TA NEA Logo
Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Κίνδυνος καρκίνου του νεφρού από το πολύ κρέας
Οι λάτρεις του κόκκινου κρέατος μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν καρκίνο του νεφρού, προειδοποιούν αμερικανοί ερευνητές. Ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος για όσους τρώνε καθημερινά κρέας, κατά προτίμηση στο γκριλ ή στα κάρβουνα.
Τα πολλά λιπαρά τραυματίζουν τον εγκέφαλο
Το αδυνάτισμα είναι δύσκολη υπόθεση, αλλά μια νέα μελέτη αποκαλύπτει πως υπάρχει πολύ καλός λόγος για να απαλλαγείτε από τα περιττά σας κιλά: η πλούσια σε λιπαρά διατροφή, ακόμα κι αν ακολουθείται για λίγο καιρό, τραυματίζει τον εγκέφαλο.
Πως επηρεάζει το αλκοόλ τον οργανισμό
Έχετε ποτέ αναρωτηθεί γιατί αισθανόμαστε ευδιάθετοι όταν πίνουμε, γιατί συχνά δεν σταματάμε στο πρώτο ποτηράκι και γιατί αισθανόμαστε τόσο χάλια αν το παρακάνουμε; Οι απαντήσεις κρύβονται στην προοδευτική επίδραση του αλκοόλ σε κάθε όργανο και σύστημα του οργανισμού.
Τι προκαλεί η έλλειψη βιταμίνης Β12
Η βιταμίνη Β12 είναι μια βασική πρωτεΐνη, που παίζει πολλούς ρόλους στον οργανισμό, καθώς είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη και τη διατήρηση υγιούς του νευρικού συστήματος, για την παραγωγή του DNA και για τη δημιουργία των ερυθρών αιμοσφαιρίων.
Συμβουλές για να μην πάρουμε κιλά στις γιορτές
Μόνο την ημέρα των Χριστουγέννων ή της Πρωτοχρονιάς, καταναλώνουμε... 5.000 έως 6.000 θερμίδες - σχεδόν τις τριπλάσιες από αυτές που απαιτούν οι ενεργειακές ανάγκες του οργανισμού.
Λίφτινγκ με... δίαιτα τριών ημερών
Θραύση κάνει στους κύκλους του Χόλιγουντ ένα πρόγραμμα διατροφής-εξπρές,που υπόσχεται να ξανανιώσει το πρόσωπο μέσα σε τρεις μέρες. Ει μη τι άλλο, ποιος δεν θα ήθελε να λάμπει στο ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς;
Το γιορτινό τραπέζι στο μικροσκόπιο
Πατροπαράδοτα γλυκά αλλά και μοντέρνα δυτικόφερτα πιάτα θα γεμίσουν τα τραπέζια μας τις γιορτινές μέρες που έρχονται. Για να μην ανέβει απότομα ο δείκτης της ζυγαριάς και να μην αυξηθεί πολύ η χοληστερίνη, καλό είναι να γνωρίζουμε τι πρόκειται να φάμε.
Λιγότερο φαγητό, καλύτερη μνήμη
Η μείωση της κατανάλωσης φαγητού κατά 600 θερμίδες την ημέρα μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη και τη μάθηση, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Το υγιεινό (και οικονομικό) διαιτολόγιο της κρίσης
Η διατροφή των Ελλήνων αλλάζει λόγω της οικονομικής κρίσης, σύμφωνα με τις υπάρχουσες μελέτες. Ο διαιτολόγος Χάρης Δημοσθενόπουλος, από το «Λαϊκό» Νοσοκομείο της Αθήνας, εξηγεί πως μπορεί μια τετραμελής οικογένεια να τρώει χορταστικά και ισορροπημένα με λιγότερα από 148 ευρώ την εβδομάδα.
Ο καφές αλληλεπιδρά με φάρμακα
Για πολλούς από εμάς, η ζωή χωρίς καφέ μοιάζει αδιανόητη. Ωστόσο, το πιο δημοφιλές ρόφημα του πλανήτη δεν «ταιριάζει» με ορισμένα φάρμακα, επειδή εμποδίζει την απορρόφησή τους ή εντείνει τη δράση τους.
Μια δίαιτα-αντίδοτο στις καούρες
Τα οξέα του στομάχου κατηγορούνται χρόνια τώρα για τις καούρες και τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση. Μερικοί ειδικοί, όμως, έχουν αρχίσει να πιστεύουν ότι δεν ευθύνονται αυτά για την ταλαιπωρία των ασθενών, αλλά το τι τρώει κανείς».
Μια βόλτα το «αντίδοτο» στη λαχτάρα για γλυκά στη δουλειά
Μία σύντομη βόλτα μπορεί να περιορίσει κατά το ήμισυ τις ποσότητες της σοκολάτας και των άλλων γλυκών που μηχανικά τρώμε στη δουλειά, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Καλά Χριστούγεννα με γεμάτο καλάθι χωρίς κινδύνους
Τα Χριστούγεννα κρύβουν διατροφικές…παγίδες: γι αυτό και ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.) ανακοινώνει ότι θα εντατικοποιήσει τους ελέγχους στην αγορά, παρόλα αυτά δίνει στους καταναλωτές «χρυσές» συμβουλές, έτσι ώστε να μην πέσουν θύματα.
Κίνδυνος διαβήτη με δύο πρόχειρα γεύματα την εβδομάδα
Δύο πρόχειρα γεύματα την εβδομάδα είναι αρκετά για να αυξηθεί ο κίνδυνος διαβήτη, σύμφωνα με μία νέα μελέτη, η οποία πραγματοποιήθηκε σε νεαρούς εθελοντές και έδειξε ακόμη πως κυρίως κινδυνεύουν οι νεαρές γυναίκες.
Γιατί δεν πρέπει να τρώμε ωμή τη ζύμη του κέικ
Όλοι το έχουμε κάνει – μια δοκιμή έστω, απ’ τη ζύμη του κέικ που ετοιμαζόμαστε να βάλουμε στο φούρνο ή το να «καθαρίσουμε» το μπωλ του μίξερ από τα υπολείμματά της. Μια νέα έκθεση, όμως, προειδοποιεί πως αυτή δεν είναι διόλου ασφαλής ιδέα.
«Μεγάλος αδελφός» στα διατροφικά σκάνδαλα
Διατροφικό «Τειρεσία» δρομολογεί ο Ενιαίος Οργανισμός Ελέγχου Τροφίμων – εκεί θα καταχωρούνται όλοι οι παραβάτες και οι παραβάσεις που εντοπίζονται από τους ελεγκτές. Στην «μαύρη λίστα» των επιχειρήσεων θα έχουν πρόσβαση και Έλληνες καταναλωτές, ώστε να αποφεύγουν τους διατροφικούς κινδύνους.
Σωτήριο το ψάρι για τις νέες γυναίκες
Οι νέες γυναίκες που τρώνε συστηματικά λιπαρά ψάρια, διατρέχουν κατά 90% μικρότερο κίνδυνο να εκδηλώσουν αργότερα στη ζωή τους έμφραγμα του μυοκαρδίου ή εγκεφαλικό επεισόδιο, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Τα άπαχα τρόφιμα «μπερδεύουν» τον οργανισμό
Τα λίγων λιπαρών και άπαχα τρόφιμα που επιλέγουμε σε μια προσπάθεια να διατηρήσουμε σταθερό ή να μειώσουμε το σωματικό βάρος μας, μπορεί να έχουν το αντίθετο από το επιθυμητό αποτέλεσμα επειδή μπερδεύουν τον οργανισμό, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Περισσότερα ψάρια, λιγότερη άνοια
Ακόμα μια μελέτη που δείχνει ότι η συστηματική κατανάλωση ψαριού ωφελεί σημαντικά την μνήμη και προστατεύει από την άνοια, ανακοίνωσαν αμερικανοί επιστήμονες που πραγματοποίησαν τομογραφίες εγκεφάλου σε ομάδα εθελοντών.
Το κοτόπουλο κάνει καλό στη... μνήμη
Μπορεί να το ακούτε για πρώτη φορά, αλλά η πλούσια σε χολίνη διατροφή μπορεί να προστατεύει τον εγκέφαλο από τις συνέπειες του γήρατος. Η βιταμίνη αυτή υπάρχει σε τρόφιμα όπως τα αυγά, το κοτόπουλο, τα ψάρια του αλμυρού νερού και τα όσπρια όπως τα φασόλια.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα