TA NEA Logo
Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Θέλετε τηγανητά αυγά με μπέικον για πρωινό; Φάτε τα μόνο μία μέρα
Οι άνθρωποι που καταναλώνουν ένα ιδιαίτερα παχυντικό πρωινό γεύμα επί μόλις δύο ημέρες στη σειρά, υφίστανται αλλαγές στο αίμα που σχετίζονται με αυξημένο κίνδυνο καρδιοπάθειας, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Μεγάλο λάθος να πίνει κανείς για να ξεχάσει
Την επόμενη φορά που θα σας έρθει η παρόρμηση να πιείτε για να ξεχάσετε ό,τι σας βασανίζει, μην το κάνετε. Μία νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το ποτό όχι μόνο δεν σβήνει τις κακές αναμνήσεις, αλλά τις ενισχύει κιόλας.
Τι πρέπει να ξέρουμε για το φοινικέλαιο και τη Nutella
Σάλος προκλήθηκε με την είδηση ότι μερικά σούπερ μάρκετ της Ιταλίας αποσύρουν από τα ράφια τους το δημοφιλές άλειμμα σοκολάτας Nutella επειδή περιέχει καρκινογόνα συστατικά. Πώς προέκυψε αυτό και πόσο αληθινός είναι ο κίνδυνος;
Το αλκοόλ ξεγελάει τον εγκέφαλο και ανοίγει την όρεξη
Το αλκοόλ βάζει τον εγκέφαλο σε... λειτουργία λιμοκτονίας, αυξάνοντας το αίσθημα της πείνας και ανοίγοντας την όρεξη, αναφέρουν βρετανοί επιστήμονες.
Το πολύ κρέας βλάπτει σοβαρά το έντερο
Η συχνή κατανάλωση κόκκινου κρέατος μπορεί να αυξάνει κατά σχεδόν 60% τον κίνδυνο εκδηλώσεως μίας επώδυνης νόσου του παχέος εντέρου, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.
Τι να προσέχετε όταν μαγειρεύετε για ασθενείς με Πάρκινσον
Η νόσος του Πάρκινσον μπορεί να δυσκολέψει τις φυσιολογικές κινήσεις που κάνει το στόμα κατά την μάσηση και την κατάποση, με συνέπεια να αντιμετωπίζουν οι ασθενείς δυσκολίες στο φαγητό. Ευτυχώς υπάρχουν τρόποι να βοηθηθούν.
Η μεσογειακή διατροφή αποτρέπει τη συρρίκνωση του εγκεφάλου
Η συρρίκνωση που παρατηρείται στον εγκέφαλο καθώς μεγαλώνουμε μπορεί να επιβραδυνθεί με την ακολούθηση μιας παραδοσιακής, μεσογειακής διατροφής, αναφέρει διεθνής ομάδα επιστημόνων.
Τα ψάρια «αντίδοτο» για υψηλή χοληστερίνη, τριγλυκερίδια
Δύο-τρεις μερίδες ψάρι την εβδομάδα μπορεί να προστατεύουν από την καρδιοπάθεια ακόμα και ανθρώπους με αυξημένο κίνδυνο να την εκδηλώσουν, αναφέρουν αμερικανοί επιστήμονες.
Το πολύ αλκοόλ αυξάνει τον κίνδυνο για έμφραγμα
Οι άνθρωποι που πίνουν περισσότερο απ’ όσο πρέπει, διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο εκδήλωσης σοβαρών καρδιολογικών προβλημάτων, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Τα παιδιά τρώνε στο πρωινό τη μισή ζάχαρη της ημέρας
Τα παιδιά καταναλώνουν την μισή ζάχαρη της ημέρας στο πρωινό, ενώ μέχρι να πέσει το σκοτάδι έχουν φάει τριπλάσια ποσότητα απ’ ό,τι θα έπρεπε για διαφύλαξη της υγείας, σύμφωνα με μία νέα έρευνα.
Βρετανοί γιατροί ζητούν να σταματήσουν τα... κεράσματα στο γραφείο!
Οδοντίατροι από τη Βρετανία εισηγούνται να σταματήσουν τα γλυκά κεράσματα στο γραφείο, διότι συμβάλλουν στην εκδήλωση πολλαπλών προβλημάτων υγείας.
Η πολλή σόγια ίσως βλάπτει το σπέρμα
Οι νεαροί άνδρες που καταναλώνουν πολλά τρόφιμα πλούσια σε σόγια ενδέχεται να βλάπτουν την αναπαραγωγική ικανότητά τους, αναφέρουν επιστήμονες από την Ισπανία.
Διατροφή: Τι να προσέχουν τις γιορτές όσοι φορούν σιδεράκια
Ορισμένα τρόφιμα μπορεί να προκαλέσουν βλάβες στους ορθοδοντικούς μηχανισμούς, σαμποτάροντας τη διάρκεια της θεραπείας και, μερικές φορές, το τελικό αποτέλεσμα, προειδοποιούν Έλληνες και ξένοι ειδικοί.
Τα πολλά αλλαντικά ίσως επιβαρύνουν το άσθμα
Η κατανάλωση πολλών επεξεργασμένων κρεατικών, όπως το ζαμπόν και το σαλάμι, ενδέχεται να επιδεινώνει τα συμπτώματα του άσθματος, αναφέρουν επιστήμονες από τη Γαλλία.
Τι να προσέχετε όταν καταναλώνετε ξηρούς καρπούς
Οι ξηροί καρποί μόνο καλά έχουν να προσφέρουν στην υγεία αφού μας προστατεύουν από καρδιοπάθεια, καρκίνο, λοιμώξεις και αναπνευστικά προβλήματα - αρκεί να προσέχουμε μερικές λεπτομέρειες στην κατανάλωσή τους.
Πώς να μαγειρέψετε με ασφάλεια τη γαλοπούλα
Η γεμιστή γαλοπούλα είναι ένα από τα αγαπημένα χριστουγεννιάτικα πιάτα, αλλά έχει αρκετά μυστικά για να μαγειρευτεί σωστά και με ασφάλεια - με το ξεπάγωμα, λ.χ., να πρέπει να αρχίζει και έξι ημέρες πριν από το μαγείρεμα!
Τα λάιτ αναψυκτικά ανοίγουν την όρεξη
Τι πρέπει να πίνει όποιος προσέχει το βάρος του; Αναψυκτικά με ζάχαρη ή με τεχνητά γλυκαντικά; Μία νέα μελέτη υποδηλώνει ότι δεν έχει και τόση σημασία, διότι στο τέλος της ημέρας θα έχει καταναλώσει τις ίδιες θερμίδες.
Φασόλια και αρακάς μάς χορταίνουν περισσότερο απ’ ό,τι το κρέας
Τα γεύματα που βασίζονται σε πηγές φυτικών πρωτεϊνών όπως τα φασόλια και ο αρακάς είναι πιο χορταστικά απ’ ό,τι εκείνα που βασίζονται στο χοιρινό και το μοσχάρι, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Η υγιεινή διατροφή χαρίζει χρόνια στους ασθενείς με νεφροπάθεια
Η υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει τους πάσχοντες από προβλήματα των νεφρών να ζήσουν περισσότερο και καλύτερα, αναφέρει διεθνής ομάδα επιστημόνων.
Σπανάκι και φασόλια μάς προστατεύουν από έμφραγμα, εγκεφαλικό
Η καθημερινή κατανάλωση τροφίμων που είναι πλούσια στο ιχνοστοιχείο μαγνήσιο μπορείνα μειώσει τον κίνδυνο εκδήλωσης καρδιοπάθειας, εγκεφαλικού και τύπου 2 διαβήτη, σύμφωνα με μία νέα, μεγάλη ανάλυση.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα