TA NEA Logo
Δευτέρα 24 Απριλίου 2017
ΥΓΕΙΑ ΔΡΑΣΗ + ΖΩΗ Logo
 
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Διαβάστε το έντυπο ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Διαβάστε το περιοδικό ΥΓΕΙΑ σε μορφή PDF
Μας αδυνατίζουν και χωρίς δίαιτα λίγα όσπρια την ημέρα
Αν θέλετε να θέσετε υπό έλεγχο το σωματικό βάρος σας, ίσως πρέπει να βάλετε τα όσπρια στην καθημερινή σας διατροφή, συνιστούν επιστήμονες από τον Καναδά.
Μικρότερος κίνδυνος διαβήτη για όσους τρώνε πλήρη γαλακτοκομικά
Τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα, είτε είναι γάλα είτε τυριά και γιαούρτια, ενδέχεται να είναι πιο υγιεινά απ’ ό,τι τα λίγων λιπαρών και τα άπαχα διότι συσχετίζονται με μειωμένο κίνδυνο αναπτύξεως διαβήτη, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Πόσο μάς αδυνατίζει το ξύδι;
Πόσες φορές έχετε ακούσει ότι κάποιος βάζει άφθονο μηλόξυδο στο φαγητό του επειδή «διαλύει τα λίπη και βοηθάει στο αδυνάτισμα;» Είναι αλήθεια; Παρέχει άλλα οφέλη στην υγεία; Αμερικανοί ειδικοί έχουν τις απαντήσεις.
Τα καρύδια ρίχνουν την χοληστερίνη και δεν παχαίνουν
Νέα στοιχεία ότι η συστηματική κατανάλωση μικρής ποσότητας καρυδιών μπορεί να ωφελεί την καρδιαγγειακή υγεία, ανακάλυψαν επιστήμονες από τη Βαρκελώνη και την Καλιφόρνια.
Ο καφές μπορεί να προστατεύει και από τον καρκίνο του εντέρου
Ακόμα ένα πιθανό όφελος της συστηματικής κατανάλωσης καφέ αποκαλύπτει μία νέα επιδημιολογική μελέτη, που έδειξε ότι μπορεί να μειώνει κατά το ήμισυ τον κίνδυνο καρκίνου στο παχύ έντερο.
Αυξημένος κίνδυνος καρκίνου για όσους κατάγονται από χορτοφάγους;
Νέο νόημα στην έκφραση «είμαστε ό,τι τρώμε» δίνει μία νέα μελέτη που έδειξε ότι οι λαοί οι οποίοι επί γενιές είναι αυστηρά χορτοφάγοι, φέρουν ένα μοναδικό γενετικό χαρακτηριστικό που μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας και καρκίνου.
Η μεσογειακή διατροφή δεν αυξάνει τον κίνδυνο για κάταγμα
Οι γυναίκες που ακολουθούν τις επιταγές της μεσογειακής διατροφής μπορεί να διατρέχουν λίγο μειωμένο κίνδυνο κατάγματος λόγω οστεοπόρωσης, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Ένας στους τρεις ενήλικες τρώνε φαγητό που έχει πέσει στο πάτωμα
Περισσότεροι από ένας στους τρεις άντρες και γυναίκες θέτουν την υγεία τους σε κίνδυνο, πιστεύοντας ότι η στιγμιαία επαφή του φαγητού με το πάτωμα δεν μπορεί να το μολύνει με μικρόβια, σύμφωνα με μία νέα δημοσκόπηση.
Η βιταμίνη C προστατεύει από τον καταρράκτη
Οι άνθρωποι που καταναλώνουν καθημερινά φρούτα και λαχανικά πλούσια σε βιταμίνη C μπορεί να προστατεύουν τα μάτια τους από τον καταρράκτη, αναφέρουν βρετανοί επιστήμονες.
Ξέρετε να χρησιμοποιείτε σωστά τα φρούτα;
Όπως όλα τα τρόφιμα, έτσι και τα φρούτα έχουν μερικά μυστικά τα οποία μπορεί να κάνουν τη διαφορά στη γεύση, τη διάρκεια ζωής και την θρεπτικά αξία τους.
Τρώμε ολοένα λιγότερα φρούτα
Τα φρούτα μπορεί να είναι ένας αληθινός θησαυρός για την υγεία, αλλά ολοένα περισσότερες μελέτες αποκαλύπτουν ότι τους γυρνάμε αργά αλλά σταθερά την πλάτη, με την τάση αυτή να είναι ιδιαιτέρως οξυμένη στις νέες γενιές.
Τι πρέπει να ξέρουμε για την στέβια
Η στέβια είναι ένα καλά μελετημένο φυσικό γλυκαντικό, με μηδενικές θερμίδες, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στις ΗΠΑ από τη δεκαετία του 1980, αλλά μόλις τα τελευταία χρόνια άρχισε να «κερδίζει» την Ευρώπη.
Μαρμελάδα: Μία υγιεινή επιλογή για γλυκό
Με κομματάκια φρούτων ή χωρίς, σε μορφή ζελέ ή με συνδυασμούς φρούτων, οι μαρμελάδες μπορεί να αποτελέσουν μία από τις υγιεινές λύσεις για να καταπολεμήσουμε την όρεξή μας για γλυκό.
Ποια θρεπτικά συστατικά περιέχει κάθε φρούτο
Τα φρούτα είναι γεμάτα βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικές και φυτοχημικές ουσίες. Ωστόσο, δεν έχουν όλα την ίδια θρεπτική αξία γι’ αυτό και συνιστάται κατανάλωση διαφορετικών φρούτων κάθε μέρα.
Πως επηρεάζουν τα φρούτα την υγεία
Πολυάριθμες μελέτες έχουν αποδείξει ότι χρειαζόμαστε τα φρούτα για γερό ανοσοποιητικό, καλή λειτουργία του πεπτικού, για απώλεια βάρους και για ενεργητικότητα, καθώς και για προστασία από πολλά χρόνια προβλήματα υγείας.
Η διατροφή που προστατεύει από τις πέτρες στα νεφρά
Περισσότερες από μία στις οκτώ πιθανότητες έχει ο μέσος ενήλικος να παρουσιάσει νεφρολιθίαση, αλλά ευτυχώς με την προσεγμένη διατροφή μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο να την εμφανίσει για πρώτη φορά, αλλά και να υποτροπιάσει.
Κίνδυνος διαβήτη από τις πολλές τηγανητές πατάτες
Οι ενήλικες που τρώνε συστηματικά πατάτες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο να εκδηλώσουν τύπου 2 διαβήτη, ανεξάρτητα από το αν διαθέτουν περιττά κιλά ή όχι, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
Βρετανία: Φόρος στα αναψυκτικά με ζάχαρη για να μειωθεί η παχυσαρκία
Την απόφαση να θεσπίσει ειδικό φόρο στα αναψυκτικά με ζάχαρη, προκειμένου να καταπολεμηθεί η παιδική παχυσαρκία, έλαβε η βρετανική κυβέρνηση.
Η διατροφική αξία του τζίντζερ
Η πιπερόριζα είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μπαχαρικά, καθώς περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και βιοενεργών ουσιών που ασκούν ευεργετική επίδραση στον οργανισμό.
Τα καρότα μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού
Οι γυναίκες που τρώνε συστηματικά καρότα και άλλα τρόφιμα πλούσια σε βήτα-καροτίνη μπορεί να διατρέχουν μειωμένο κίνδυνο να εκδηλώσουν μη-ορμονοεξαρτώμενο καρκίνο μαστού, σύμφωνα με μία νέα μελέτη.
ΒΙΝΤΕΟΘΗΚΗ
Τα συμπτώματα της νόσου Πάρκινσον
Δείτε περισσότερα βίντεο
Χρήσιμα!
ΔΕΙΚΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ
Βάρος (σε κιλά)
Ύψος (σε cm)
  Υπολογισμός  
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
ΥΓΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Α ΕΩΣ ΤΟ Ω
Αναζητείστε μία ασθένεια επιλέγοντας ένα αρχικό γράμμα από τον παραπάνω πίνακα