TA NEA Logo
Τρίτη 23 Μαίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Αυξημένος κίνδυνος διαβήτη από τα αναψυκτικά με ζάχαρη
Η μακροχρόνια, καθημερινή κατανάλωση αναψυκτικών με ζάχαρη μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο διαβήτη αργότερα στη ζωή, ανεξάρτητα από το σωματικό βάρος, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Κρας τεστ: Βιολογικά Vs συμβατικών
Πρόσφατη μελέτη σε πειραματόζωα έδειξε πως τα βιολογικά τρόφιμα ωφελούν την υγεία και την μακροζωία. Ο καθηγητής Αντώνης Ζαμπέλας εξηγεί τι είναι μέχρι στιγμής γνωστό για την αξία των βιολογικών τροφίμων.
Γιατί δεν πρέπει να πιέζουμε τα παιδιά να αδειάζουν το πιάτο τους
Οι γονείς που πιέζουν τα παιδιά τους να αδειάσουν το πιάτο τους μπορεί άθελά τους να τροφοδοτούν την επιδημία της παχυσαρκίας, προειδοποιούν αμερικανοί επιστήμονες.
Πως να θωρακίστε την υγεία σας από την κρίση
Απολύσεις, περικοπές, ανατιμήσεις.... Η οικονομική κρίση δεν έχει αφήσει κανέναν ανεπηρεάστο, αλλά μαζί μπορεί να υποφέρει και η υγεία. Η διαιτολόγος Αστερία Σταματάκη έχει μερικές συμβουλές για να τονώσετε την ψυχική σας διάθεση και να προστατεύσετε την καρδιά και το ανοσοποιητικό σας.
Ο χυμός παντζαριών ρίχνει την πίεση
Ένα φλιτζάνι χυμός παντζαριών την ημέρα μπορεί να ελαττώσει την αρτηριακή πίεση, χάρη στα υψηλά επίπεδα νιτρωδών αλάτων που περιέχει, σύμφωνα με μία νέα, μικρή μελέτη.
Κρεατόσουπα με νουντλς το καλύτερο «αντίδοτο» στη μέθη
Μία σούπα με μοσχάρι και νουντλς είναι το τέλειο «φάρμακο» για να καταπραϋνθούν τα συμπτώματα που βασανίζουν το επόμενο πρωί όσους έχουν υπερκαταναλώσει αλκοόλ το βράδυ, αναφέρουν αμερικανοί επιστήμονες.
Φασόλια, μπανάνες προστατεύουν από το εγκεφαλικό
Η αύξηση της κατανάλωσης καλίου, που υπάρχει σε τρόφιμα όπως τα φασόλια, ο αρακάς, τα καρύδια και οι μπανάνες, μπορεί να μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο εκδηλώσεως εγκεφαλικού επεισοδίου, σύμφωνα με μία νέα, μεγάλη μελέτη.
Βρήκαν πως βλάπτει την καρδιά χημική ουσία του κόκκινου κρέατος
Μία ουσία που υπάρχει στο κόκκινο κρέας και διασπάται από τα βακτήρια του εντέρου είναι υπεύθυνη για τον αυξημένο κίνδυνο καρδιοπάθειας που διατρέχουν όσοι υπερκαταναλώνουν μπριζόλες, μπέικον και λουκάνικα, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Το κρυφό αλάτι των τροφίμων απειλεί την υγεία
Το 15% όλων των θανάτων από έμφραγμα, εγκεφαλικό και άλλα καρδιαγγειακά νοσήματα προκλήθηκε από την υπερβολική κατανάλωση αλατιού, σύμφωνα με μία νέα μελέτη. Ποια τρόφιμα, όμως, περιέχουν αλάτι; Ως φαίνεται, όλα - ακόμα και τα γλυκά.
Και τώρα, η... σχεδόν ανορεξία και βουλιμία
Μία καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ προειδοποιεί ότι μία στις 20 γυναίκες και 1 στα 10 κορίτσια εφηβικής ηλικίας είναι σχεδόν ανορεξικά ή βουλιμικά, επειδή επιδεικνύουν μερικά από τα επικίνδυνα χαρακτηριστικά συμπτώματα των δύο διατροφικών διαταραχών.
Η σόγια και η πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων
Σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες της Ευρωπαϊκής Καρδιολογικής Εταιρείας, η σόγια περιλαμβάνεται, μαζί με τις φυτικές στερόλες, τις φυτικές ίνες και τα ω-3 λιπαρά οξέα, στα τέσσερα «λειτουργικά τρόφιμα» τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μείωση της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων.
Πρέπει οι διαβητικοί να αποφεύγουν τα φρούτα;
Μια νέα μελέτη δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Nutrition Journal» έδειξε ότι ο περιορισμός των φρούτων δεν παρέχει κάποιο ιδιαίτερο όφελος στους διαβητικούς. Αντιθέτως, η επαρκής κατανάλωση φρούτων τούς βοηθεί να χάσουν περισσότερο βάρος.
Δύο μερίδες ψάρι την εβδομάδα προσθέτουν δύο χρόνια στη ζωή
Η συστηματική κατανάλωση ψαριών μπορεί να προσθέσει τουλάχιστον δύο χρόνια στη ζωή μας, μειώνοντας τον κίνδυνο θανάτου από έμφραγμα, εγκεφαλικό και άλλα καρδιαγγειακά προβλήματα, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και το Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον.
Μια μακαρονάδα με σαλάτα προστατεύει από το εγκεφαλικό
Μία μερίδα μακαρόνια ολικής αλέσεως με μία ανάμικτη σαλάτα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού, αναφέρουν βρετανοί επιστήμονες.
Η χορτοφαγία θωρακίζει την καρδιά
Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι συγκριτικά με τους μη χορτοφάγους, οι χορτοφάγοι έχουν μια εντυπωσιακή ελάττωση του καρδιακού κινδύνου της τάξης του 32%, ενώ έχουν και χαμηλότερη πίεση, χοληστερίνη και σωματικό βάρος.
«Κλειδί» για το αδυνάτισμα οι πρωτεΐνες στο πρωινό
Ένα πρωινό με άφθονες πρωτεΐνες μπορεί να είναι ό,τι χρειάζονται όσοι προσπαθούν να αδυνατίσουν, για να βελτιώσουν τον έλεγχο της πείνας τους και να μειώσουν το τσιμπολόγημα.
Εκατομμύρια θάνατοι κάθε χρόνο από το πολύ αλάτι
Η υπερκατανάλωση άλατος κοστίζει ετησίως τη ζωή 2,3 εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο – αριθμός πολλαπλάσιος από εκείνον που προκαλεί η πολλή ζάχαρη, σύμφωνα με δύο νέες μελέτες.
Η σοκολάτα προστατεύει από το εγκεφαλικό
Είναι τα νέα που όσοι λατρεύουν τις σοκολάτες ενθουσιάζονται όταν ακούν: η σοκολάτα μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου επειδή επηρεάζει απ’ ευθείας τα αγγεία του εγκεφάλου.
Τι να προσέχετε όταν αγοράζετε σαρακοστιανά
Συμβουλές για την σωστή επιλογή θαλασσινών και άλλων τροφίμων που είθισται να καταναλώνονται στη διάρκεια της Σαρακοστής εξέδωσε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ).
Το ελαιόλαδο «κόβει» την όρεξη
Λίγο ωμό ελαιόλαδο σε κάθε φαγητό μπορεί να μας βοηθήσει να αδυνατίσουμε, διότι η μυρωδιά του διεγείρει το αίσθημα κορεσμού της πείνας, αναφέρει διεθνής ομάδα επιστημόνων.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα