TA NEA Logo
Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η πλήξη μάς σπρώχνει στα τηγανητά και στα γλυκά
Είναι επίσημο: η πλήξη και η ανία μάς ωθούν όντως στην κουζίνα προς αναζήτηση κάποιου εδέσματος που θα τονώσει το ενδιαφέρον μας - και αυτό συνήθως είναι κάτι ανθυγιεινό, όπως τα πατατάκια και τα γλυκά.
Το διαιτολόγιο της νηστείας
Η νηστεία παρέχει πολλά οφέλη στην υγεία όταν είναι υγιεινή και ισορροπημένη. Ευτυχώς υπάρχουν πολλές επιλογές για να τρέφεται κάποιος σωστά καθ' όλη τη διάρκειά της.
Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε; Φάτε λίγη μαύρη σοκολάτα
Μένετε άϋπνοι όλη νύχτα, στριφογυρίζοντας στο κρεβάτι σας; Μία νέα μελέτη υποδηλώνει ότι ίσως υπάρχει κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει: λίγη μαύρη σοκολάτα.
Η εταιρεία του Uncle Ben's θέτει όρια κατανάλωσης στα προϊόντα της
Η πολυεθνική εταιρεία που παράγει το ρύζι Uncle Ben’s και τις σάλτσες Dolmio ανακοίνωσε ότι θα διαχωρίσει τα προϊόντα της σε όσα προορίζονται για καθημερινή χρήση και όσα δεν πρέπει να καταναλώνονται συχνότερα από μία φορά την εβδομάδα.
Πόσο καλό μάς κάνουν τα φυτικά έλαια;
Η αυξημένη κατανάλωση φυτικών λιπαρών μπορεί να μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει κατ’ ανάγκην ότι μας προστατεύει από την καρδιοπάθεια, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση.
Πες μου σε ποια χώρα ζεις, για να σου πω πόσο να πίνεις...
Αν θέλετε ένα ποτό και ανησυχείτε για την υγεία σας, ίσως πρέπει να... αλλάξετε χώρα. Μία νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι οι επίσημες συστάσεις για την ασφαλή κατανάλωση αλκοόλ διαφέρουν από χώρα σε χώρα και κυμαίνονται από σχεδόν καθόλου έως άφθονα ποτά ημερησίως.
Μας αδυνατίζουν και χωρίς δίαιτα λίγα όσπρια την ημέρα
Αν θέλετε να θέσετε υπό έλεγχο το σωματικό βάρος σας, ίσως πρέπει να βάλετε τα όσπρια στην καθημερινή σας διατροφή, συνιστούν επιστήμονες από τον Καναδά.
Μικρότερος κίνδυνος διαβήτη για όσους τρώνε πλήρη γαλακτοκομικά
Τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα, είτε είναι γάλα είτε τυριά και γιαούρτια, ενδέχεται να είναι πιο υγιεινά απ’ ό,τι τα λίγων λιπαρών και τα άπαχα διότι συσχετίζονται με μειωμένο κίνδυνο αναπτύξεως διαβήτη, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Πόσο μάς αδυνατίζει το ξύδι;
Πόσες φορές έχετε ακούσει ότι κάποιος βάζει άφθονο μηλόξυδο στο φαγητό του επειδή «διαλύει τα λίπη και βοηθάει στο αδυνάτισμα;» Είναι αλήθεια; Παρέχει άλλα οφέλη στην υγεία; Αμερικανοί ειδικοί έχουν τις απαντήσεις.
Τα καρύδια ρίχνουν την χοληστερίνη και δεν παχαίνουν
Νέα στοιχεία ότι η συστηματική κατανάλωση μικρής ποσότητας καρυδιών μπορεί να ωφελεί την καρδιαγγειακή υγεία, ανακάλυψαν επιστήμονες από τη Βαρκελώνη και την Καλιφόρνια.
Ο καφές μπορεί να προστατεύει και από τον καρκίνο του εντέρου
Ακόμα ένα πιθανό όφελος της συστηματικής κατανάλωσης καφέ αποκαλύπτει μία νέα επιδημιολογική μελέτη, που έδειξε ότι μπορεί να μειώνει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο καρκίνου στο παχύ έντερο.
Αυξημένος κίνδυνος καρκίνου για όσους κατάγονται από χορτοφάγους;
Νέο νόημα στην έκφραση «είμαστε ό,τι τρώμε» δίνει μία νέα μελέτη που έδειξε ότι οι λαοί οι οποίοι επί γενιές είναι αυστηρά χορτοφάγοι, φέρουν ένα μοναδικό γενετικό χαρακτηριστικό που μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και καρκίνου.
Η μεσογειακή διατροφή δεν αυξάνει τον κίνδυνο για κάταγμα
Οι γυναίκες που ακολουθούν τις επιταγές της μεσογειακής διατροφής μπορεί να διατρέχουν λίγο μειωμένο κίνδυνο κατάγματος λόγω οστεοπόρωσης, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ένας στους τρεις ενήλικες τρώνε φαγητό που έχει πέσει στο πάτωμα
Περισσότεροι από ένας στους τρεις άντρες και γυναίκες θέτουν την υγεία τους σε κίνδυνο, πιστεύοντας ότι η στιγμιαία επαφή του φαγητού με το πάτωμα δεν μπορεί να το μολύνει με μικρόβια, σύμφωνα με μία νέα δημοσκόπηση.
Η βιταμίνη C προστατεύει από τον καταρράκτη
Οι άνθρωποι που καταναλώνουν καθημερινά φρούτα και λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C μπορεί να προστατεύουν τα μάτια τους από τον καταρράκτη, αναφέρουν βρετανοί επιστήμονες.
Ξέρετε να χρησιμοποιείτε σωστά τα φρούτα;
Όπως όλα τα τρόφιμα, έτσι και τα φρούτα έχουν μερικά μυστικά τα οποία μπορεί να κάνουν τη διαφορά στη γεύση, τη διάρκεια ζωής και την θρεπτικά αξία τους.
Τρώμε ολοένα λιγότερα φρούτα
Τα φρούτα μπορεί να είναι ένας αληθινός θησαυρός για την υγεία, αλλά ολοένα περισσότερες μελέτες αποκαλύπτουν ότι τους γυρνάμε αργά αλλά σταθερά την πλάτη, με την τάση αυτή να είναι ιδιαιτέρως οξυμένη στις νέες γενιές.
Τι πρέπει να ξέρουμε για την στέβια
Η στέβια είναι ένα καλά μελετημένο φυσικό γλυκαντικό, με μηδενικές θερμίδες, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στις ΗΠΑ από τη δεκαετία του 1980, αλλά μόλις τα τελευταία χρόνια άρχισε να «κερδίζει» την Ευρώπη.
Μαρμελάδα: Μία υγιεινή επιλογή για γλυκό
Με κομματάκια φρούτων ή χωρίς, σε μορφή ζελέ ή με συνδυασμούς φρούτων, οι μαρμελάδες μπορεί να αποτελέσουν μία από τις υγιεινές λύσεις για να καταπολεμήσουμε την όρεξή μας για γλυκό.
Ποια θρεπτικά συστατικά περιέχει κάθε φρούτο
Τα φρούτα είναι γεμάτα βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικές και φυτοχημικές ουσίες. Ωστόσο, δεν έχουν όλα την ίδια θρεπτική αξία γι’ αυτό και συνιστάται κατανάλωση διαφορετικών φρούτων κάθε μέρα.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα