηθεί η παιδική παχυσαρκία, έλαβε η βρετανική κυβέρνηση.
Η διατροφική αξία του τζίντζερ
Η πιπερόριζα είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μπαχαρικά, καθώς περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και βιοενεργών ουσιών που ασκούν ευεργετική επίδραση στον οργανισμό.
Τα καρότα μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού
Οι γυναίκες που τρώνε συστηματικά καρότα και άλλα τρόφιμα πλούσια σε βήτα-καροτίνη μπορεί να διατρέχουν μειωμένο κίνδυνο να εκδηλώσουν μη-ορμονοεξαρτώμενο καρκίνο μαστού, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ο καφές σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο σκλήρυνσης κατά πλάκας
Τέσσερις κούπες καφές την ημέρα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο αναπτύξεως σκλήρυνσης κατά πλάκας, αναφέρει διεθνής ομάδα επιστημόνων.
Το γιαούρτι μπορεί να μας προστατεύει από την υπέρταση
Πέντε ή περισσότερα γιαούρτια την εβδομάδα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης υπέρτασης, ιδίως στις γυναίκες, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Έρευνα: Σούπες, τυριά, δημητριακά περιέχουν υπερβολικά πολύ αλάτι
Πολλά έτοιμα τρόφιμα περιέχουν υπερβολικά πολύ αλάτι, με ορισμένες τοματόσουπες σε κονσέρβα, τυριά τσένταρ, έτοιμα γεύματα και δημητριακά πρωινού να είναι μερικά από τα χειρότερα, αναφέρει ομάδα επιστημόνων.
Μήλα και φράουλες «διώχνουν» τα κιλά της ηλικίας
Η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών μετά τα 40 μπορεί να προστατεύει από τη συσσώρευση περιττών κιλών λόγω ηλικίας, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Πώς επηρεάζουν τα ρόδια την υγεία
Τα ρόδια είναι πλούσια σε πολύτιμα μικροθρεπτικά συστατικά και συχνά χαρακτηρίζονται εφάμιλλα με το κόκκινο κρασί και το πράσινο τσάι ως προς τα οφέλη που παρέχουν στην υγεία. Ωστόσο οι μελέτες γι' αυτά είναι απρόσμενα λιγοστές.
Η μέντα αυξάνει την ενεργητικότητα
Έχετε νιώσει ποτέ ευεξία και ενισχυμένη διάθεση για δραστηριότητα μετά από την κατανάλωση μιας τσίκλας ή καραμέλας με γεύση μέντας; Αν ναι, ίσως δεν είναι ιδέα σας.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα