TA NEA Logo
Δευτέρα 24 Απριλίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Η χορτοφαγία θωρακίζει την καρδιά
Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι συγκριτικά με τους μη χορτοφάγους, οι χορτοφάγοι έχουν μια εντυπωσιακή ελάττωση του καρδιακού κινδύνου της τάξης του 32%, ενώ έχουν και χαμηλότερη πίεση, χοληστερίνη και σωματικό βάρος.
«Κλειδί» για το αδυνάτισμα οι πρωτεΐνες στο πρωινό
Ένα πρωινό με άφθονες πρωτεΐνες μπορεί να είναι ό,τι χρειάζονται όσοι προσπαθούν να αδυνατίσουν, για να βελτιώσουν τον έλεγχο της πείνας τους και να μειώσουν το τσιμπολόγημα.
Εκατομμύρια θάνατοι κάθε χρόνο από το πολύ αλάτι
Η υπερκατανάλωση άλατος κοστίζει ετησίως τη ζωή 2,3 εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο – αριθμός πολλαπλάσιος από εκείνον που προκαλεί η πολλή ζάχαρη, σύμφωνα με δύο νέες μελέτες.
Η σοκολάτα προστατεύει από το εγκεφαλικό
Είναι τα νέα που όσοι λατρεύουν τις σοκολάτες ενθουσιάζονται όταν ακούν: η σοκολάτα μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου επειδή επηρεάζει απ’ ευθείας τα αγγεία του εγκεφάλου.
Τι να προσέχετε όταν αγοράζετε σαρακοστιανά
Συμβουλές για την σωστή επιλογή θαλασσινών και άλλων τροφίμων που είθισται να καταναλώνονται στη διάρκεια της Σαρακοστής εξέδωσε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ).
Το ελαιόλαδο «κόβει» την όρεξη
Λίγο ωμό ελαιόλαδο σε κάθε φαγητό μπορεί να μας βοηθήσει να αδυνατίσουμε, διότι η μυρωδιά του διεγείρει το αίσθημα κορεσμού της πείνας, αναφέρει διεθνής ομάδα επιστημόνων.
Δημιούργησαν γκρέιπφρουτ που δεν αλληλεπιδρά με φάρμακα
Οι λάτρεις του γκρέιπφρουτ που αναγκάζονται να το αποφεύγουν λόγων των αλληλεπιδράσεών του με πολλά φάρμακα, μπορεί σύντομα να το απολαμβάνουν και πάλι δίχως κίνδυνο.
Η σωστή νηστεία μπορεί να «ρίξει» χοληστερίνη και κιλά
Η νηστεία μπορεί να είναι η παραδοσιακή που μόνο οφέλη έχει για την υγεία, και η σύγχρονη που εκφράζεται άριστα με το άφθονο και εκτός ελέγχου τηγάνισμα των… πάντων.
Το πολύ αλάτι κάνει το ανοσοποιητικό να «επαναστατεί»
Η ποσότητα του άλατος στη διατροφή μας μπορεί να παίζει ρόλο στην «επανάσταση» που κάνει το ανοσοποιητικό εναντίον μας, προκαλώντας αυτοάνοσα νοσήματα, όπως η σκλήρυνση κατά πλάκας, σύμφωνα με νέες μελέτες.
Κίνδυνος καρδιοπάθειας-καρκίνου από τα πολλά αλλαντικά
Λουκάνικα, ζαμπόν, μπέικον, σαλάμια και άλλα επεξεργασμένα κρέατα φαίνεται να αυξάνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με μία ευρωπαϊκή μελέτη που διεξήχθη σε σχεδόν 450.000 εθελοντές.
Λίγο κρασί προστατεύει την καρδιά και μετά το έμφραγμα
Λίγο κρασί την ημέρα δεν συμβάλλει μόνο στην πρόληψη του εμφράγματος, αλλά μπορεί να βοηθήσει και όσους ήδη το έχουν πάθει, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Tα χάμπουργκερ στην εγκυμοσύνη προκαλούν εθισμό στο παιδί
Οι γυναίκες που τρώνε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπη και ζάχαρη στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορεί να εθίζουν τα παιδιά τους στα fast food, προειδοποιούν ερευνητές από την Αυστραλία.
Η ζάχαρη αυξάνει τον κίνδυνο διαβήτη ακόμα και στους αδύνατους
Οι θερμίδες που προέρχονται από τη ζάχαρη είναι πιθανότερο να προκαλέσουν διαβήτη απ’ ότι εκείνες που προέρχονται από άλλα τρόφιμα - και αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το αν κάποιος είναι παχύσαρκος ή όχι, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Το τσάι και ο καφές προστατεύουν την καρδιά
πολύς κόσμος πιστεύει ότι η υπερβολική χρήση των αφεψημάτων και ιδιαίτερα του καφέ βλάπτει. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Η αλήθεια είναι ότι το να πίνει κανείς πάνω από 4-6 ποτήρια καφέ ή τσαγιού απλά δεν ωφελεί.
Τα πολλά λιπαρά προκαλούν υπερκινητικότητα
Η πλούσια σε λίπη διατροφή μπορεί να σχετίζεται με την υπερκινητικότητα και τις μαθησιακές δυσκολίες, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Ιλινόϊ.
Μας αδυνατίζει το αβοκάντο - και αυξάνει την «καλή» χοληστερίνη
Η συστηματική κατανάλωση αβοκάντο μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα της διατροφής και να ωφελήσει σημαντικά την υγεία, προστατεύοντας από την παχυσαρκία και τα νοσογόνα επίπεδα λιπιδίων στο αίμα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
H διατροφική αξία της σόγιας
Η καθημερινή κατανάλωση σόγιας τροφοδοτεί τον οργανισμό με υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες, ωφέλιμα λίπη, ασβέστιο, σίδηρο και άλλα πολύτιμα ιχνοστοιχεία και βιταμίνες, με αποτέλεσμα να παρέχει πολλά οφέλη στην υγεία.
Τα πολλά τηγανητά αυξάνουν τον κίνδυνο για καρκίνο του προστάτη
Οι άντρες που τρώνε τηγανητά φαγητά συχνότερα από μία φορά την εβδομάδα, μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρκίνο του προστάτη, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση.
Τα μαθήματα μαγειρικής βελτιώνουν τις διατροφικές συνήθειες
Τα σύντομα, καλά σχεδιασμένα μαθήματα μαγειρικής μπορεί να βελτιώσουν τις διατροφικές συνήθειες σε βάθος χρόνου, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Φρούτα και λαχανικά «ξανανιώνουν» το δέρμα
Ξεχάστε το μαύρισμα. Αν θέλετε το δέρμα σας να φαίνεται λαμπερό και ανανεωμένο, φροντίστε να τρώτε τουλάχιστον δύο φρούτα και μία μεγάλη σαλάτα την ημέρα - με πρώτη σας προτεραιότητα τα ακτινίδια, τα καρότα και τις ντομάτες.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα