TA NEA Logo
Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Αθώα τα γαλακτοκομικά για τα καρδιαγγειακά προβλήματα
Η καθημερινή κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων δεν αυξάνει τον κίνδυνο εμφράγματος ή εγκεφαλικού, σε αντίθεση με κάποια ευρήματα από προγενέστερες μελέτες, σύμφωνα με μία νέα, μεγάλη ανάλυση.
Ακατάλληλη για τους υγιείς η διατροφή χωρίς γλουτένη, λένε επιστήμονες
Οι άνθρωποι που δεν πάσχουν από τη νόσο κοιλιοκάκη, δεν πρέπει να ενθαρρύνονται να τρώνε τρόφιμα χωρίς γλουτένη, συνιστούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.
Ισχυρό παυσίπονο μπορεί να είναι το αλκοόλ
Δύο-τρία μεγάλα ποτήρια μπύρα ή κρασί μπορεί να καταπολεμούν τον πόνο και να αυξάνουν την αντοχή σε αυτόν περισσότερο απ’ ό,τι τα κοινά παυσίπονα φάρμακα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ασφαλή για την υγεία έως 4 φλιτζάνια καφέ την ημέρα
Λάτρεις του καφέ, αναθαρρήστε: μία νέα συνδυασμένη ανάλυση επιβεβαιώνει πως έως 4 φλιτζάνια καφέ την ημέρα είναι ασφαλή για την υγεία και δεν προκαλούν παρενέργειες.
Σας αρέσουν οι σοκολάτες; Τα πατατάκια; Φταίνε τα γονίδιά σας...
Η τάση πολλών ανθρώπων να τρώνε πολλές σοκολάτες, πολύ αλάτι ή να προτιμούν κυρίως τα λαχανικά μπορεί να σχετίζεται με ορισμένες γενετικές μεταλλαγές, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Η πολλή ζάχαρη ίσως επιταχύνει τη γήρανση του εγκεφάλου
Η συστηματική κατανάλωση ροφημάτων με ζάχαρη μπορεί να σχετίζεται με επιτάχυνση της γήρανσης του εγκεφάλου και επίσπευση της νόσου Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Χυμός παντζαριών και άσκηση ξανανιώνουν τον εγκέφαλο
Όσοι διάγουν καθιστική ζωή και θέλουν να ξανανιώσουν τον εγκέφαλό τους, καλό είναι να αρχίσουν την γυμναστική, φροντίζοντας όμως να πίνουν ένα ποτήρι χυμό παντζαριών πριν από την προπόνηση, συνιστούν αμερικανοί επιστήμονες.
Ποιες είναι οι διατροφικές ανάγκες μετά τα 60
Το σώμα αλλάζει καθώς μεγαλώνουμε και έτσι οι άνθρωποι ηλικίας άνω των 60 ετών έχουν πολύ διαφορετικές διατροφικές ανάγκες απ’ ό,τι τα παιδιά, οι έφηβοι ή ακόμα και οι μεσήλικες.
Μύθος πως όποιος τρώει πολύ αλάτι, διψάει περισσότερο
Όταν τρώει κανείς αλμυρά φαγητά, διψάει και πίνει πολύ νερό, σωστά; Ίσως στην αρχή, αλλά μέσα σε 24 ώρες η δίψα σταματάει, γιατί ο οργανισμός αρχίζει να παράγει και να κατακρατά περισσότερο νερό, σύμφωνα με νέα ευρήματα.
Πως να αποφύγετε την πασχαλινή δυσπεψία
Ο ένας στους δύο από εμάς θα ταλαιπωρηθεί από το στομάχι του από το βράδυ της Ανάστασης και μέχρι να έρθει η Δευτέρα του Πάσχα. Αιτία η υπερκατανάλωση ζωικής προέλευσης τροφίμων, αλκοόλ και γλυκών, που «πέφτουν βαριά» στο στομάχι και μας κάνουν να νιώθουμε ότι θα... σκάσουμε.
Οι δίαιτες χωρίς γάλα απειλούν την οστική υγεία των νέων
Τα διαιτολόγια αδυνατίσματος που αποκλείουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα απειλούν την οστική υγεία των νέων, προειδοποιεί ένας βρετανικός επιστημονικός οργανισμός.
Σίδηρος: Η έλλειψή του δεν προκαλεί πάντοτε συμπτώματα
Μπορεί κάποιος να έχει χαμηλά επίπεδα σιδήρου στο αίμα δίχως να έχει συμπτώματα αναιμίας; Ως φαίνεται ναι, διότι για να παρουσιαστούν συμπτώματα πρέπει να εκδηλώσει σιδηροπενική αναιμία, λένε αμερικανοί ειδικοί.
Το ελαιόλαδο αντιστρέφει τις βλάβες από τα πολλά λιπαρά
Το ελαιόλαδο μπορεί να εξουδετερώνει τις συνέπειες από τα πολλά λιπαρά στη διατροφή και να καταπολεμά τη συσσώρευση λίπους στο συκώτι, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ποιους απειλεί η... μαγειρίτσα
Την εβδομάδα μετά το Πάσχα αυξάνονται δραματικά οι εισαγωγές στα νοσοκομεία με καρδιακά και γαστρεντερικά επεισόδια, εξαιτίας της υπερκατανάλωσης λιπαρών, θερμίδων, αλατιού, αλκοόλ και ζάχαρης.
Γιατί δυσκολεύει το αδυνάτισμα με την ηλικία
Οποιος έχει προσπαθήσει πάνω από μία φορές να χάσει τα περιττά του κιλά ξέρει καλά πως όσο περνούν τα χρόνια τόσο πιο δύσκολο γίνεται. Γιατί, όμως, συμβαίνει αυτό;
Πώς να προστατευθείτε από τα μικρόβια στο σουπερμάρκετ
Τα μικρόβια εισβάλλουν στο σπίτι μας με πολλούς τρόπους και ένας από αυτούς - και ίσως από τους πλέον απρόσμενους - είναι με τα ψώνια του σουπερμάρκετ, λέει ένας κορυφαίος αμερικανός μικροβιολόγος.
Αδυνάτισμα: Όχι στα παγωμένα ροφήματα με καλαμάκι
Αν θέλετε να βελτιώσετε την διατροφή σας και να χάσετε τα περιττά σας κιλά, πάψτε να χρησιμοποιείτε καλαμάκι και να πίνετε παγωμένα ροφήματα, συνιστά ένας καθηγητής από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Λιγότερο αλάτι, λιγότερες νυκτερινές επισκέψεις στην τουαλέτα
Αν ξυπνάτε συχνά τη νύχτα νιώθοντας ασίγαστη ανάγκη για ούρηση, ίσως πρέπει να μειώσετε το αλάτι στη διατροφή σας, συνιστούν γιατροί από την Ιαπωνία.
Μερικά τρόφιμα είναι εξίσου αλμυρά με το... θαλασσινό νερό
Μερικά τρόφιμα είναι εξίσου αλμυρά με το θαλασσινό νερό, υποστηρίζει ομάδα επιστημόνων από τη Βρετανία που ανέλυσαν 28 είδη τροφίμων.
«Ασπίδα» το τσάι εναντίον της άνοιας
Η συστηματική κατανάλωση τσαγιού μπορεί να μειώνει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο αναπτύξεως άνοιας, αναφέρουν επιστήμονες από το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Σιγκαπούρης (NUS).
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα