TA NEA Logo
Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μαγειρεύετε τα μανιτάρια
Αν σας αρέσουν τα μανιτάρια, πρέπει να τα μαγειρεύετε στο φούρνο μικροκυμάτων ή στο γκριλ για να διατηρούν την θρεπτική αξία τους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Καρκίνος μαστού: Ακόμα και μισό ποτηράκι κρασί αυξάνει τον κίνδυνο
Οι γυναίκες που θέλουν να προστατευθούν από τον καρκίνο του μαστού, καλό είναι να αποφεύγουν εντελώς το αλκοόλ, να γυμνάζονται συστηματικά και να αποφύγουν τα περιττά κιλά, σύμφωνα με μία νέα έκθεση.
Η μεσογειακή διατροφή μειώνει στο μισό τον κίνδυνο παχυσαρκίας
Η ακολούθηση της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής μπορεί να μειώσει κατά σχεδόν το ήμισυ τον κίνδυνο παχυσαρκίας, σύμφωνα με μία νέα, σημαντική μελέτη.
16χρονος πέθανε επειδή ήπιε πολύ γρήγορα πάρα πολλή καφεΐνη
Ένας υγιής έφηβος στη Βόρεια Καρολίνα πέθανε εξαιτίας καρδιακού επεισοδίου που προκάλεσε η κατανάλωση μέσα σε λίγη ώρα πολλών ροφημάτων με καφεΐνη.
Οι ξηροί καρποί «φάρμακο» για τους ασθενείς με καρκίνο στο έντερο
Οι πάσχοντες από καρκίνο του παχέος εντέρου μπορεί να έχουν περισσότερες πιθανότητες να τον νικήσουν εάν τρώνε ξηρούς καρπούς, τρέφονται υγιεινά και γυμνάζονται συστηματικά, σύμφωνα με δύο νέες μελέτες.
Το πολύ κρέας αυξάνει τον κίνδυνο θανάτου από εννέα ασθένειες
Οι άνθρωποι που τρώνε καθημερινά κόκκινο κρέας και επεξεργασμένα κρεατικά μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να χάσουν τη ζωή τους από εννέα νοσήματα, σύμφωνα με μία νέα πολυετή μελέτη.
Το ανθρακικό μπορεί να ανοίγει την όρεξη
Η κατανάλωση ροφημάτων με ανθρακικό, ακόμα κι αν είναι νερό, μπορεί να ευνοεί τη συσσώρευση περιττών κιλών επειδή διεγείρει την κατανάλωση τροφής, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Νέα απειλή για τους ερασιτέχνες μάγειρες: το «χέρι του αβοκάντο»
Το αβοκάντο αποκτά ολοένα περισσότερους φίλους, αλλά βρετανοί επιστήμονες προειδοποιούν πως πριν βιαστεί κάποιος να το εντάξει στην διατροφή του, καλό είναι να μάθει πρώτα να το καθαρίζει.
Τα φρούτα μειώνουν τον κίνδυνο διαβήτη
Η καθημερινή κατανάλωση φρέσκων φρούτων μπορεί να προστατεύει από την ανάπτυξη διαβήτη, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Αθώα τα γαλακτοκομικά για τα καρδιαγγειακά προβλήματα
Η καθημερινή κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων δεν αυξάνει τον κίνδυνο εμφράγματος ή εγκεφαλικού, σε αντίθεση με κάποια ευρήματα από προγενέστερες μελέτες, σύμφωνα με μία νέα, μεγάλη ανάλυση.
Ακατάλληλη για τους υγιείς η διατροφή χωρίς γλουτένη, λένε επιστήμονες
Οι άνθρωποι που δεν πάσχουν από τη νόσο κοιλιοκάκη, δεν πρέπει να ενθαρρύνονται να τρώνε τρόφιμα χωρίς γλουτένη, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.
Ισχυρό παυσίπονο μπορεί να είναι το αλκοόλ
Δύο-τρία μεγάλα ποτήρια μπύρα ή κρασί μπορεί να καταπολεμούν τον πόνο και να αυξάνουν την αντοχή σε αυτόν περισσότερο απ’ ό,τι τα κοινά παυσίπονα φάρμακα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ασφαλή για την υγεία έως 4 φλιτζάνια καφέ την ημέρα
Λάτρεις του καφέ, αναθαρρήστε: μία νέα συνδυασμένη ανάλυση επιβεβαιώνει πως έως 4 φλιτζάνια καφέ την ημέρα είναι ασφαλή για την υγεία και δεν προκαλούν παρενέργειες.
Σας αρέσουν οι σοκολάτες; Τα πατατάκια; Φταίνε τα γονίδιά σας...
Η τάση πολλών ανθρώπων να τρώνε πολλές σοκολάτες, πολύ αλάτι ή να προτιμούν κυρίως τα λαχανικά μπορεί να σχετίζεται με ορισμένες γενετικές μεταλλαγές, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Η πολλή ζάχαρη ίσως επιταχύνει τη γήρανση του εγκεφάλου
Η συστηματική κατανάλωση ροφημάτων με ζάχαρη μπορεί να σχετίζεται με επιτάχυνση της γήρανσης του εγκεφάλου και επίσπευση της νόσου Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Χυμός παντζαριών και άσκηση ξανανιώνουν τον εγκέφαλο
Όσοι διάγουν καθιστική ζωή και θέλουν να ξανανιώσουν τον εγκέφαλό τους, καλό είναι να αρχίσουν την γυμναστική, φροντίζοντας όμως να πίνουν ένα ποτήρι χυμό παντζαριών πριν από την προπόνηση, συνιστούν αμερικανοί επιστήμονες.
Ποιες είναι οι διατροφικές ανάγκες μετά τα 60
Το σώμα αλλάζει καθώς μεγαλώνουμε και έτσι οι άνθρωποι ηλικίας άνω των 60 ετών έχουν πολύ διαφορετικές διατροφικές ανάγκες απ’ ό,τι τα παιδιά, οι έφηβοι ή ακόμα και οι μεσήλικες.
Μύθος πως όποιος τρώει πολύ αλάτι, διψάει περισσότερο
Όταν τρώει κανείς αλμυρά φαγητά, διψάει και πίνει πολύ νερό, σωστά; Ίσως στην αρχή, αλλά μέσα σε 24 ώρες η δίψα σταματάει, γιατί ο οργανισμός αρχίζει να παράγει και να κατακρατά περισσότερο νερό, σύμφωνα με νέα ευρήματα.
Πως να αποφύγετε την πασχαλινή δυσπεψία
Ο ένας στους δύο από εμάς θα ταλαιπωρηθεί από το στομάχι του από το βράδυ της Ανάστασης και μέχρι να έρθει η Δευτέρα του Πάσχα. Αιτία η υπερκατανάλωση ζωικής προέλευσης τροφίμων, αλκοόλ και γλυκών, που «πέφτουν βαριά» στο στομάχι και μας κάνουν να νιώθουμε ότι θα... σκάσουμε.
Οι δίαιτες χωρίς γάλα απειλούν την οστική υγεία των νέων
Τα διαιτολόγια αδυνατίσματος που αποκλείουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα απειλούν την οστική υγεία των νέων, προειδοποιεί ένας βρετανικός επιστημονικός οργανισμός.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα