TA NEA Logo
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Σωτήριο το ψάρι για τις νέες γυναίκες
Οι νέες γυναίκες που τρώνε συστηματικά λιπαρά ψάρια, διατρέχουν κατά 90% μικρότερο κίνδυνο να εκδηλώσουν αργότερα στη ζωή τους έμφραγμα του μυοκαρδίου ή εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Τα άπαχα τρόφιμα «μπερδεύουν» τον οργανισμό
Τα λίγων λιπαρών και άπαχα τρόφιμα που επιλέγουμε σε μια προσπάθεια να διατηρήσουμε σταθερό ή να μειώσουμε το σωματικό βάρος μας, μπορεί να έχουν το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα επειδή μπερδεύουν τον οργανισμό, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Περισσότερα ψάρια, λιγότερη άνοια
Ακόμα μια μελέτη που δείχνει ότι η συστηματική κατανάλωση ψαριού ωφελεί σημαντικά την μνήμη και προστατεύει από την άνοια, ανακοίνωσαν αμερικανοί επιστήμονες που πραγματοποίησαν τομογραφίες εγκεφάλου σε ομάδα εθελοντών.
Το κοτόπουλο κάνει καλό στη... μνήμη
Μπορεί να το ακούτε για πρώτη φορά, αλλά η πλούσια σε χολίνη διατροφή μπορεί να προστατεύει τον εγκέφαλο από τις συνέπειες του γήρατος. Η βιταμίνη αυτή υπάρχει σε τρόφιμα όπως τα αυγά, το κοτόπουλο, τα ψάρια του αλμυρού νερού και τα όσπρια όπως τα φασόλια.
Πόσο νερό χρειάζεται για καλή νεφρική λειτουργία
Το γνωμικό ότι χρειαζόμαστε οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα για να είμαστε υγιείς, θεωρείται εν πολλοίς μύθος. Οταν όμως το θέμα είναι η προάσπιση της λειτουργίας των νεφρών, τα πράγματα αλλάζουν.
Ο καφές προστατεύει από τον καρκίνο του ενδομητρίου
Οι γυναίκες που πίνουν τουλάχιστον τέσσερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα διατρέχουν μειωμένο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρκίνο του ενδομητρίου, αποκαλύπτουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.
Η καρδιά θέλει το... αλάτι της
Όταν το θέμα είναι η προστασία της καρδιάς, η ποσότητα του αλατιού είναι μια πολύ λεπτή υπόθεση. Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει πως το ανάλατο φαγητό όχι μόνο δεν είναι «φάρμακο» για την καρδιά, αλλά αυξάνει τον κίνδυνο σοβαρού καρδιαγγειακού προβλήματος.
Καλή διατροφή, υγιές σπέρμα
Όταν το θέμα είναι η επιτυχία στην προσπάθεια γονιμοποίησης, οτιδήποτε τρώει και πίνει ένας άντρας μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει τις πιθανότητές της, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Φρούτα-λαχανικά: Άπλυτα και σε σακούλα στο ψυγείο
Πόσες φορές έχετε ανακαλύψει πως τα φρούτα ή τα λαχανικά που βάλατε στο ψυγείο χάλασαν πριν προλάβετε να τα φάτε; Αιτία δεν είναι κατ’ ανάγκην η αφηρημάδα σας: υπάρχουν μερικές λεπτομέρειες που μπορεί να μειώσουν δραστικά την διάρκεια ζωής τους.
Χωρίς πρόβλημα τα εισαγόμενα από την Ιαπωνία τρόφιμα
Το πρόσφατο ατύχημα στην Φουκουσίμα έχει σημάνει υγειονομικό συναγερμό στις Αρχές της χώρας, όμως παρά τους εντατικούς ελέγχους δεν έχει εντοπιστεί πρόβλημα στα εισαγόμενα τρόφιμα και τις ζωοτρόφες.
Τα αυγά διώχνουν τη νύστα
Εάν κατά το μεσημεράκι νιώθετε τα μάτια σας να γλαρώνουν, φάτε ένα αυγό. Βρετανοί επιστήμονες ανακάλυψαν ότι οι πρωτεϊνες του διώχνουν τη νύχτα και αυξάνουν την εγρήγορση.
ΕΦΕΤ: Κατάσχεση γαλέου με υδράργυρο
Στην κατάσχεση περισσότερων από 4,3 τόνων κατεψυγμένου γαλέου προχώρησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), επειδή σε δειγματοληπτικούς ελέγχους διαπιστώθηκε πως ήταν επιμολυσμένος με υδράργυρο.
Μαύρο ψωμί, δημητριακά «διώχνουν» τον καρκίνο του εντέρου
Η κατανάλωση μαύρου ψωμιού ή δημητριακών ολικής αλέσεως τρεις φορές την ημέρα, μειώνει κατά 20% τον κίνδυνο αναπτύξεως καρκίνου του παχέος εντέρου, σύμφωνα με μία νέα, μεγάλη μελέτη.
Μας ξυπνάει καλύτερα ο καφές πριν τον... ύπνο!
Ερευνητές από την Αγγλία ανακάλυψαν ότι τη μεγαλύτερη τόνωση παρέχει στους νυσταγμένους ανθρώπους ένας δυνατός καφές που όμως θα καταναλωθεί ακριβώς πριν μπουν για ύπνο για 15 λεπτά.
Άλλο η τροφική αλλεργία, άλλο η δυσανεξία
Αν και μόνο το 2-3% του ενήλικου πληθυσμού πάσχει από κάποιου είδους τροφική αλλεργία, πολλοί πιστεύουν πως κάθε ενόχλημα από ένα τρόφιμο αποτελεί «σημάδι» αλλεργίας. Ωστόσο, η τροφική αλλεργία είναι εντελώς διαφορετική από την τροφική δυσανεξία.
Τι πρέπει να ξέρετε για την κοιλιοκάκη
Η κοιλιοκάκη ή δυσανεξία στη γλουτένη είναι μία κληρονομούμενη ασθένεια, κατά την οποία ο οργανισμός δεν αντέχει την γλουτένη - το κύριο συστατικό στο αλεύρι του σιταριού, της σίκαλης, του κριθαριού και λιγότερο της βρώμης.
«Φάρμακο» για την άπνοια η μεσογειακή διατροφή
Η ακολούθηση των επιταγών της μεσογειακής διατροφής, σε συνδυασμό με λίγο περπάτημα την ημέρα, μπορεί να βελτιώσει τα συμπτώματα της υπνικής άπνοιας, σύμφωνα με μία νέα, ελληνική μελέτη.
Τα τρόφιμα που τονώνουν το ανοσοποιητικό
Αν και το καλό πλύσιμο των χεριών και το αντιγριπικό εμβόλιο είναι οι πρώτες γραμμές άμυνας εναντίον των εποχιακών ιώσεων, η καλή διατροφή είναι απαραίτητη για γερό ανοσοποιητικό - και υπάρχουν μερικά τρόφιμα που μπορεί να κάνουν τη διαφορά.
Μας αδυνατίζουν λίγοι ξηροί καρποί την ημέρα
Μία χούφτα ξηροί καρποί την ημέρα μπορεί να κόψουν την πείνα και να συμβάλλουν στην απώλεια των περιττών κιλών, αυξάνοντας την παραγωγή σεροτονίνης, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Μπαρτσελόνα.
Κίνδυνος καρκίνου από το καρβουνιασμένο κρέας
Την επόμενη φορά που θα έχετε την παρόρμηση να φάτε τη μπριζόλα σας «καρβουνιασμένη», σκεφθείτε το καλά. Μια νέα μελέτη αποκαλύπτει πως ο κίνδυνος καρκίνου μπορεί να είναι διπλάσιος απ’ ό,τι έως τώρα νόμιζαν οι ειδικοί.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Οι κατάλληλοι υποψήφιοι για εγχείρηση μυωπίας
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα