TA NEA Logo
Τρίτη 23 Μαίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
EFSA: Κίνδυνος δηλητηρίασης με κυάνιο από τα κουκούτσια του βερίκοκου
Τα κουκούτσια από τα βερίκοκα περιέχουν μία ουσία η οποία μετατρέπεται σε κυάνιο και μπορεί να απειλήσει τη ζωή, προειδοποιεί o Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφαλείας Τροφίμων (EFSA).
Η γαλοπούλα ίσως προστατεύει από τη σκλήρυνση κατά πλάκας
Η κατανάλωση πουλερικών ενδέχεται να δρα προστατευτικά εναντίον της σκλήρυνσης κατά πλάκας, χάρη σε ένα αμινοξύ που περιέχουν, αναφέρουν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ.
Αμφιβολίες για τα οφέλη των προβιοτικών στους υγιείς
Η κατανάλωση προβιοτικών προϊόντων, αν και είναι ωφέλιμη για τους πάσχοντες από μεταβολικά και γαστρεντερικά προβλήματα, δεν φαίνεται να βοηθεί τους υγιείς ανθρώπους, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση.
Η χορτοφαγία προσθέτει χρόνια στη ζωή
Η αφαίρεση του κόκκινου κρέατος και των προϊόντων του από τη διατροφή μπορεί να προσθέσει σχεδόν τέσσερα χρόνια στη ζωή, σύμφωνα με μία νέα μεγάλη μελέτη στην οποία εξετάσθηκαν συνδυαστικά τα στοιχεία παλαιότερων.
Τα μάνγκο παρέχουν πολλά οφέλη στην υγεία
Τα μάνγκο μπορεί να προστατεύουν από τον καρκίνο και τη δυσκοιλιότητα και να αναχαιτίζουν την ανάπτυξη των νοσημάτων που σχετίζονται με την παχυσαρκία, σύμφωνα με τέσσερις νέες μελέτες.
Σύμμαχος για καλή υγεία ο κουρκουμάς, αλλά...
Αν και τα επιστημονικά ευρήματα δεν είναι επαρκή, υπάρχουν ενδείξεις ότι το κύριο συστατικό του κάρι μπορεί να παράσχει οφέλη στην υγεία - αρκεί να βρεθεί ένας τρόπος να απορροφά ο οργανισμός την δραστική ουσία του, την κουρκουμίνη.
Το πολύ κόκκινο κρέας γερνάει πρόωρα τους άντρες
Οι άντρες που τρώνε πολύ κόκκινο κρέας και λίγα φρούτα και λαχανικά μπορεί να γερνάνε πριν την ώρα τους, προειδοποιούν επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης και το Ινστιτούτο Καρολίνσκα, στη Σουηδία.
Μέντα και δεντρολίβανο τονώνουν τη μνήμη
Εάν θέλετε να τονώσετε τη μνήμη σας ίσως χρειάζεστε λίγο τσάι μέντας και το άρωμα του δεντρολίβανου, αλλά αν θέλετε να χαλαρώσετε χαμομήλι και λεβάντα είναι ό,τι χρειάζεστε, σύμφωνα με δύο νέες μελέτες.
Η πλήξη μάς σπρώχνει στα τηγανητά και στα γλυκά
Είναι επίσημο: η πλήξη και η ανία μάς ωθούν όντως στην κουζίνα προς αναζήτηση κάποιου εδέσματος που θα τονώσει το ενδιαφέρον μας - και αυτό συνήθως είναι κάτι ανθυγιεινό, όπως τα πατατάκια και τα γλυκά.
Το διαιτολόγιο της νηστείας
Η νηστεία παρέχει πολλά οφέλη στην υγεία όταν είναι υγιεινή και ισορροπημένη. Ευτυχώς υπάρχουν πολλές επιλογές για να τρέφεται κάποιος σωστά καθ' όλη τη διάρκειά της.
Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε; Φάτε λίγη μαύρη σοκολάτα
Μένετε άϋπνοι όλη νύχτα, στριφογυρίζοντας στο κρεβάτι σας; Μία νέα μελέτη υποδηλώνει ότι ίσως υπάρχει κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει: λίγη μαύρη σοκολάτα.
Η εταιρεία του Uncle Ben's θέτει όρια κατανάλωσης στα προϊόντα της
Η πολυεθνική εταιρεία που παράγει το ρύζι Uncle Ben’s και τις σάλτσες Dolmio ανακοίνωσε ότι θα διαχωρίσει τα προϊόντα της σε όσα προορίζονται για καθημερινή χρήση και όσα δεν πρέπει να καταναλώνονται συχνότερα από μία φορά την εβδομάδα.
Πόσο καλό μάς κάνουν τα φυτικά έλαια;
Η αυξημένη κατανάλωση φυτικών λιπαρών μπορεί να μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει κατ’ ανάγκην ότι μας προστατεύει από την καρδιοπάθεια, σύμφωνα με μία νέα ανάλυση.
Πες μου σε ποια χώρα ζεις, για να σου πω πόσο να πίνεις...
Αν θέλετε ένα ποτό και ανησυχείτε για την υγεία σας, ίσως πρέπει να... αλλάξετε χώρα. Μία νέα μελέτη αποκαλύπτει ότι οι επίσημες συστάσεις για την ασφαλή κατανάλωση αλκοόλ διαφέρουν από χώρα σε χώρα και κυμαίνονται από σχεδόν καθόλου έως άφθονα ποτά ημερησίως.
Μας αδυνατίζουν και χωρίς δίαιτα λίγα όσπρια την ημέρα
Αν θέλετε να θέσετε υπό έλεγχο το σωματικό βάρος σας, ίσως πρέπει να βάλετε τα όσπρια στην καθημερινή σας διατροφή, συνιστούν επιστήμονες από τον Καναδά.
Μικρότερος κίνδυνος διαβήτη για όσους τρώνε πλήρη γαλακτοκομικά
Τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα, είτε είναι γάλα είτε τυριά και γιαούρτια, ενδέχεται να είναι πιο υγιεινά απ’ ό,τι τα λίγων λιπαρών και τα άπαχα διότι συσχετίζονται με μειωμένο κίνδυνο αναπτύξεως διαβήτη, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Πόσο μάς αδυνατίζει το ξύδι;
Πόσες φορές έχετε ακούσει ότι κάποιος βάζει άφθονο μηλόξυδο στο φαγητό του επειδή «διαλύει τα λίπη και βοηθάει στο αδυνάτισμα;» Είναι αλήθεια; Παρέχει άλλα οφέλη στην υγεία; Αμερικανοί ειδικοί έχουν τις απαντήσεις.
Τα καρύδια ρίχνουν την χοληστερίνη και δεν παχαίνουν
Νέα στοιχεία ότι η συστηματική κατανάλωση μικρής ποσότητας καρυδιών μπορεί να ωφελεί την καρδιαγγειακή υγεία, ανακάλυψαν επιστήμονες από τη Βαρκελώνη και την Καλιφόρνια.
Ο καφές μπορεί να προστατεύει και από τον καρκίνο του εντέρου
Ακόμα ένα πιθανό όφελος της συστηματικής κατανάλωσης καφέ αποκαλύπτει μία νέα επιδημιολογική μελέτη, που έδειξε ότι μπορεί να μειώνει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο καρκίνου στο παχύ έντερο.
Αυξημένος κίνδυνος καρκίνου για όσους κατάγονται από χορτοφάγους;
Νέο νόημα στην έκφραση «είμαστε ό,τι τρώμε» δίνει μία νέα μελέτη που έδειξε ότι οι λαοί οι οποίοι επί γενιές είναι αυστηρά χορτοφάγοι, φέρουν ένα μοναδικό γενετικό χαρακτηριστικό που μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και καρκίνου.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα