TA NEA Logo
Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Πως επηρεάζουν τα φρούτα την υγεία
Πολυάριθμες μελέτες έχουν αποδείξει ότι χρειαζόμαστε τα φρούτα για γερό ανοσοποιητικό, καλή λειτουργία του πεπτικού, για απώλεια βάρους και για ενεργητικότητα, καθώς και για προστασία από πολλά χρόνια προβλήματα υγείας.
Η διατροφή που προστατεύει από τις πέτρες στα νεφρά
Περισσότερες από μία στις οκτώ πιθανότητες έχει ο μέσος ενήλικος να παρουσιάσει νεφρολιθίαση, αλλά ευτυχώς με την προσεγμένη διατροφή μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο να την εμφανίσει για πρώτη φορά, αλλά και να υποτροπιάσει.
Κίνδυνος διαβήτη από τις πολλές τηγανητές πατάτες
Οι ενήλικες που τρώνε συστηματικά πατάτες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν τύπου 2 διαβήτη, ανεξάρτητα από το αν διαθέτουν περιττά κιλά ή όχι, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Βρετανία: Φόρος στα αναψυκτικά με ζάχαρη για να μειωθεί η παχυσαρκία
Την απόφαση να θεσπίσει ειδικό φόρο στα αναψυκτικά με ζάχαρη, προκειμένου να καταπολεμηθεί η παιδική παχυσαρκία, έλαβε η βρετανική κυβέρνηση.
Η διατροφική αξία του τζίντζερ
Η πιπερόριζα είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μπαχαρικά, καθώς περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και βιοενεργών ουσιών που ασκούν ευεργετική επίδραση στον οργανισμό.
Τα καρότα μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού
Οι γυναίκες που τρώνε συστηματικά καρότα και άλλα τρόφιμα πλούσια σε βήτα-καροτίνη μπορεί να διατρέχουν μειωμένο κίνδυνο να εκδηλώσουν μη-ορμονοεξαρτώμενο καρκίνο μαστού, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ο καφές σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο σκλήρυνσης κατά πλάκας
Τέσσερις κούπες καφές την ημέρα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο αναπτύξεως σκλήρυνσης κατά πλάκας, αναφέρει διεθνής ομάδα επιστημόνων.
Το γιαούρτι μπορεί να μας προστατεύει από την υπέρταση
Πέντε ή περισσότερα γιαούρτια την εβδομάδα μπορεί να μειώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης υπέρτασης, ιδίως στις γυναίκες, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Έρευνα: Σούπες, τυριά, δημητριακά περιέχουν υπερβολικά πολύ αλάτι
Πολλά έτοιμα τρόφιμα περιέχουν υπερβολικά πολύ αλάτι, με ορισμένες τοματόσουπες σε κονσέρβα, τυριά τσένταρ, έτοιμα γεύματα και δημητριακά πρωινού να είναι μερικά από τα χειρότερα, αναφέρει ομάδα επιστημόνων.
Μήλα και φράουλες «διώχνουν» τα κιλά της ηλικίας
Η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών μετά τα 40 μπορεί να προστατεύει από τη συσσώρευση περιττών κιλών λόγω ηλικίας, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Πώς επηρεάζουν τα ρόδια την υγεία
Τα ρόδια είναι πλούσια σε πολύτιμα μικροθρεπτικά συστατικά και συχνά χαρακτηρίζονται εφάμιλλα με το κόκκινο κρασί και το πράσινο τσάι ως προς τα οφέλη που παρέχουν στην υγεία. Ωστόσο οι μελέτες γι' αυτά είναι απρόσμενα λιγοστές.
Η μέντα αυξάνει την ενεργητικότητα
Έχετε νιώσει ποτέ ευεξία και ενισχυμένη διάθεση για δραστηριότητα μετά από την κατανάλωση μιας τσίκλας ή καραμέλας με γεύση μέντας; Αν ναι, ίσως δεν είναι ιδέα σας.
Το πράσινο τσάι χαρίζει χρόνια στη ζωή
Λίγα φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα μπορεί να προσθέτουν χρόνια στη ζωή, καθώς μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και, ειδικά στους άντρες, εγκεφαλικού και πνευμονοπάθειας, αναφέρουν επιστήμονες από την Ιαπωνία.
Η σοκολάτα κάνει καλό στον εγκέφαλο
Μία νέα, διεθνής μελέτη επιβεβαιώνει ότι πολλές εγκεφαλικές λειτουργίες βελτιώνονται με την συστηματική κατανάλωση σοκολάτας - και αυτό είναι ανεξάρτητο από την ηλικία και άλλες παραμέτρους του τρόπου ζωής.
Πόσο μειώνει το αβοκάντο τη χοληστερίνη και τα τριγλυκερίδια
Λίγο αβοκάντο την ημέρα μπορεί να ελαττώσει ικανοποιητικά τα επίπεδα χοληστερόλης και τριγλυκεριδίων στο αίμα, σύμφωνα με μία νέα συνδυασμένη ανάλυση.
Πολλά ψάρια στην εγκυμοσύνη, πολλά κιλά στο παιδί
Οι έγκυοι που τρώνε υπερβολικά πολλά ψάρια διακινδυνεύουν να αποκτήσουν μωρά τα οποία θα γίνουν παχύσαρκα μεγαλώνοντας και αιτία γι’ αυτό ενδέχεται να είναι οι ρύποι των ψαριών, σύμφωνα με μία νέα, μεγάλη διεθνή μελέτη.
«Φάρμακο» το ξύδι για την ελκώδη κολίτιδα;
Λίγο ξύδι στο φαγητό ενδέχεται να καταπολεμά αποτελεσματικά την ελκώδη κολίτιδα, μειώνοντας τη φλεγμονή και αυξάνοντας τα ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Το τσάι δυναμώνει τα οστά και αποτρέπει τα κατάγματα
Οι λάτρεις του τσαγιού μπορεί να έχουν πιο δυνατά οστά και να διατρέχουν μεγαλώνοντας μικρότερο κίνδυνο κατάγματος, ακόμα και στο ισχίο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ωφέλιμη για μητέρα και μωρό λίγη σοκολάτα στην εγκυμοσύνη
Οι έγκυοι που τρώνε ένα μικρό κομμάτι μαύρη σοκολάτα την ημέρα μπορεί να βελτιώνουν την κυκλοφορική υγεία του αγέννητου μωρού τους και να προστατεύουν τον εαυτό τους από την υπέρταση, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Φρούτα και λαχανικά μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού
Τα κορίτσια και οι νεαρές γυναίκες που τρώνε άφθονα τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες μπορεί να θωρακίζονται απέναντι στον καρκίνο του μαστού, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα