TA NEA Logo
Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Πως να μειώσετε το λίπος στο συκώτι
Δύο στους δέκα Έλληνες έχουν λίπος συσσωρευμένο στο ήπαρ τους, το οποίο αν δεν αναχαιτισθεί μπορεί να εξελιχθεί σε σοβαρό πρόβλημα. Δύο ειδικοί εξηγούν που οφείλεται και πως μπορεί να εμποδιστεί η εξέλιξή του.
Η διατροφική αξία του μύρτιλου
Το μύρτιλο είναι ένα ασφαλές και γευστικό φρούτο που μπορούν να καταναλώσουν άτομα κάθε ηλικίας. Αποτελεί εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, αντιοξειδωτικών, βιταμίνης C και Ε, ενώ ανά φλιτζάνι παρέχει το περίπου 15% των φυτικών ινών και το 25% της βιταμίνης C που χρειάζεται ο μέσος ενήλικας.
Γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν παχαίνουν κι άλλοι δεν αδυνατίζουν
Την απάντηση στο προαιώνιο ερώτημα γιατί μερικοί άνθρωποι παχαίνουν με τον... αέρα και άλλοι τρώνε ό,τι θέλουν χωρίς να παίρνουν ούτε ένα γραμμάριο, πιστεύουν ότι βρήκαν επιστήμονες από το Ισραήλ.
Το σκόρδο εμποδίζει την εξέλιξη της καρδιοπάθειας
Το σκόρδο μπορεί να εμποδίζει την εξέλιξη της καρδιοπάθειας, μειώνοντας τις αθηρωματικές πλάκες που προκαλούν στένωση στις αρτηρίες της καρδιάς, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Πιο θρεπτικά τα... τηγανητά από τα βραστά λαχανικά!
Αν θέλετε να τρώτε θρεπτικά λαχανικά, φροντίστε να τα σοτάρετε ή να τα τηγανίζεται σε έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Γρανάδα, στην Ισπανία.
Ποια θρεπτικά συστατικά προστατεύουν από τη γρίπη
Ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται ορισμένα θρεπτικά συστατικά για να έχει γερούς αμυντικούς μηχανισμούς και να αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις επιθέσεις ιών και βακτηρίων.
Το πολύ φαγητό αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου του εντέρου
Τον μηχανισμό με τον οποίο το υπερβολικό φαγητό ανοίγει τον δρόμο στην ανάπτυξη καρκίνου στο παχύ έντερο, αλλά και έναν τρόπο να τον αναχαιτίζουν, πιστεύουν ότι βρήκαν αμερικανοί επιστήμονες.
Απαραίτητη μία πράσινη σαλάτα την ημέρα για την υγεία των ματιών
Αν θέλετε να έχετε γερή όραση μέχρι τα βαθιά σας γηρατειά, φροντίστε να τρώτε μία μερίδα σκουροπράσινα, φυλλώδη λαχανικά την ημέρα, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.
Κόκκινο κρασί και μούρα το νέο... βιάγκρα
Το κόκκινο κρασί, τα μούρα και ορισμένα άλλα φρούτα περιέχουν συστατικά τα οποία μειώνουν σημαντικά τον κίνδυνο εκδηλώσεως στυτικής δυσλειτουργίας, αναφέρουν επιστήμονες από ΗΠΑ και Βρετανία.
10 τρόφιμα που τονώνουν το ανοσοποιητικό
Για να προστατευθούμε από την γρίπη και τις άλλες ιώσεις της εποχής πρέπει να διαθέτουμε ένα εύρωστο ανοσοποιητικό σύστημα που θα αντικρούει αποτελεσματικά τις επιθέσεις των ιών. Ορισμένα τρόφιμα μπορεί να μας βοηθήσουν σημαντικά σε αυτό.
Τρώμε λιγότερο με μικρό πιάτο, αρκεί να είμαστε μόνοι
Το φαγητό σε μικρότερο πιάτο μπορεί να μειώσει αποτελεσματικά το σωματικό βάρος, αλλά υπό την προϋπόθεση πως θα σερβίρεται και θα τρώει κανείς μόνος, αναφέρουν επιστήμονες από την Αυστραλία.
Οι πολλές πατάτες αυξάνουν τον κίνδυνο διαβήτη στην εγκυμοσύνη
Οι γυναίκες που καταναλώνουν πατάτες πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν διαβήτη αν μείνουν έγκυοι, προειδοποιούν αμερικανοί επιστήμονες.
Η παράλειψη του πρωινού αυξάνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού
Η παράλειψη του πρωινού γεύματος αυξάνει τον κίνδυνο εκδήλωσης εγκεφαλικού επεισοδίου, ιδίως αιμορραγικού, αναφέρουν επιστήμονες από την Ιαπωνία.
Τα γλυκά αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού
Οι γυναίκες που τρώνε πολλή ζάχαρη μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρκίνο του μαστού, προειδοποιούν επιστήμονες από το φημισμένο Κέντρο Καρκίνου MD Anderson στο Τέξας.
Κάθε μπουκάλι μπύρα περιέχει όσες θερμίδες έχει ένα κομμάτι πίτσα
Οι ετικέτες στα αλκοολούχα ποτά πρέπει να αλλάξουν για να δείχνουν πόσες θερμίδες περιέχουν διότι είναι τόσο πολλές ώστε είναι σαν να τρώει κανείς πίτσες και χάμπουργκερ, σύμφωνα με την Ένωση Δήμων & Κοινοτήτων (LGA) της Αγγλίας.
6 στα 10 κρασιά περιέχουν περισσότερο αλκοόλ απ’ όσο γράφουν
Πόσο αλκοόλ περιέχει το αγαπημένο σας κρασί; Μην βιασθείτε να απαντήσετε, ιδίως εάν είναι εισαγόμενο, διότι είναι πολύ πιθανό αυτό που αναγράφει να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Πως ωφελούν τα αβοκάντο την υγεία
Τα αβοκάντο μπορεί να βελτιώνουν το λιπιδαιμικό προφίλ και την υγεία των αγγείων, αλλά δεν πρέπει να το παρακάνει κανείς, διότι περιέχουν και πολλές θερμίδες, αναφέρουν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.
Πόση άσκηση χρειάζεστε για να κάψετε ένα χάμπουργκερ
Πόση ώρα πρέπει να γυμνάζεται κάποιος για να κάψει το λαχταριστό χάμπουργκερ που κέρασε τον εαυτό του; Και τι είδους άσκηση πρέπει να είναι αυτή;
Πώς επηρεάζει ο καφές την υγεία
Ωφελεί ή βλάπτει ο καφές την υγεία; Δεκάδες μελετών έχουν δημοσιευθεί σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά, αλλά η πιο πρόσφατη απ' όλες πιστεύεται ότι τελεσίδικα αποφαίνεται επί του συγκεκριμένου θέματος.
Γιατί πρέπει να αποφεύγουμε το νερό όταν τρώμε καυτερά φαγητά
Εάν φάτε κάτι εξαιρετικά καυτερό, αντισταθείτε στην παρόρμηση να αρπάξετε ένα ποτήρι νερό και να το αδειάσετε μονορούφι. Αντ’ αυτού, αναζητήστε ένα ποτήρι γάλα, συνιστούν αμερικανοί επιστήμονες.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα